Pixl. Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Så Green Zone i går. Bra film anbefales, typisk amerikans men har ett tema som er aktualt og realt i dag, krigen i irak. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Klarer ikke å få innlegget mitt til å se normalt ut. Har prøvd flere ganger nå. :| Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Exam (2009) Artig liten indiefilm. Den minner veldig om Cube og Saw (uten skrekkelementet) og det fungerer ganske greit. Et smart manus og gode prestasjoner fra ukjente skuespillere gir det hele en "ekte" følelse. Verdt å få med seg. 7/10 Høres spennende ut, denne skal sjekkes ut Noen som har anbefalninger av flere liknende filmer i samme slengen? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) De skreik ihvertfall på IMDB-forumet om at Exam var rip-off av denne. Endret 16. juni 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 De skreik ihvertfall på IMDB-forumet om at Exam var rip-off av denne. Interesting. Får se den og sammenligne. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fight Club Fy faen og jeg elsker denne filmen! Fantastisk når vi ser Tayler i starten på filmen. Min andre gang jeg ser denne, og første gang la jeg ikke merke til dette. ^^ Fantastik! 9/10 2 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Herregud, er nok om lost nå! Kick-Ass (2010) Helt grei film. Nå har jeg lest tegneserien, som er helt fantastisk, men filmen er bare middels iforhold. Som alltid så forandrer de litt på ting for film. Dumt egentlig siden tegneserien får det så bra til. Jeg synes ikke at en Cage passet i rollen, han var for tynn og hadde ikke samme "aura" som Daddy i tegneserien hadde. Ikke rart at alle elsker Hit Girl, hennes figur stemmer veldig bra. Men, underholdning var det. Kjedet meg ikke. 6/10 Endret 17. juni 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Vi har faktisk en egen tråd for anmeldelser av tv-serier også. Men uansett så er det viktig at det faktisk er lov å gi slakt i denne tråden uten å bli flambert. Slik er det ikke idag, og det er synd. Selv om man selv mener at film/serie/whatever X fortjener en perfekt 10-er og ros for å være perfekt så må man godta at X blir slaktet. Det handler ikke om lost, det handler om tråden generelt. Er det ikke rom for anmeldelser som provoserer så kan vi like godt pakke sammen og stenge tråden. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Piranha 3.5/6 So bad it's good.....hadde litt sans for denne selv om den er en fattigmannsversjon av Jaws Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har slettet mesteparten av Lost-diskusjonen. Noe av det kunne vært flyttet til en on topic tråd, men mye var bare diskusjon om anmelderen istedet for anmeldelsen. Synes i grunnen Jann - Ove sier det greit et par poster over denne. Saklige kommentarer til en anmeldelse er greit. Diskusjoner om meningen med serien og/eller livet i sin alminnelighet kan dere ta i andre tråder. Personangrep kan dere la være. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Fight Club Fy faen og jeg elsker denne filmen! Fantastisk når vi ser Tayler i starten på filmen. Min andre gang jeg ser denne, og første gang la jeg ikke merke til dette. ^^ Fantastik! 9/10 Helt enig, Norton og Pit gjør en så formidabel opptreden i denne filmen at det er sykt, en balanse som er helt ufattelig bra gjennomført. Eneste filmen med Norton jeg har sett som overgår Fight club er American History X, også en formidabel prestasjon av Norton. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Fight Club er lett en av mine favoritter, helt sykt med bra quotes. Sist jeg så var The Game (1997) Også fra mannen bak Fight Club. Dette var en veldig underholdene film med twist på twist på twist, Michael Douglas på sitt beste. Vil gjerne anbefale denne, tror den går på TV 2 Filmkanalen også eller gjorde vertfall. I know this, because Tyler knows this Endret 17. juni 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Må si man legger merke til flere ting, andre eller tredje gang du ser Fight Club. Herlig. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Så den 5 ganger på 1 måned for ikke lenge siden. Ferdig med Alice in Wonderland nå. Synes den var helt grei, Tim Burton har en tindens til og skape en egen stemning i filmer, noe jeg liker godt. Effektene er det heller ikke noe og si på. En film som er verdt en titt. Så det var mange negative anmeldelser på Imbd om denne filmen. Endret 17. juni 2010 av Cortese Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Selv synes jeg Alice in Wonderland var Burtons definitive bunnpunkt. Totalt blottet for sjarm. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ja ikke en av hans beste. Synes Big Fish var rimelig kjedelig, kansje noe med at jeg var veldig trøtt når jeg så den. Sweeney Todd og Edward Scissorhands må være favorittene. Regner med at Burton-Depp begynner og gå mot bunnen nå, har jo holdt på en god stund. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Håper du tar deg tid til å se Big Fish igjen. Filmen varmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Horror Hotel 3/6 Medioker film om heksebrenning og satanisk kult.....seff med Chris Lee i hovedrollen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Håper du tar deg tid til å se Big Fish igjen. Filmen varmer. Hehe ja, skal ta den fram igjen om ikke så lang tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå