Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kommer alltid med gode filmanmeldelser, Mr. BadSmile, hvorfor kommer de så sjeldent om dagen? Dette var hvertfall nok en film jeg nå har fått lyst til å se.

Vet ikke jeg, sjelden jeg er i humør til å skrive noe særlig anmeldelser. Pluss ikke sett sånn veldig mye bra i det siste.

Lenke til kommentar

Du kommer alltid med gode filmanmeldelser, Mr. BadSmile, hvorfor kommer de så sjeldent om dagen? Dette var hvertfall nok en film jeg nå har fått lyst til å se.

Vet ikke jeg, sjelden jeg er i humør til å skrive noe særlig anmeldelser. Pluss ikke sett sånn veldig mye bra i det siste.

Ser den. Ikke noe fristende å sitte og skrive om filmer man ikke likte nevneverdig.
Lenke til kommentar

Predators (2010)

Hjelp for et klisje av en film! Var mangen scener som føltes ut som et "copy&paste" fra den første. Hvorfor føler alltid ressisørene til disse Predator filmene eller AvP filmene, at de må hele tiden "pay respect" til orginalen ved å gi oss små smakbiter? Det hjelper ikke! Filmen din er ikke i nærheten så bra!

Personer du ikke bryr deg om, kledlige action scener, dårlig effekter, ræv skuespilling...

Den var ikke helt uten underholdning, men er så dårlig at jeg ville ikke anbefalt den til noen.

Nei huff, håper jeg glemer den fort.

4/10

Gøyalt hvordan man kan oppfatte filmer vidt forskjellig. Jeg synes dette var en av de bedre Predator filmene og gir den glatt 8/10 innenfor sin sjanger. Suveren lørdagsunderholdning. Anbefales absolutt til alle som liker Predator filmene.

Historien kunne vært bedre, lengre osv. men underholdningsfaktoren var høy. Anbefales med popcorn og en god plasmatv, samt et mørkt rom.

Heh, ja rart det.

Jeg bare synes at hele filmen manglet "jakt" følelse. Predator følte du hvor intenst og jævlig det var å ha den etter seg. P2 klarte også å levere en viss følelse av det.

Men denne manglet alt, og særlig takket til platoniske personer som vi rett og slett ikke brydde oss om i det hele tatt. Noe jeg personlig synes er viktig. Så jeg endte opp å bare sitte der å se på. Var ikke engasjerande IMO.

Lenke til kommentar

Heh, ja rart det.

Jeg bare synes at hele filmen manglet "jakt" følelse. Predator følte du hvor intenst og jævlig det var å ha den etter seg. P2 klarte også å levere en viss følelse av det.

Men denne manglet alt, og særlig takket til platoniske personer som vi rett og slett ikke brydde oss om i det hele tatt. Noe jeg personlig synes er viktig. Så jeg endte opp å bare sitte der å se på. Var ikke engasjerande IMO.

I grunn delvis enig med deg her :). Men jeg tok filmen som en ren "hollywood action in an alian enviroment" greie, tror det er derfor jeg oppfattet den som underholdende og ikke så altfor ille i det sjiktet av filmer.

Predator begynner jo å bli litt sliten ift. hva man kan gjøre mer på dette nå, derfor synes jeg den var helt grei og like underholdende som det meste andre actiongreiene hollywood spyr ut om dagen.

Det jeg dog skulle ønsker var en film om Predator som handler om tiden før de første filmene. En mer historiedrevet fortelling om Predators. En mer "all about us" aktig film, det tror jeg kunne blitt en sabla god sak. Men det spørs om det blir lagt så mye energi i en historiefortellende predator film.

Jeg er dog enig i at denne Predator filmen hadde mistet mye av thriller/tention aspektet, men det tror jeg er fordi konseptet er rimelig godt brukt nå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tja, synes han takklet rollen bra. Hadde ikke noe problem å se han som en mercenary.

Verste var å se Fishburn....huff.

Det er det som er så gøy med den virkelige verden. Folk tilhører ikke alltid skuffene man vil ha dem i.

Hint, P2 gir deg masse historie.

Har sett alle Predator filmene og synes ikke noen av dem kvalifiserer til hva jeg tenkte på her.

Lenke til kommentar

Tja, synes han takklet rollen bra. Hadde ikke noe problem å se han som en mercenary.

Verste var å se Fishburn....huff.

Det er det som er så gøy med den virkelige verden. Folk tilhører ikke alltid skuffene man vil ha dem i.

Hæ? Jeg meiner at Fishburn var ellendig i rollen. Skuespilte drit dårlig. Har ikke problem at han var i rollen.

Fishburn er ikke i noe "skuff" for meg. Han har alltid vært B skuespiller. Fins ikke et enaste prestasjon fra han som er merkverdig.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Har du sett King of New York? Synes han gjorde en god og minneverdig rolle der. Synes han var ganske bra i Boys n the Hood også.

King of New York er forresten en jævlig fet film med Christopher Walken i hovedrollen som alle burde se.

Har sett de ja. Synes ikke han spilte noe særlig minneverdig der heller.

Matrix? Haha! Spar meg! Alle vet at Hugo Weaving ER de filmene.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...