Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
One Flew Over the Cuckoo's Nest - vidunderlig, magisk, fantastisk og spektakulær. Virkelig i en klasse for seg selv.

Jeg leser boken for tiden og den er allerede bedre enn filmen. Absolutt verdt å sjekke ut hvis du likte det som foregikk i filmen, boken er mye mer detaljert og følelsen varer lengre.

Jeg har hørt at boken er skrevet fra Chief Bromdens perspektiv, er det slik?

Lenke til kommentar

Saw

 

God grøsser. Jeg likte bruken av rask film, det høynet intensiteten og fremhevet panikken til rollefigurene, forøvrig fint tolket av skuespillerne, men det ble litt stressende enkelte steder. Herlig "gritty" og klaustrofobisk atmosfære gjennom filmen. Jeg syns at handlingen gikk litt for fort frem, og det ble for mye retrospektivt tull...jeg ville hele tiden tilbake til de to på badet. Alt i alt så er dette en absolutt severdig film, men den kunne blitt bedre om den ikke hadde hatt slik hastverk med å komme til surprise-endingen.

 

7/10

Lenke til kommentar
One Flew Over the Cuckoo's Nest - vidunderlig, magisk, fantastisk og spektakulær. Virkelig i en klasse for seg selv.

Jeg leser boken for tiden og den er allerede bedre enn filmen. Absolutt verdt å sjekke ut hvis du likte det som foregikk i filmen, boken er mye mer detaljert og følelsen varer lengre.

Jeg har hørt at boken er skrevet fra Chief Bromdens perspektiv, er det slik?

Det stemmer. Meget interessant å se det hele fra Chief's point of view.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...