Gunfreak Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 kanskje ikke direkte en film men så pilot episoden av A-TEAM digger den serien Lenke til kommentar
So|o Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 kanskje ikke direkte en film men så pilot episoden av A-TEAM digger den serien Digget A-Team da det gikk på tv begynner å bli en del år siden. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hmmm, var det Shawshank Redemption jeg så i natt tro? Uansett er det en av de bedre filmene jeg har sett. Endret 2. januar 2005 av Icedude Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Shaun of the Dead.. Var litt morsom, men eg har så absolutt sett betre film! Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Serpico - fremragende skuespillerprestasjoner. Gripende og velfortalt historie. En perle. Word Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Danny Deckchair ! 8 / 10 ! denne filmen anbefales !! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 White Chicks 8 / 10 Sykt morsom film!!!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hjelp, det er juleferie! Like morsom som alltid Spesielt på starten da han kjører under den store lastebilen! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Intolerable Cruelty - morsom og underholdene, men holder ikke samme standard som tidligere Coen-filmer. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 et kongerike for en lama ikke mitt valg nei Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 The Shawshank Redemption. Nydelig, nydelig, nydelig film. Alldeles fenomenal. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Den som er quotet i sitatleken, "Små spioner" (jeg og to venner lå på hver vår sofa dagen etter nyttårsaften og orket ikke å gjøre noe annet enn å se på TV, så da den filmen kom, måtte vi bare se den...) og Independence Day. Den første hadde jeg aldri hørt om, og da jeg bestemte meg for å se den hadde jeg ikke store forhåpninger. Allikevel var det ingen dårlig film. Hjernedød action og mye moro når man ikke vil ha en intelligent film. "Små spioner" = Søppel, men det fungerer som en slags "James Bond"-parodi for unger. Aldersgrense 7 år. Noen ganger slo den til med et vittig poeng, men for det meste var det bare teit. Sikkert strålende for bara, da. "Independence day" er godfilmen der fire mennesker redder verden fra stygge romvesner. Need I say more? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dr. Strangelove or How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb Genial og morsom anti-krig/atomvåpen-film selv idag. "... FÜHRER!!..." :!: Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 We Were Soldiers Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Masse filmer på TV, ingen verdt å nevne. Eraserhead Jeg skjønte ikke noe. Absolutt ingenting. Jeg skjønte ikke hva som var bra med den, hva som var skummelt eller hva som var originalt. Jeg satt bare der og var forvirret. ?/6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå