Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Code 46

 

Trodde faktis filmen ville være litt spennende ut ifra traileren og det jeg leste om filmen på IMDB. Men ca 45 min ut i filmen ga jeg opp, døll som f**n og det at jeg ikke hadde tekst hjalp heller ikke (I know det er jo ikke filmens feil). Var noen par ord jeg ikke helt forstod, anyway.

Tim Robbins har jeg følt har vært en litt midt på treet skuespiller.

Men det jeg såg så var filmen kjedelig og lite underholdende, spesial effektene jeg såg var ikke noe å rope hurra for heller.

 

Terningkast: 2

Lenke til kommentar

Mortal Kombat.

 

What can I say...jeg brukte over 3 timer på å se en 1,5times film. Det var så cringe-worthy at jeg stoppet hvert 10. minutt for å sjekke andre ting eller nettsider, for så å tvinge meg til å fortsette.

 

Og så skulle jeg se oppfølgeren også i dag. My eyes!

Lenke til kommentar

Ja, av en eller annen grunn kom jeg på det akkurat når jeg la meg i går..og lasta ned begge.

Fordi jeg kjøpte MK9 til 360 igår også.

 

Edit: Den starter "bra", ja..Shao Khan sin skjelettmaske ser billigere ut enn halloween-maskene på Brio..

 

"The earth was made in 6 days...and on the seventh day, mankind will rest in peace!"

 

-Kitana "Somehow this doesn't seem good"..no shit girlock.

 

Greit nok at de byttet ut skuespilleren til Sonya Blade, men de kunne hvertfall gitt den nye like langt hår. Toeren starter jo i øyblikket eneren sluttet, og plutselig har Sonya fått kort hår uten hestehale..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Åssen fikk du se den?

 

Folk pleier å bruke øynene å se film.... laugh.gif

 

Jeg er såpass oppegående at jeg vet at folk ser film med øynene. Det jeg lurte på er hvor han har fått sett filmen, da den ikke har hatt utgivelse enda.

Jeg tror det heter "å dømme film på forhånd" og være litt slurvete med gramatikken. Den har nå strengt talt ikke premiere før under Cannes-festivalen, så sjansen for at noen her i hønsegården har sett den, er nok minimal.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

post-94305-0-82957200-1304238317_thumb.jpg

The Mechanic (2011)

Hadde veldig store forventinger til denne filmen helt siden jeg fikk se traileren. Men jeg må si jeg ble skuffa, det var noen bra actionscener men den sviktetet endel på gjennomførelsen av filmen, med tanke på handling. Ble ikke skikkelig revet med jeg hvertfall , likte dog enkelte action scener.

Karakter: 5/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Mortal Kombat 1 er gull....blandt de beste basert-paa-spill filmene , den er undervurdert.

 

MK2 var patetisk , den kunne vert saa mye mer.

Lenke til kommentar

Så et par filmer hos en kompis i går

 

 

The Brothers Grimm:

Regner med at denne forsøker å være en parodi på foskjellige eventyr og sagn. Men ender opp som en idiotisk smørje av usammenhengende ting.

 

3/10

 

Paranormal activity.

Kunne ha vært bedre om de hadde sløyfet den idiotiske sluttet og droppen den gigantiske bassen som hele tiden skulle avsløre når det skulle skje noe.

 

5/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Til dere som har sett Thor: Er det en hidden-gem etter rulleteksten?

Ventet som en fjott etter Hulk-filmen, dama ble rett og slett småfurten.

 

Vil forøvrig IKKE vite hva som evt er etter rulleteksten(selv om jeg har noen teorier)

Lenke til kommentar

Til dere som har sett Thor: Er det en hidden-gem etter rulleteksten?

Ventet som en fjott etter Hulk-filmen, dama ble rett og slett småfurten.

 

Vil forøvrig IKKE vite hva som evt er etter rulleteksten(selv om jeg har noen teorier)

Har ikke sett filmen, men ifølge "crazy credits" på imdb så skal det være en scene etter rulleteksten.

Lenke til kommentar

Til dere som har sett Thor: Er det en hidden-gem etter rulleteksten?

Ventet som en fjott etter Hulk-filmen, dama ble rett og slett småfurten.

 

Vil forøvrig IKKE vite hva som evt er etter rulleteksten(selv om jeg har noen teorier)

 

Der er en scene etter rulleteksten ja. Men på kinoen jeg var på kuttet de bilde omtrent når rulleteksten startet. Måtte hjem å "google" meg frem til en CAM av scenen etter rulleteksten.

Lenke til kommentar

A Scanner Darkly(2006)

 

Underholdende film men god dialog og flinke skuespillere.

Husker at når filmen først kom ut at jeg likte den veldig godt og det har ikke forandret seg. Likte at slutten hadde en liten twist som jeg hadde glemt fra den første gangen jeg såg filmen

 

Terningkast: 4

 

Hadde fått 5 om det var en oppfølger til filmen ;P

 

 

 

Begynte å lese litt på FAQ av filmen. Ble imponert over dette avsnitte.

 

How was this movie filmed?

The movie was shot live using a Panasonic AG-DVX100 digital camera, and then edited into its final form. It was then turned over to an animation team, who used a computer program called Rotoshop to hand-draw over each frame, giving it the final "cartoony" feel. It is estimated that 1 minute of film required 350 man-hours of work to animate. There were different teams for different aspects: one did nothing but backgrounds, one did nothing but scramble suits, etc.

 

Lurte faktis veldig på hvordan filmen ble laget/filmet.

 

 

 

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Åssen fikk du se den?

 

Folk pleier å bruke øynene å se film.... laugh.gif

 

Jeg er såpass oppegående at jeg vet at folk ser film med øynene. Det jeg lurte på er hvor han har fått sett filmen, da den ikke har hatt utgivelse enda.

Jeg tror det heter "å dømme film på forhånd" og være litt slurvete med gramatikken. Den har nå strengt talt ikke premiere før under Cannes-festivalen, så sjansen for at noen her i hønsegården har sett den, er nok minimal.

 

Det jeg mente var at det er en av de filmene jeg ser mest fram til i år. Formulerte det på en litt feil måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...