Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Alene for julen, så da blir det masse film:

Colossus The Forbiden Project (1970)

Bra "maskinene overtar" type problemstilling av menneskeheten. Filmen kan virke treig for noen folk ettersom mesteparten av tiden er masse diskusjoner osv.

7/10

Bring Me the Head of Alfredo Garcia (1974)

Helt enestående film. Vansklig å si noe uten å røpe. Brutal, interssante personer, bra fortalt. God blanding av hevn og "road-movie".

8/10

Easy A (2010)

Her ble jeg litt sjokkert. Jeg forventet et flat, og uorginal romantisk komedie, isteden ble jeg møtt med et smart, orginal, og fengende film.

Joda skuespillerne virket litt for smarte og gammle for rollene sine, men så lenge du ikke lar deg irritere av det vil du helt sikkert like denne!

Ikke ofte Romantisk/komedie filmer får høyere enn 6/10 av meg.

7/10

Make-Out with Violence (2008)

WTF? Merklig film, men jeg klarte ikke å rive meg fra det! Mørk grøss/humor, ekkelt, og veldig veldig...hm...sær?

7/10

The Time Machine (1960) (Gjensyn)

Herlig H.G. Wells film. Denne var tilfeldig på TV, så da ble jeg sittende til tross for å ha sett den flere ganger.

8/10

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, ok. Så mye som det frister, så ønsker jeg heller å se den på kino.

Hjemmekino er den nye kino.

Hadde det nå enda vært noe som lignet blu-ray så hadde det vært greit, men det er vel ikke snakk om noe annet enn en kurant screener. Filmer som i tillegg blir en av årets beste ser jeg på kino.

Lenke til kommentar

Klarer ikke gå se filmer på kino lenger. Det er best kvalitet, men:

1 - Man sitter fryktelig dårlig ( er langbeint og vil helst ligge når jeg ser film)

2 - Må høre på knasking og kjenne på stanken fra andre

3 - Kan ikke ta pauser når man vil( ser nesten ikke film på Tv heller pga det)

4 - Kan ikke ta en drink, en øl eller en røyk ved siden av

:hm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig i mange av grunnene dine groenn, men hva med fellesskapet og den sosiale opplevelsen man får med andre. F.eks morsomme filmer blir morsommere med mange fler rundt deg. Lyden, kvaliteten og hele opplevelsen man får på kino er jo uerstattelig.

Endret av .........
Lenke til kommentar

Som du sier selv: du er ikke kresen, for det der var jo ikke akkurat imponerende. Jeg skjønner veldig godt at noen er ivrige på å bryte Black Swan-jomfrudommen, men jeg vet selv at opplevelsen er mye diggere når man venter og ikke lar sausen sprute ved første anledning. Heller en babe enn ei lubben burugle, sa brudgommen.

Endret av tjalla
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...