Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De syv samuraiene

Den var underholdende! Ellers tror jeg den filmhistoriske verdien er størst. Bevares, det var en fornøyelig opplevelse, men ikke noe skrikeverdig. Den fylte vel 50 år 26. april tror jeg. Holder seg godt gjør den.

 

The Ladykillers

Coen-brødrene dabber av... seriøst. (Som mange andre når anerkjennelse og penger rekker dem til halsen.)

 

Finding Neverland

Jeg stortkoste meg under denne, javisst! Den ble nokså magisk, og jeg liker budskapet. Uoriginal klisjéslutt som jeg forutså lenge i forveien dog. Bestemora synes jeg var en litt ustødig karakter. Barnene gjorde en ufattelig bra jobb. Fin film altså.

Lenke til kommentar
Ran - de mest fantastiske, utroligste og vakreste kampscenene jeg noen gang har sett. De mest troverdige, herligste og vidunderligste skuespillerprestasjoner jeg noen gang har sett. En unik stemning jeg sjelden har opplevd før. Det er ubeskrivelig hvor magisk denne filmen er.

:thumbup:

 

Så den igjen i går...den er til å måpe av. Kurosawa er tidenes filmskaper!

Lenke til kommentar
LOTR 1-3 Extended version for første gang :D 12 timer i Peter Jacksons Tolkien verden, du hellige badeand så deilig  :dribble: skulle ønske det aldri tok slutt!

Der sier vi Amen :yes: Har også alle extended :w00t: Himmelsk!!

Da melder jeg meg på den bølgen og setter knea i grusen og bøyer meg ærbødig for Peter Jackson og hans ENORME talent for eventyrfilm i stor skala. :thumbup:

Henger meg på her jeg og, triologien (extended) var det siste jeg så. :)

Lenke til kommentar

 

Men til topic, så 007 Die Another Day nettopp. Var bedre enn forventet egentlig, likte den veldig godt.

For vel vere litt uenig med deg der da :p og litt off topic. Syns den bond filmen der var heelt rææva.Bond serien går en vei og det er :thumbdown: De gamle bond filmene er kremen heelt klart, og eg tviler på at det vil komme noe mere spezz bra på denne fronten noe mer. synd really :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...