Balthier Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Noe terningkast i denne tråden på trond legacy? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Se en til to sider bak. Gir den 8/10 selv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Bill Hicks lærte meg at det går an å være en elsket stand-up komiker uten å være morsom. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Finnes det en tråd med stand-up clips i vårt forum? Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 I tillegg er det ikke noe negativt at Quentin Tarantino har vært med som gjeste regissør ^^ Hva mener du han tilførte filmen? du må ikke spørre en amatør som meg sånne spørsmål hehe vel, han tilfører jo litt av sine egne filmer på en måte... Som for eksempel Kill Bill og Miho. Dessuten er den delt inn i flere paralelle historier sånn som Pulp Fiction. Det kan sikkert hende det flere ting som gjør at man kan se Tarantinos "spor" i Sin City, men jeg har ikke sett alle filmene hans (har bare Pulp fiction, kill bill 1&2 og inglorious bastards) Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Da må du se og skaffe deg Reservoir Dogs asap. Mannens desidert beste film. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Er Tron Legacy en fortsettelse fra den på 80tallet? Den følger jo litt opp det som skjedde i originalen, men som de andre sier forklares det meste i den nye filmen. Jeg har forsåvidt ikke fått sett Tron: Legacy enda, men ville absolutt anbefale å se originalen. Kanskje helst før du ser Legacy. Historien i originalen er ikke så alt for ille, og det er morsomt å se hvor "kort" datagenerert grafikk i film var kommet på den tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Antz 4.5/6 , ganske bra. Sex and the City 4.5/6 , faktisk bedre enn jeg hadde trodd....litt komisk den scenen hvor Carrie vafler Big rett over oeya , ikke akkurat Oscar performance av SJP i den scenen. Synes Independence Day er 4/6 , ikkeno mesterverk men helt brukbar underholdning. Endret 19. desember 2010 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 TRON: Legacy, merkelig film men ikke alt for dårlig, kanskje litt mye snakking for min smak av slike type filmer. Uansett! Hva en dere gjør IKKE SE DENNE FILMEN I 3D filmen er ikke skutt i 3D og de bruker kun 3D på delene som er animerte og alt blir rett og slett ræva.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Er Tron Legacy en fortsettelse fra den på 80tallet? Den følger jo litt opp det som skjedde i originalen, men som de andre sier forklares det meste i den nye filmen. Jeg har forsåvidt ikke fått sett Tron: Legacy enda, men ville absolutt anbefale å se originalen. Kanskje helst før du ser Legacy. Historien i originalen er ikke så alt for ille, og det er morsomt å se hvor "kort" datagenerert grafikk i film var kommet på den tiden. Nå er mesteparten av Tron (orginalen) ikke datanimert. Den er faktisk håndmalt for å se ut som data. Jeg har en collectors edition, der du får se "The making of", og der får du se at de bruker ufattlig mangen timer og folk til å lage filmen. Disney brukte data animators til å lage de scenene med data, og å hjelpe kunsterne å få ting til å se ut som data. De ble nokså skuffet at folk ikke forstod dette, fordi alle trodde det var laget på data, så de vant aldri noen priser på "animert kunst" innen film. Selvom bare et lite prosent av filmen er data. Endret 19. desember 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Noe terningkast i denne tråden på trond legacy? TROND. LEGACY. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Sudden Death(1995) Ble anbefalt denne, som en film av type kategori som "Die Hard" og "Under Siege" filmene. Syntes den var skuffende. Og da mest pga hovedpersonen og "enmanns-helten" i denne filmen Van Damme. Som virket nærmest latterlig i en slik rolle. Ikke i nærheten av hverken Bruce Willis og heller ikke Seagal. Filmen klarte heller ikke få fram pålangt nær samme nerve, spenning og underholdningsnivå som de andre nevnte. Dårlig film 3/10 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Holder på å se på Skyline og må si det er Independence day, Cloverfield og War of the worlds all over again. Må si at nåtidens aliens sci-fi filmer er ganske enspora. Det er som om de har slått sammen de forrige filmenes manuskripter sammen og gjort noen små forandringer her og der. Tenkte at den så kul ut på trailer og vurderte å se på kino, men godt jeg sparte de penga. Anbefaler dere det samme. Eneste pluss var å se Donald Faison (fra Scrubs) og David Zayaz (fra Dexter) i action. Edit: @groenn: Så jeg ville skrive noe mens jeg ser på, big deal da? Folk kan da gjøre som de vil her. Uansett er den ferdig og selv om alt var nærmest kopi av overnevnte filmer, var det en blanding av happy/not so happy slutt. Så ikke den komme for å si det sånn. Siden tråden "krever" karaktersetting, klarer jeg ikke å gi den mer enn 3/10. Egentlig fortjener den 2, men SFX fortjener litt creds og det var hyggelig å se overnevnte skuespillerne igjen. Endret 19. desember 2010 av Myst Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Holder på å se på Skyline og må si det er Independence day, Cloverfield og War of the worlds all over again. Må si at nåtidens aliens sci-fi filmer er ganske enspora. Det er som om de har slått sammen de forrige filmenes manuskripter sammen og gjort noen små forandringer her og der. Tenkte at den så kul ut på trailer og vurderte å se på kino, men godt jeg sparte de penga. Anbefaler dere det samme. Eneste pluss var å se Donald Faison (fra Scrubs) og David Zayaz (fra Dexter) i action. Bare en presisering for orden skyld: Det er meningen at anmeldelser skal komme etter at filmen er sett ferdig. Og det hører med å gi poeng (på skalaen 1 til 10) Endret 19. desember 2010 av groenn Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det finnes ingen poengkrav. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 ... Uansett! Hva en dere gjør IKKE SE DENNE FILMEN I 3D filmen er ikke skutt i 3D og de bruker kun 3D på delene som er animerte og alt blir rett og slett ræva.. Selvfølgelig må man ikke se kinofilmene i 3D. Det er lite imponerende, unødvendig, og dessuten så er det bare enda et lag med dilldall i filmer som tar fokuset vekk fra kvalitet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det finnes ingen poengkrav. Det er nå det de hine gjør, så vi skal vel gjøre likt som de hine? Men ok.. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 I den gode liberalistiske ånd skal man gjøre som man selv vil. Karakterer er forøvrig distraherende, og en god anmeldelse trenger ikke slike (se bare på Montages). 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 ... Uansett! Hva en dere gjør IKKE SE DENNE FILMEN I 3D filmen er ikke skutt i 3D og de bruker kun 3D på delene som er animerte og alt blir rett og slett ræva.. Selvfølgelig må man ikke se kinofilmene i 3D. Det er lite imponerende, unødvendig, og dessuten så er det bare enda et lag med dilldall i filmer som tar fokuset vekk fra kvalitet. Jeg hadde håpa på no slik Avatar 3D for den vakke gæli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå