Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Ocean's Twelve

 

en ganske bra historie(noen hull men ok), men dårlig film, og den elendige norske oversettelsen gjør den ikke særlig bedre

 

ting som f.eks laserene mestertyven måtte gjennom for å komme til det egget, tyven kom borti laseren mange ganger, men fordi laseren er lagt over filmen ser det ut som om han ikke kommer borti...

 

hvordan kom alle ut av fengsel, de var jo bare plutselig ute :hm:

 

åssen viste de akkurat hvordan sekken med egget så ut før de så den?

 

slike ting irreterer meg :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bad Santa 3/6

 

 

Greit nok, den var morsom. Men hvorfor skal alle komedier vende mot det seriøse? Hvorfor kan ikke bare komedie være komedie, og ikke begynne og blande inn andre sjangere mot slutten. ARGH!

 

*Sette på Monty Python and the Holy Grail*

Syns den var knallgod i grunn. For en gang skyld ikke en American Pie/Eurotrip-komedie.

Lenke til kommentar

King Arthur. Grei popcornfilm. Byner dog å bli lei Braveheart/LOTR-filmer. Men var det noe som irriterte meg mye, så var det Clive Owen (King Arthur). Han har en utrolig plagsom stemme og tonefall. Dvs. han kan ikke forandre tonefallet etter sine følelser. Samma stemmen uansett om han er sint eller happy as a puppy.

 

Den drakta hu K.Knightley hadde på seg var h00t! :cool:

 

Men si meg.. invaderte ikke saxerne G.B før i middelalderen, og dette tar jo tydeligvis plass 400 e.Kr (Romas fall) (?) ?

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...