Rykende_Kaffe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 noen som har sett Out of Time?? er den bra?? vurderer å se den en gang i natt Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Såg Danser med ulver. Anbefales! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Pitch Black Bånn i bøtta film ass, holdt på å sovne flere ganger mens jeg satt og så på den. Skal vistnok være en kultfilm bla bla bla. Men den får ikke akkurat noen 6'er på terningen av meg nei...snarere en 2'er Nææææh ... Pitch Black er kul. Riddick er alltid fun! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Pitch Black Bånn i bøtta film ass, holdt på å sovne flere ganger mens jeg satt og så på den. Skal vistnok være en kultfilm bla bla bla. Men den får ikke akkurat noen 6'er på terningen av meg nei...snarere en 2'er Nææææh ... Pitch Black er kul. Riddick er alltid fun! enig me sky marshall Endret 26. desember 2004 av Shade22 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Såg den nye Garfield filmen for eit par dagar sidan... dårlig Skulle heller lagd heile som animasjon film, funka dårlig med blanding. Og Jølle fekk dei heller ikkje ut potensiale i, her var han ein virkeleg hund! Ellers såg eg Flåklypa Grand Prix på tellyen, knall film! Pinchcliffe Grand Prix som den heiter på engelsk Mvh Espen Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Har nettopp sett Road Trip King Arthur Endret 26. desember 2004 av NiwT Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Pga deg, så jeg Road Trip selv nå! Tom Green is teh knug... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Heat 10/10 ...har du ikke sett den, så se den Endret 26. desember 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Pearl Harbour på TV i går Historisk dårlig film av sinnsyke proporsjoner. Det var med denne filmen Ben Affleck ble uspiselig. V Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Så faktisk "The Butterfly Effect" for første gang i går. En film som virkelig kunne bli noe stort, men så roter den seg ut i klisjèer og forutsigbare vendinger. 7/10 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ken Park. Liker den veldig godt, jeg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Ken Park. Liker den veldig godt, jeg. Ja du så vel masse tisselasser der. L.Clark lager dårligere og dårligere filmer for hvert år som går. Kids var bra, men Ken Park hadde null handling og blei rett og slett for dum. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Bram Stoker's Dracula - Francis Ford Coppola leverer nok en gang en nydelig visuell opplevelse. Gary Oldmans meget gode rolletolkning av Dracula er imponerende. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Ken Park. Liker den veldig godt, jeg. Ja du så vel masse tisselasser der. L.Clark lager dårligere og dårligere filmer for hvert år som går. Kids var bra, men Ken Park hadde null handling og blei rett og slett for dum. Forstår ikke at du gadd å se den filmen!! Æsj, er det rette ordet... Men, men.. Såg Spiderman2 inatt... Endret 27. desember 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jacob's Ladder - en intens og skremmende reise om forsoning i livet. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Evig solskinn i et plettfritt sinn... hadde bare sett coveret før jeg så filmen, så forventet meg en halvdårlig Jim Carrey-komedie. Det var det så absolutt ikke, men den var underholdende nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) The Punisher - Hadde ikke forventet meg noe annet enn en knall prestasjon fra Travolta som alltid. Funket til sitt formål; som grei underholdning. Begrenset budsjett og begrenset shooting schedule ødela ikke for regissørens visjon om å lage en hardtslående action-film. Sykt nok 6/10. Endret 30. desember 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 21 Grams Overvurdert film om hvor ille egentlig livet er... desverre er jeg imun mot slik billig manipulasjon. Terning 2. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fight Club var vel den siste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå