Ceaucescu Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 The Sting - full av stil, humor og gode skuespillprestasjoner. Tiltalende på så mange måter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 The Sting - full av stil, humor og gode skuespillprestasjoner. Tiltalende på så mange måter. Ah, ja. Den er helt vanvittig. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Scarface Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kung Pow - Vet ikke helt hva det er, men denne filmen får meg til å le om og om igjen. Herlig barnslig! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ungdommens Råskap Dokumentaren som ble en tragikomedie. Følte ikke akkurat medynk for disse ungene. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Desert Fox så jeg. bra film om Rommel. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 The Sting - full av stil, humor og gode skuespillprestasjoner. Tiltalende på så mange måter. Ah, ja. Den er helt vanvittig. Gjennomført til de grader. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 K-Pax. Litt meningsløs film med sine små øyeblikker. Snål slutt, men han som spiller Trot (eller hva han kaller seg) spilt rollen sin bra (tror det var Kevin Spacey). Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 K-Pax. Litt meningsløs film med sine små øyeblikker. Snål slutt, men han som spiller Trot (eller hva han kaller seg) spilt rollen sin bra (tror det var Kevin Spacey). Det ER Kevin SPacey ja. Og den filmen har sine øyeblikk. Men den er ikke stor. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kung Pow - Vet ikke helt hva det er, men denne filmen får meg til å le om og om igjen. Herlig barnslig! Da er vi to, hviste ikke helt hva jeg så på i starten. Men så bare ga jeg opp å prøve å skjønne noe som helst. Og da ble det veldig moro. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 King Arthur.. Ganske bra film Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Stephen King's It Den var så elendig! Den var jo egentlig ganske morsom, men skummel? 18-årsgrense? Atmosfæren var fullstendig vrengt. Oppbygningen av historien ga meg det inntrykket at den første delen (150 minutter) var en introduksjon til den siste halvtimen. Veldig irriterende. Altfor naiv altså. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ja jeg liker heller ikke IT, den er rett og slett bare kjedelig. Og skummel var den ikke så mye som en eneste gang i løpet av de 3 timene den varte. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Man On Fire. I like it. I like it alot. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Spider-Man 2 - Filmen er gjennomsnittlig grei nok hele tiden, eneste jeg liker med disse filmene er når Spider-Man slenger seg fri som fuglen mellom byggningene. Men Kirsten Dunst ødelegger alt. Hver gang jeg ser henne, så finner jeg meg selv i å hive ting mot skjermen - 5/10 Reindeer Games - Jeg er ingen fan av Ben Affleck som actionstjerne, og her blir det litt for mange dumme 'one liners'. Historien er ikke særlig orginal, så den prøver å gjøre opp for seg med å hele tiden snu og vende på alt, i håp om å få mer spenning inn. Men det ble bare teit - 5/10 Van Helsing - Cheesy, dårlig CGI (+ overdrevent bruk av CGI), teit historie og ikke spesielt bra skuespill. Men den har noen herlige kamerabevegelser, fantastisk stemning fra noen veldig gode kulisser og skikkelig tøff musikk - 6/10 King Arthur - Den viser kristendommens sanne side, noe jeg setter jeg stor pris på. Selv om helten i filmen hele tiden blendes av frykten for sannheten. Vikingene, som vi ser for lite av i filmens verden, var like råe som jeg forventet. Men de beste var The Woads. Et mystisk skogfolk som ledes av den onde trollmannen Merlin Og Keira Knightley var faktisk ganske tøff i denne filmen... Det hadde jeg ALDRI trodd. 7/10 Endret 20. desember 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Special edition dvd av Independence Day, kongefilm... Reindeer Games. Var ikke så ille som Scarface^ skal ha det til Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kung Pow - Vet ikke helt hva det er, men denne filmen får meg til å le om og om igjen. Herlig barnslig! Da er vi to, hviste ikke helt hva jeg så på i starten. Men så bare ga jeg opp å prøve å skjønne noe som helst. Og da ble det veldig moro. Tre. Call me Betty! Swing swing swing, swinging the claws... :!: Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Oceans Twelve, helt grei underholdning Lenke til kommentar
kag Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Samme som Gandalf the Grey. Jeg likte filmen meget godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå