Ceaucescu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 One Flew Over the Cuckoo's Nest - vidunderlig, magisk, fantastisk og spektakulær. Virkelig i en klasse for seg selv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 One Flew Over the Cuckoo's Nest - vidunderlig, magisk, fantastisk og spektakulær. Virkelig i en klasse for seg selv. Jeg leser boken for tiden og den er allerede bedre enn filmen. Absolutt verdt å sjekke ut hvis du likte det som foregikk i filmen, boken er mye mer detaljert og følelsen varer lengre. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 One Flew Over the Cuckoo's Nest - vidunderlig, magisk, fantastisk og spektakulær. Virkelig i en klasse for seg selv. Jeg leser boken for tiden og den er allerede bedre enn filmen. Absolutt verdt å sjekke ut hvis du likte det som foregikk i filmen, boken er mye mer detaljert og følelsen varer lengre. Jeg har hørt at boken er skrevet fra Chief Bromdens perspektiv, er det slik? Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Så Cinema Paradiso som gikk på NRK nå i kveld, fikk tårer i øynene på slutten Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 resident evil appocalypse Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 EraserheadJeg skjønte ikke noe. Absolutt ingenting. Jeg skjønte ikke hva som var bra med den, hva som var skummelt eller hva som var originalt. Jeg satt bare der og var forvirret. ?/6 Slik var det med meg også. Godt jeg ikke var alene da. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Saw God grøsser. Jeg likte bruken av rask film, det høynet intensiteten og fremhevet panikken til rollefigurene, forøvrig fint tolket av skuespillerne, men det ble litt stressende enkelte steder. Herlig "gritty" og klaustrofobisk atmosfære gjennom filmen. Jeg syns at handlingen gikk litt for fort frem, og det ble for mye retrospektivt tull...jeg ville hele tiden tilbake til de to på badet. Alt i alt så er dette en absolutt severdig film, men den kunne blitt bedre om den ikke hadde hatt slik hastverk med å komme til surprise-endingen. 7/10 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 One Flew Over the Cuckoo's Nest - vidunderlig, magisk, fantastisk og spektakulær. Virkelig i en klasse for seg selv. Jeg leser boken for tiden og den er allerede bedre enn filmen. Absolutt verdt å sjekke ut hvis du likte det som foregikk i filmen, boken er mye mer detaljert og følelsen varer lengre. Jeg har hørt at boken er skrevet fra Chief Bromdens perspektiv, er det slik? Det stemmer. Meget interessant å se det hele fra Chief's point of view. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ocean's Twelve Tja, hva skal man si. Egentlig en veldig lite engasjerende film. 3/6 Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Så Oceans twelve igår, ganske bra film, men litt forvirrende. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hellboy Underholdende film... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 What Woman Want, litt småartig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 What Woman Want, litt småartig. Samme. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 The Boondocks Saints. Er jo en bra film som legger opp til en oppfølger. Bare synd at oppfølgeren lar vente på seg, for å si det mildt. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Så The Grudge. Kul grøsser. Ble nesten like nervevrak av denne som av The Ring. Så også Friday Night Lights. Ikke den beste Amerikansk Fotball filmen jeg har sett, men helt okay. Å til slutt, så så jeg National Treasure. Morro film ala Indiana Jonas. Endret 3. januar 2005 av JimRamse Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Så Shark Tale Original versjon. Eller Stor ståhai som den heter på norsk Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 The Ninth Gate - pirrende og fascinerende thriller. Depp leverer som ventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå