ChrchBrnr Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hotet Svensk Militær thriller, ganske underholdende må jeg si Surviving Christmas Å men i alle hel***** denne filmer suger badass! Styr unna! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hotet Det jeg husker fra den filmen er masse skog. Gjorde ikke noe varig inntrykk akkurat. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Eternal Sunshine of the Spotless Mind her og. Spesiell film. En film som bøøør sees to ganger. Litt sånn Memeno i grunn. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Begge Nosferatu-filmatiseringene og Troløs. Sistnevnte var fantastisk. Herzogs Nosferatu syntes jeg var mer midt på treet. Jeg er litt usikker på om Werner er min mann, selv om jeg likte Aguirre (...). Murnaus Nosferatu elsket jeg likevel. Det var en veldig magisk opplevelse må jeg si. Synd jeg gikk glipp av visningen på filmklubben med symfoniorkesteret som spilte lydsporet. Det var sikkert stort. Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 "General's daughter" med John Travolta Ganske bra, men ikke fantastisk. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Oceans's twelve. De gangene den er bra, er den virkelig bra, men det er så mye "twists 'n turns" og "her-gikk-vi-tom-for-ideer-la-oss-finne-på-noe-helt-nytt"-plott at det ble mest rør ut av det. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Så akkurat Forrest Gump nå på TV2! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Så akkurat Forrest Gump nå på TV2! Me too! Bra film, har ikke sett den siden den gikk på kino. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Så akkurat Forrest Gump nå på TV2! Me too! Bra film, har ikke sett den siden den gikk på kino. Samme her. Skal vi starte quotefeast? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Samma her Forrest Gump ruler Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Forrest Gump her og ja ... Jeg den filmen! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Så akkurat Forrest Gump nå på TV2! me 2 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Blade Runner Tror det har gått minst 10 år siden jeg så den sist. Den skuffa meg egentlig litt, men var det noe jeg elsket så var det musikken og arkitekturen i byen. Og selve feelingen av byen. Dystert, møkkete og mye fattigdom. Synd handlingen ikke var like god. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 The Pink Panther var den siste jeg så. Hadde tenkt å se Forest Gump igjen men slik gikk det altså ikke. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Forrest Gump - vidunderlige skuespillerprestasjoner i en rørende og humoristisk historie. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 The Italian Job. Fikk den i julegave av bruttern Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Bad Santa 3/6 Greit nok, den var morsom. Men hvorfor skal alle komedier vende mot det seriøse? Hvorfor kan ikke bare komedie være komedie, og ikke begynne og blande inn andre sjangere mot slutten. ARGH! *Sette på Monty Python and the Holy Grail* Lenke til kommentar
dmx Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 så en på TV men vet ikke hva den heter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå