OPL Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Vann til elefanten Syns dette var en fantastisk film og ville se den på nytt igjen når den var ferdig. 9.5/10 Lenke til kommentar
CaptainOfCrush Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Mean Girls 2 – 1/10 Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 – 6/10 Death Race 2 – 1/10 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Mean Girls 2 – 1/10 Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 – 6/10 Death Race 2 – 1/10 Nysjerrig på hvorfor du ga HP7:Part 1 6/10? Syntes personelig at det var en knall god film som var veldig spennende samt veldig pen og se på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Cross-race effect (sometimes called cross-race bias or other-race bias) is the tendency for people of one race to have difficulty recognizing and processing faces and facial expressions of members of a race or ethnic group other than their own. Rasisme, derimot, er noe helt annet. Undskyldinger fra rasister, eller folk som ikke har sett nok filmer med japanere To vidt forskjellige grupper, det der. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Så selv 13 Assassins for en times tid siden. Utrolig flott, og ikke minst fet film, og jeg hadde null problemer med å skille sidene fra hverandre osv. Men ja, bra film. Miike leverer nok en gang varene og vel så det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 To vidt forskjellige grupper, det der. Excuses sechsmuses. Din lille mini-Hitler! :`( Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ja om jeg er rasist pga denne manglende evnen til å skille like godt personer i andre raser, er det hvertfall ikke bevisst rasisme. Kan godt gå på kurs for å få rettet det, om det fins noe slikt. Eller kan en lege gjøre noe? Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Sliter selv med å skille sørøst-asiater fra hverandre. Mou gaan dou (2002) for eksempel, ble for min egen del ødelagt av en haug med ansikter jeg ikke klarte å skille fra hverandre. Tilsvarende problem hadde jeg med Akira Kurosawa' Yôjinbô (1961). 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ja om jeg er rasist pga denne manglende evnen til å skille like godt personer i andre raser, er det hvertfall ikke bevisst rasisme. Kan godt gå på kurs for å få rettet det, om det fins noe slikt. Eller kan en lege gjøre noe? Eksorsist Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Sliter selv med å skille sørøst-asiater fra hverandre. Mou gaan dou (2002) for eksempel, ble for min egen del ødelagt av en haug med ansikter jeg ikke klarte å skille fra hverandre. Tilsvarende problem hadde jeg med Akira Kurosawa' Yôjinbô (1961). Nå har jeg sett både Yôjinbô og Infernal Affairs og hadde null problemer med det. Men for min del hadde det mest med "trening" og gjøre. Slet litt med det for noen år siden, men jo flere asiatisk filmer jeg så, jo lettere ble det. Så for min del hadde det nesten bare med "trening" og gjøre. Den dag i dag sliter jeg ikke med det. Kan faktisk ikke huske sist jeg hadde problemer med det. Så for noen, gjør trening mester. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Mhm, har selv opplevd en liknende forbedring etter å ha sett en rekke filmer av Kurosawa og Ozu. Begge de filmene jeg nevnte begynner det å bli en fire-fem år siden sist jeg så, derfor meget mulig jeg ikke ville hatt det samme problemet i dag. Endret 3. mai 2011 av blured Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Neser avsløer enhver rase. Øv på neser. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Av og til sliter jeg med å se forskjell på 14 og 18 år gamle jenter. Men trening gjør mester. 3 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Av og til sliter jeg med å se forskjell på 14 og 18 år gamle jenter. Men trening gjør mester. Jeg kan anbefale å se på noe annet enn størrelsen på puppene for å se forskjell. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Nei nei, Mini-anmeldelse tråden. Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief En helt greit gjennomført eventyrfilm som nok ikke vil gå inn i historiebøkene som et eget kapittel, men likevel lett fordøyelig for de som kun er ute etter en eventyrfilm for den yngre ungdom. Skuespill-prestasjonene var greie, effektene likeså, mens historien plottet var ganske så tynt og uoriginalt. Endret 3. mai 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Man kan like den tørre, enkle humoren her til tider selv om den kan bli like forutsigbar som en dårlig film til tider. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Let Me In (2010) Den amerikanske nyinnspillingen av Låt den retta komma inn. Kan ikke huske å ha likt en remake like godt som denne. Filmen er jo nesten en scene-for-scene kopi, så er ikke veldig store forskjellene. Likte effektene i denne dårligere enn i den svenske, det blitt for supernatural i denne synes jeg. Men on the other hand likte jeg de amerikanske barneskuespillerne bedre emm de svemske, spesielt Chloe Moretz! Søt film med god stemning. 8/10 Btw, gleder meg til å se mer av Chloe Moretz, hun har et stort talent og jeg tror hun kan vokse seg til å bli en meget pen ung dame! Fikk nesten dårlig samvittighet da jeg leste hun er født i 1997! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Fikk nesten dårlig samvittighet da jeg leste hun er født i 1997! No use in crying over spilt milk. Men fra halv-alvor til grav-alvor, hvis remaken er såpass god burde jeg vel gi den en sjans også, selv om det ikke blir med det aller første. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Likte også remaken, god film. Har ikke sett den originale enda though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå