BadSmile Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 fsx v1.1: Filmene du ser kan umulig være interessante?, mtp at du holder på med andre ting hele tiden. Som å skrive på forum for.eks. 2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har episoder av småartige show i bakgrunnen mens jeg surfer (HIMYM, Simpsons, osv). Har man to skjermer så er det ikke krise. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Jo, men det blir jo bare som å se på TV som man følger litt random med på. Det er noe annet å sette seg ned med en film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Går Independence Day eller Sahara på tv så har jeg med meg laptopen. Det samme gjelder egentlig Jackass. Det samme gjelder ikke TAOJJBTCRF. LOL initialisms. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 For de har du sett før. Ok skal gi meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har sett alt sånt før. Ihvertfall av popkornfilmer. Har sett Sahara tre ganger, og den suger. Elsker sånne filmer. Har sett The Core med Director's Commentary. Eier Criterion-versjonen av Armageddon. Har ID4 på VHS med holigraphic cover. Finn meg en slik film jeg ikke har sett før, så sender jeg deg en valgfri DVD. Har allerede en haug å sende ut imorgen, skader ikke med en til. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Her lukter det DVD. Må bare ha litt tid til å tenke på den. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Fritt vilt II Må si jeg ble overrasket hvor bra denne oppfølgern var. Bedre enn første vil jeg si. Ikke et eneste dødpunkt. Spenning og nerve hele tiden og godt spilt. En av de aller beste Norske filmer ganske enkelt 8,5/10 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Fritt Vilt II, 6/10. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Fritt Vilt II, 1/10. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg er enig i at 6/10 er en litt vel sterk karakter, men man er jo patriot . Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) L'illusionniste (2010) Dette var helt fantastisk, mulig noe av det vakkreste jeg har sett innen animasjon. Her er det nesten ingen dialog. Personene "mumler", men du likevel fatter hva som skjer. Det også er med på å forsterke ditt innlevelse i filmen. Siden personene i filmen har så kraftig bevegelse og utrykk for å formiddle fortellingen, tar det ikke lang tid før du bryr deg om personene innvolvert. Utrolig sjarmerande film som jeg skulle ønske var lenger. Rørende og utrolig vakker. En film som oser kvalitet og klasse. Denne filmen bør alle animasjons film elskere se! 9/10 http://www.youtube.com/watch?v=n_P9Iz7Idek Endret 26. februar 2011 av AvidGamer 2 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Enig, håper den vinner som beste animasjons film på Oscar, men det er ekstremt tvilsomt. Lenke til kommentar
......... Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Var den bedre enn Toy Story 3? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Dem er sjarmerende på hver sin måte, jeg likte dem begge like godt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Har hatt "The Illusionist" på tittelisten lenge, får se om jeg tar meg tid snart. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Var den bedre enn Toy Story 3? Det blir som å sammenligne Blade Runner mot Star Wars.... Toy Story 3 er jo mer fokus på humor, mens Illusionist var rett og slett en fantastisk fortelling. Har hatt "The Illusionist" på tittelisten lenge, får se om jeg tar meg tid snart. Ja, det bør du! Endret 26. februar 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
......... Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Aaah, okei. Ser veldig interessant ut. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Forøvrig må jeg si at "Gubben og Katten" filmene er en av de bedre animasjonsfilmene jeg har sett. Fabelaktige barnefilmer. Lenke til kommentar
......... Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Mine favoritt animasjonsfilmer må nok være Toy Story-, Shrek- og Istid-filmene. Sammen med resten av det Dreamworks, Disney og Pixar stort sett gir ut. F.eks Kung Fu Panda, Happy Feet, Prince of Egypt, Wall-E, Megamind, How To Train Your Dragon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå