SkyMarshall Arts Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Star Wars - A New Hope Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Dirty Dancing. Så den med klassen Egentlig ikke så veldig spennende.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 We Were Soldiers. En av mine favoritt-krigsfilmer sett bort fra Platoon og Full Metal Jacket. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 We Were Soldiers. En av mine favoritt-krigsfilmer sett bort fra Platoon og Full Metal Jacket. Word Johnny English - og jeg ler like jævelig hver gang. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Så Buddy på skolen i dag. Etter min erfaring går det meste i dass for personene Axel Hennie spiller Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Zoolander morsom, lett komedie Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Out of time med Denzel Washington. "One of the best movies of the year" leste jeg på Imbd, da måtte jeg ærlig talt le. "Really good film noir" også videre, for noe sprøyt sier nå jeg. Filmen gjorde et forsøk på å virke kvasi-smart noe som ikke slår heldig ut, det blir bare teit. Grei nok underholdning, men absolutt ikke mer enn det. 6/10 Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 akkurat pløyd meg igjennom matrix collector edition 10dvder Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Så nettopp The Young Lions med Marlon Brando, Montgomery Clift og Dean Martin. Likte virkelig denne filmen og spessielt rollen til Marlon Brando som tysk løytnant. en av hans beste roller noensinne! 9/10 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Against the ropes Hva er det Meg Ryan har gjort med seg selv. Hun må ha fixa på det ene og det andre. Hun ser jo ikke ut!! Ellers var det en middelmådig film med typisk amerikansk slutt. V Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 The Incredibles, it's a goodie. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Dodgeball. Var en del morsomme episoder. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Siste jeg så var Shark Tale. Grei film, men Will Smiths stemme ble ganske slitsom etterhvert. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 så den siste samurai i går. kjedelig. lite blod, mye møl Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Left Behind, The Movie Left Behind II: Tribulation Force The Sandlot Jurassic Park Bill Cosby: Himself Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Luft og kjærlighet forrige onsdag (pass dere for onsdagsfilmen, den er farlig lett å begynne å se på) Politiskolen 4 på fredaag. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Polar Express Anbefaler den på det varmeste, men se den på engelsk! Er en av de filmene som får deg til å huske magien med julen Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Cidade de Deus Den likte jeg rimelig godt tror jeg. Det var en del ting jeg irriterte meg over, blant annet av at den tidvis forhastet seg i følelsesladde øyeblikk. Jeg som seer skulle gjerne ønske at jeg fikk gjennomgå litt mer. Savnet et skikkelig sterkt inntrykk. Men den var flott ellers. God historie. Likte at den var bittelitt dokumentarisk i stilen av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå