Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Det positive: Etterlengtet gjensyn med Stephen Lang, som jeg knapt har sett siden Last Exit To Brooklyn.

Det negative: Filmen for øvrig.

1/10

PS. Avatar var også min første filmopplevelse i 3D, hvilket jeg vil unngå heretter. Ikke bare vasket 3D-effektene ut farger, lys og detaljer på skjermen, men de var også lite imponerende i seg selv. Hertil kommer at øynene mine ble fryktelig slitne av å bruke brillene i strake to timer. Føles omtrent som skjeling.

Endret av Frank_K
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel den avateren som irriterer folk. Vet ikke, men jeg kan ikke fordra den hvertfall. Måtte se det der samme slikkmunn bildet hver gang man er innom her. Æsj :ermm:

Ja, hvordan våger han? Må jo være det ekleste jeg har sett.

Slikking av bakterier. Mmm!

Lenke til kommentar

Det er vel den avateren som irriterer folk. Vet ikke, men jeg kan ikke fordra den hvertfall. Måtte se det der samme slikkmunn bildet hver gang man er innom her. Æsj :ermm:

Ja, hvordan våger han? Må jo være det ekleste jeg har sett.

Din er verre :) Du utkonkurrerer både ham og meg :(

Lenke til kommentar

The Infidel (2010)

post-140267-1282592228,0466_thumb.gif

Herlig komedie film! En film for de som liker smart og kjapp humor, men som også innholder et godt emne og historie.

Stilen minner meg mye på Arrested Development/ The Office, men utført av Woody Allen...om dere fatter? lol

Mangen av vitsene må du plukke kjapt ut. Det kan være et enkelt ord, eller setting, bakgrunn, o.l. Masse dialog og diskusjoner. Det er mye å ta her.

Det er forfriskende å endelig se et film med et orginal plott, som likevel følger et standard oppskrift, men klarer å være unique.

Skuespiller nivået er bra, sønnen trekker litt ned (øynene ser på kamera litt ofte).Omid Djalili (hovedpersonen) er rett og slett fantastisk å se på!

Jeg vil ikke røpe for mye av filmen, jeg virkelig håper at andre ser denne! Et av de bedre komediene jeg har sett på lang tid.

Anbefales!!

Sterk 8/10

http://www.youtube.com/watch?v=BMudF0MQgC0&feature=search

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...