MacManus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Crime busters (sammen er vi kaos) Så på den i natt? Er siste filmen jeg så, lo ganske godt til tider. En god klassiker!!! Den er morsom. God er den kanskje ikke, men morsom er den! Og det er jo det viktigste når det gjelder slike filmer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sky Captain and the world of tomorrow Maaaasse sleek effekter og seff en skikkelig cool look og bra film. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Rocco og russen HAHAAHAEAHEA jaja ... Akkurat som "russ" nummer 3 er en russ. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Training Day => Ganske bra film egentlig, selv om den var fylt til randen med gangsterklisjeer og hip-hop-stjerner. [7/10] Blade Runner (original version) => Fantastisk bra, tidenes beste film [10/10] Blade Runner (Directors cut) => Fantastisk bra, tidenes beste film [10/10] Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Som du sikkert har skjønt så kan du nevne den siste filmen du har sett og en liten kommentar hadde helle ikke gjort noe. Vil gjerne at det skal diskuteres litt om filma som dukker opp slik at det ikke blir en typisk hw-tråd Siste jeg så var Cool Hand Luke [1967]. Meget bra film. Handler om fengselslivet i en arbeidsleir. Er en mix av Shawshank Redemption og One Flew Over the Cuckoo's Nest, The Great Escape og er på høyde med samtlige og til tider den beste av de alle. Symbolikken i filmen er også noe av det beste jeg har sett. heheh, tja. Det var vel en film av steven spielberg... Hovedrollen var Jenna Jameson & Co. Og Sasha gabor... hehe, neida. den siste filmen jeg så må vel være bullet fra 1968... Drriiiiit bra film. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Så nettopp Kill Bill vol.1: Terningkast: 6 Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 så nettop the Mummy Returns, veldi kul film! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 siste jeg så var Sharktail sinnsykt fet film Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 The Butterfly Effect. Genial film... Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 German-fist-spreadleg-pron-anime-anal-teen-tits-young-cunt.avi elendig film forresten og det var den filmen som kom da jeg lasta ned National Treasure Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 New York Stories - Woody Allens bidrag redder helheten. Skuffende. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 brødrene løvhjerte! artig den dragen der altså... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Revenge of the nerds 2, eneren er bedre. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Behind Enemy Lines. Igjen. Må si det er knallbra underholdning i hvert fall. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Shawshank Redemption Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Shawshank Redemption Så den på TV2 i kveld jeg også. Ble overrasket over hvor bra filmen egentlig er/var. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Serpico - fremragende skuespillerprestasjoner. Gripende og velfortalt historie. En perle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå