vikingkylling Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Troll 2 er en klassiker av helt feil grunn, og Mega Piranha holder seg helt klart i samme stil. Det er bare å nyte. Jeg har ikke ledd så mye av en film på lenge, men ikke fordi den var bra. Edit: Ny film. Basket Case Hadde hatt lyst til å se denne ganske lenge. Jeg burde ha ventet enda lengre. Vurdering: 3/10 Endret 11. september 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Dragon Hunters (2008) En visuelt fantastisk film. Her har skaperne virkelig ikke slitt med fantasien om hvordan ting skal se ut. Historien var ikke så mye å skryte av; anti-helter som skal drepe en stor drage, og sammen har de en et rart og blått, snakkende dyr og en jente med munndiaré. Men som sagt - det visuelle gjorde opp for det. Den var fin å se på, lyden var kjempebra og de klarte også å skape en viss stemning i forhold til dragen de skulle møte (og jeg må først og fremst si at det var sinnsykt digg å se hvor stor den var når den først kom til syne, og den minnet meg veldig om en slags kjempe som du ser i spillet Shadow of the Colossus. Ikke utssende, men størrelsesmessig. Filmen var absolutt verdt tiden jeg brukte på å se den. (Slenger med enda et bilde av filmen siden det óg var fint å se på) Etter den hyggelige animasjonsfilmen, så jeg en svært hyggelig komedie. DVD'n av Dagfinn Lyngbø's stand-up show Evolusjon. Mannen er genial. Nuff said. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Cliffhanger The good old times, classisk 90talls action, ikke for bra, man fryktlig gøy, filmen er ikke alt for tullete, men man skal ikke se for dybt under historien, fordi da blir det kanskje litt mye av det gode. John Lithgow spiller en veldig morsom rolle, og han er altid god, egentlig er han en litt for god skuesppiller for en slik film, men det er en bra kombo. En av stalones beste fra 90tallet, testosteron fylt action, som ikke er for bra man ikke dårlig, akurrat passe. 7.5/10 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Iron Man 2 Ville Tony Stark konstruert en oppdatert drakt som var dårligere enn den forrige på alle måter? Nei, så klart ikke, mannen er jo ikke evneveik. Så hvorfor i Odins navn lager de en oppfølger som er dårligere enn den forrige på alle måter? Vi får bare håpe de kommende trikot-filmene ikke preges av like ujevnt parkinsonarbeid. 1 Lenke til kommentar
......... Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Dragon Hunters (2008) En visuelt fantastisk film. Her har skaperne virkelig ikke slitt med fantasien om hvordan ting skal se ut. Historien var ikke så mye å skryte av; anti-helter som skal drepe en stor drage, og sammen har de en et rart og blått, snakkende dyr og en jente med munndiaré. Men som sagt - det visuelle gjorde opp for det. Den var fin å se på, lyden var kjempebra og de klarte også å skape en viss stemning i forhold til dragen de skulle møte (og jeg må først og fremst si at det var sinnsykt digg å se hvor stor den var når den først kom til syne, og den minnet meg veldig om en slags kjempe som du ser i spillet Shadow of the Colossus. Ikke utssende, men størrelsesmessig. Filmen var absolutt verdt tiden jeg brukte på å se den. (Slenger med enda et bilde av filmen siden det óg var fint å se på) Etter den hyggelige animasjonsfilmen, så jeg en svært hyggelig komedie. DVD'n av Dagfinn Lyngbø's stand-up show Evolusjon. Mannen er genial. Nuff said. Så du den originale franske versjonen eller den engelske? Endret 13. september 2010 av Onyx SIterer bilder. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Finnes det en fransk versjon av Dagfinn Lyngbø? 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 hehehehehehehehehehehehe Lenke til kommentar
......... Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Finnes det en fransk versjon av Dagfinn Lyngbø? Haha Tror du skjønner hva jeg mente Endret 12. september 2010 av ......... Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Så du den originale franske versjonen eller den engelske? Jeg så faktisk ingen av de versjonene, jeg så den på norsk. Jeg hadde ikke andre alternativer, men den var veldig hyggelig å se på norsk. Liek, mange gode stemmer. ^^ Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 The Life Aquatic Dritkjedelig film, ble veldig skuffet. Hvis det i det hele tatt var meningen å være morsomt så var det definitivt ikke min type humor. Litt merkelig, for jeg likte Fantastic Mr Fox og The Darjeeling Limited ganske godt begge to. Jaja, lenge siden forrige skuffelse, så var vel på tide. 4/10 Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Selv hadde jeg motsatt opplevelse av filmen. Jeg forventet en ny The Royal Tenenbaums, og selv om humoren er noe lik, ble jeg overrasket over hvor mye bedre Steve Zissou var. Ikke le-ut-høyt-humor, men supersjarmerende quirky humor man humrer av. Uten tvil en av mine favorittkomedier. Og er det ikke litt rart å gi en dritkjedelig komedie 4/10? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Life Aquatic er verdens beste sea-movie. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Life Aquatic er en super rar og sær film, men utrolig underholdene og faktisk litt rørende på slutten, er rart at en slik tullete film faktisk kan påvirke deg emosjonelt i det hele tatt, men den gjør det veldig bra, Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Life Aquatic er verdens beste sea-movie. Tull. 20000 Leagues Under the Sea, og Das Boot er LANGT bedre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Robin Hood (2010) Syns den var heller skuffende. Akkurat som den ikke var helt ordentlig laget liksom. Ridly Scott kan da mye bedre enn dette, og skulle ikke mangle ressurser. Det ble for mye dill. Langdryge sekvenser med unøvendig ting som ikke hadde trengt vært der, og egentlig ikke så mye som skjedde. Var dette historien om Robin Hood..? Var hvertfall noe helt annet enn det jeg har sett før. Og så var det så mye rotete som skjedde. Var håpløst å henge med helt hvem som var hvem, og hvem som var alliert eller fiender med hvem. For et surr, liker bedre at det er noenlunde ryddig og enkelt. 4/10 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Du begynner å bli gammel groenn hvis du ikke klarer å henge med på en så enkel film som Robin Hood. Det er forøvrig ikke historien om Robin Hood, men hvordan han ble Robin Hood. De historiene som du har kjennskap til, kommer kronologisk sett, etter Scott sin film. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ja.. Ok så da blir kanskje den Robin Hood filmen med Kevin Kostner som en fortsettelse på denne da? Har sett den for mange år siden, men kan ikke huske om det var bra. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Selv hadde jeg motsatt opplevelse av filmen. Jeg forventet en ny The Royal Tenenbaums, og selv om humoren er noe lik, ble jeg overrasket over hvor mye bedre Steve Zissou var. Ikke le-ut-høyt-humor, men supersjarmerende quirky humor man humrer av. Uten tvil en av mine favorittkomedier. Og er det ikke litt rart å gi en dritkjedelig komedie 4/10? Jeg pleier ikke å ha noe problem med sær humor, men denne her tok jeg bare ikke i det hele tatt. Men jeg kan se for meg at det finnes folk som digger humoren. 4/10 er i mine øyne en veldig dårlig karakter, skal mye til å få meg til å hate en film så mye at jeg ser på det som en 1'er (kommer bare på den norske filmen "Kalde Føtter" som eksempel på dette). Det var jo ålreite skuespillere og en del pene scener osv i The Life Aquatic, men problemet var at jeg kjedet meg under hele filmen. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Tull. 20000 Leagues Under the Sea, og Das Boot er LANGT bedre. De er gode kandidater til verdens beste under-the-sea-movies, på overflaten herjer derimot Steve Zissou og hans beinharde mannskap ombord Belafonte. Endret 12. september 2010 av KjemikerJon Lenke til kommentar
nybb Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Life Aquatic er verdens beste sea-movie. Tull. 20000 Leagues Under the Sea, og Das Boot er LANGT bedre. Das Boot er en fantastisk film! Hvis du likte den, og liker tyske, gamle filmer om WWII, bør du definitivt se Die Brücke fra 1959. Rett og slett et mesterverk av en film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå