Gjest medlem-1432 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Syns nå verken Iron Man eller hulken er noen filmer og hoppe i taket for, for og si det sånn. Men ja, gleder meg til og se Thor da, håper på en bra gudefilm snart! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Syns nå verken Iron Man eller hulken er noen filmer og hoppe i taket for, for og si det sånn. Men ja, gleder meg til og se Thor da, håper på en bra gudefilm snart! Likte du hverken The Incredible Hulk, eller noen av Iron Man filmene, så tror jeg ikke sjangsen er stor for at du kommer til å like Thor...... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Thor ser helt ræv ut. Green Lanteren derimot ser ganske så bra ut, mens Captian America ser ut den kan bli den beste superhelt filmen laget.... Lenke til kommentar
ennj Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er ikke plakaten kul nok? Består den bare av en kjedelig skuespiller som ser i kamera? Tekst over trynet yeeeeah 1 Lenke til kommentar
......... Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Er også enig i at Captain America: The First Avenger kan bli den beste superheltfilmen. Thor er helt sikkert underholdene som pokkern med gode skuespillere og et stort spekter. Mens Green Lantern har dødskule effekter, grønne aliens og Ryan "funny guy" Reynolds. Det virker som Captain America har en dypere historie og en mer mektig filmopplevelse. Det får vi nå snart se. Jeg gleder meg uansett til å se alle tre superheltfilmene og er ikke i tvil om at alle kommer til å "kicke ass" på hver sin måte. Hvilken film tror dere blir best? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Har egentlig ikke hørt noe særlig om de 2 siste filmene, men min intiusjon sier at film nr 3 er best. Ser det på coveret bla. Nr 2 så fryktlig dårlig ut, i samme linje som spiderman. Har egentlig ikke så stor tro på thor heller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Alle Green Lantern-plakatene ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Thor har for øyeblikket 95% på RT. Om ikke kritikerne _elsker_ den, så gir vel ratingen en fornemmelse at dette er en rimelig god film. Lenke til kommentar
......... Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ja, Green Lantern plakatene er ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ikke helt på høyde med den første Iron Man, men like bra som Iron Man 2 Hvis lista blir lagt så lavt er det bare å vente på en flytende pakke i piratbukta. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 7.9 IMDb-score og 94%/91% på RT = lav liste? Nå er du streng. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Har egentlig ikke hørt noe særlig om de 2 siste filmene, men min intiusjon sier at film nr 3 er best. Ser det på coveret bla. Nr 2 så fryktlig dårlig ut, i samme linje som spiderman. Har egentlig ikke så stor tro på thor heller. Så du klassifiserer filmer ut fra Coveret? så om en film har dritdårlig cover så er den dårlig? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Kanskje en skulle gjort en kvantitativ analyse og undersøkt om det er en sammenheng mellom gode plakater og gode filmer. Hornhinnene frister meg til å se filmen... namm! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 7.9 IMDb-score og 94%/91% på RT = lav liste? Nå er du streng. Kanskje han tenkte på nummer to, hvis eneste forsonende trekk var at de involverte skjønte hvor suppetynt plotet var at Scarlett Johansson fikk en rolle. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Som Lorden så korrekt antar var det selvsagt Jernmannen 2 jeg siktet til. Jeg vil ikke gå så langt som Montages ved å kalle den tidenes verste oppfølger, men herremoses for noen tafatte saker de snekret sammen der. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Knekte meg avgårde for å se "I am Number four" i dag. Skulle holdt meg hjemme og sett noe mer interesangt, som maling som tørker på veggen eller vår gresset som gror. Fytte rakkern for en elendig film. Først så er dialogene hel horrible, og skuespiller prestasjonene total stive og unaturlige. Nesten som de har glemt at de er med i en film. Historien er så overfladisk at jeg nesten ble kvalm, og mer eller mindre den hele filmen er om utenombyisk gutt (eller jordisk) møter jente han liker, faller ikke inn bladi bladi bla. Boom, mye action i slutten, stygge skurker blir sprengt, han "forlater" jenta han drømmer om etc etc. Clichéene står i kø, og fra starten til slutt slipper ikke filmen taken i deg med dem før den spytter deg ut me rulle teksten. Min mening: styr unna. Der finnes andre ting du kan bruke pengene på, leke med farlige kjemikalier, sprengstoff eller bensin. Alt det er mye tryggere enn å se denne filmen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Var det rart for deg at alle på din alder eller eldre var der fordi de hadde med seg ungene sine? Endret 28. april 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 The Devil's Advocate (1997) Keanu Reeves gjør en av sine bedre roller i denne filmen, mye bedre enn hva han gjorde i Matrix filmene ut ifra min egen mening. Passer utrolig godt inn i rollen og Al Pacino er vel den perfekte "Lucifer". Er lenge siden jeg sist såg filmen men den er like bra som jeg sist husket. Charlize Theron, Connie Nielsen, Keanu Reeves og Keanu Reeves gjorde noen fantastiske jobb i filmen. Terningkast: 5 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Hvilken film tror dere blir best? Hva er det egentlig med Hollywood og "poser" plakater? Endret 28. april 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Focus groups har fått se et par hundre forskjellige utkast og funnet ut hvilke som gjør at de har mest lyst til å se filmen. Ingenting er tilfeldig, ihvertfall ikke når det gjelder marketing. Det er akkurat som oransj/blå-plakatene - de er der for å fange øyet, vise kontrast og få deg til å tenke "Jøss, hva er det som foregår her?". 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå