nr.4 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Så Johnny Mnemonic. Klarte ikke tenke på annet enn at det minnet om en crappy versjon av Matrix. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Walking Tall. Anbefalles Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Walking Tall. Anbefalles Ikke akkurat Shawshank Redemption, men for en filmkveld med gutta er den perfekt. Ikke forvent så mye, annet enn mye asskicking. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Walking Tall. Anbefalles Ikke akkurat Shawshank Redemption, men for en filmkveld med gutta er den perfekt. Ikke forvent så mye, annet enn mye asskicking. Stemmer det. Man må tross alt like action og The Rock. Dersom man gjør det så er det en utsøkt film Lenke til kommentar
Bob Broker Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg så Memento igjen i går. Har ikke sett den siden den kom for fire år siden og jeg hadde helt glemt slutten heldigvis. Knallbra film! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Så Lost In Translation i dag. Ble sjarmert av Scarlett Johansson. Søt jente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Så Lost In Translation i dag. Ble sjarmert av Scarlett Johansson. Søt jente. Sant det. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Siste filmen eg seinast såg var Gudfaren 1, genial film, faktisk blitt favoritt filmen min Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Så "The Butterfly effect" Litt inspirert av Time machine tror jeg, eller minnet om den. Temaet var spunnet rundt akkurat de samme tidsparadoks greiene. Godt forsøk, men ingen stor film..relativt kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Så Ghost World igjen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Tidligere i dag så jeg Eraserhead. Sinnsykt vakker film, anbefales ikke for _vanlige_ filmtittere. Liker ikke å si det, men den er utrolig sær. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Så Hellboy i dag, hadde store forventninger men ble veldig skuffet, den var skikkelig ille, nesten like dårlig som van helsing, bare fokus på cgi, elendig story(nazier, rasputin osv... wtf). Kjedelig i lengden. Eneste positive var Ron Perlman i hovedrollen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg kom nettopp hjem fra en kompis, vi har hatt filmkveld! YEAH! Vi følte at litt intelligent humor passet bra, og kanskje litt drama også. Hovedpoenget var at vi skulle se høykvalitetsfilmer. Vi så Hotshots, Hotshots part deux og Dude, Where's my Car? Jeg har ikke ledd så hardt, lenge og mye på altfor lenge. Innimellom trenger man en liten shibby i hverdagen :!: Anyway, dette var første gang jeg så hotshots, og jeg digger begge filmene! Utrolig morsom humor, litt monty python, bare at det ikke blir kjedelig. Likte spesiellt alle parodiene i 2eren (Rambo, Apocalypse Now, Casablanca). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Så Hellboy i dag, hadde store forventninger men ble veldig skuffet, den var skikkelig ille, nesten like dårlig som van helsing, bare fokus på cgi, elendig story(nazier, rasputin osv... wtf). Kjedelig i lengden. Eneste positive var Ron Perlman i hovedrollen. Please, kongefilm. Jeg storkoste meg i kinosalen like før russetia. Endret 15. august 2004 av LarsP Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Så Lost In Translation..... fikk lyst til å dra tilbake til Tokyo igjen.... Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Chronicles of Riddick - Meget bra film ! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 så: the dirty dozen på TCM i går, kul film Lenke til kommentar
salif Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Chronicles of Riddick Grei film. VGs anmeldelse av filmen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 I dag så jeg "Frequency". Veldig bra, absolutt en film å anbefale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Miller's Crossing. Skuffende fra Coen. Kan ha noe med at jeg ikke er største fan'en av Byrne eller Gay Harden. Endret 15. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå