nybb Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Snatch er genial! 9/10 hos meg. Lenke til kommentar
......... Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Snatch er genial! 9/10 hos meg. Herlig film! Elsker Brad Pitt sin rolle her. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hmm... Der fikk du meg til å tenke over Brad Pitt. Jeg liker faktisk ganske mange roller av Pitt; Burn After Reading, Se7en, Inglorious Basterds, Babel, Fight Club.. Snatch... Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Snatch Bildet av Vinnie Jones med haglene over skuldrene er fra Lock, Stock & Two Smoking Barrels... Lenke til kommentar
......... Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Hmm... Der fikk du meg til å tenke over Brad Pitt. Jeg liker faktisk ganske mange roller av Pitt; Burn After Reading, Se7en, Inglorious Basterds, Babel, Fight Club.. Snatch... For å ikke glemme rollen han gjorde i Twelve Monkeys, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford og The Curious Case of Benjamin Button. Samtidig som han har en liten rolle i True Romance som er uerstattelig og vanvittig morsom. Men en av de beste er rollen hans i Kalifornia. Endret 25. oktober 2010 av ......... Lenke til kommentar
......... Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Snatch Bildet av Vinnie Jones med haglene over skuldrene er fra Lock, Stock & Two Smoking Barrels... Jepp, fant ut det jeg også. Har forandret det nå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hmm... Der fikk du meg til å tenke over Brad Pitt. Jeg liker faktisk ganske mange roller av Pitt; Burn After Reading, Se7en, Inglorious Basterds, Babel, Fight Club.. Snatch... For å ikke glemme rollen han gjorde i Twelve Monkeys, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford og The Curious Case of Benjamin Button. Samtidig som han har en liten rolle i True Romance som er uerstattelig og vanvittig morsom. Men en av de beste er rollen hans i Kalifornia. Med andre ord, han eier. Lenke til kommentar
......... Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Oh yes! Han er ikke en av de største filmstjernene i verden uten grunn. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Beste rollen til Pitt syntes jeg faktisk er Snatch. Uffatelig bra spilt, rett og slett. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 For meg blir Twelve Monkeys og Fight Club hans beste prestasjoner. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Eyes Wide Shut (1999) Stemning, stemning, stemning. Denne filmen er bare fantastisk, Kubrick briljerer med genial bruk av musikk og skaper en av de beste stemningene jeg har sett på film. Denne har blitt nok så undervurdert i forhold til andre hans mesterverk men synes denne har blitt gjort i skikkelig Kubrick stil. Denne kan sees om og om igjen tross lengden. 9/10 Nå blir det hyggelig gjensyn med American Beauty på Blu-ray Endret 26. oktober 2010 av Cortese 1 Lenke til kommentar
Crindermam Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Eyes Wide Shut er fin, men kom ikke inn på topplisten min. 2001 på en annen side er skikkelig bra og kom inn. Sånn er det å ha god filmsmak. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Oh yes! Han er ikke en av de største filmstjernene i verden uten grunn. Nåja, det at han ser ut som en våt drøm for 100% av verdens kvinner, men likevel er macho nok til at mannfolk skulle ønske de var ham, har nok også hatt mye å si. Hvertfall tidlig i karrieren som i Thelma & Louise, der han flyr rundt i minimale klær og er "handsome guy" som jentene forelsker seg i. Endret 26. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
......... Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Joda, kan stemme det. Men i senere tid har han vist at han er en sabla god skuespiller. 1 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Eyes Wide Shut er fin, men kom ikke inn på topplisten min. 2001 på en annen side er skikkelig bra og kom inn. Sånn er det å ha god filmsmak. Alle med 2001: A Space Odyssey på favorittlista har automatisk god filmsmak. Med mindre resten av filmene er American Pie eller Fast And The Furious the selfølgelig. Så rett har du. Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Eyes Wide Shut er fin, men kom ikke inn på topplisten min. 2001 på en annen side er skikkelig bra og kom inn. Sånn er det å ha god filmsmak. hahahah noe mobbing av mr. crinderman på g eller? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Eyes Wide Shut er fin, men kom ikke inn på topplisten min. 2001 på en annen side er skikkelig bra og kom inn. Har enda ikke sett den, Full Metal Jacket eller Barry Lyndon. Sånn er det å ha god filmsmak. Ser ikke hva det har med saken og gjøre egentlig, gjør opp en egen mening om filmen er god eller ikke. Alt etter hva man er humør for også. Lenke til kommentar
Crindermam Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg bare spøkte med det med filmsmaken altså. Må være litt løsluppen med humoren. Vi tar den ikke sant!!!! :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Eyes Wide Shut er fin, men kom ikke inn på topplisten min. 2001 på en annen side er skikkelig bra og kom inn. Sånn er det å ha god filmsmak. Jeg spiser en banan nå. Den er god, men ikke like godt som den pæra jeg spiste istad. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Eyes Wide Shut er fin, men kom ikke inn på topplisten min. 2001 på en annen side er skikkelig bra og kom inn. Sånn er det å ha god filmsmak. Jeg spiser en banan nå. Den er god, men ikke like godt som den pæra jeg spiste istad. Hæ? Bananer er da best! Likte pærer best før men i og med at pærer ble så populære på forumet måtte jeg begynne å like bananer mer enn pærer. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå