Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Die Hard 2.....4.5/6 Crazy bananas , ville actionscener....but I love it Likte Dennis Franz som den stereotypiske sinte politisjefen. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Robin Hood [2010] En midt på treet-film. Sterke skuespillerprestasjoner og fete actionscener. Men that's it! 5.5/10 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 See No Evil Hear No Evil 1989 http://www.imdb.com/title/tt0098282/ Reporter: Do you really think you can stop Khomeini? Dave: Not if it's funny. En komedie klassiker etter min mening En blind mann og en døv mann er nødt til å gå gjennom bissare situasjoner, med svært bissare løsninger. Richard Pryor og Gene Wilder beste film sammen! Kevin Spacey gjør en bra jobb som "skurk", Joan Severance var jo pen å se på. 9/10 Family Guy Presents: Something Something Something Dark Side http://www.imdb.com/title/tt1329665/ Chris Griffin as Luke Skywalker: All right. Is thing good to go? Medical Droid: Yeah, but practice on a hot dog first. Otherwise you might rip your dick off. Er vel egentlig episode 24 av tv serien Family Guy. Fantastisk "nitpicking" av Star Wars Episode V, sett den flere ganger og ler like mye hver gang Anbefales hvis du liker noen av Seth MacFarlane sine tv serier, eller rett og slett "random" humor, så anbefales denne på det sterkest! 8/10 Avatar 2009 http://www.imdb.com/title/tt0499549/ Jake Sully: Everything is backwards now, like out there is the true world, and in here is the dream. Yupp, dette er tredje gangen jeg har sett filmen (lovte tross alt min far å se filmen). huff, historien er kjedelig, det er ting som ikke stemmer i det hele tatt. Sikkert sagt 1000 ganger, men det er i grunn Dances With Wolves/Pochahontas i verdensrommet, bare dårligere Til og med litt the last samurai. Jeg var imponert over at min far ikke ble imponert av filmen, han er egentlig en sucker for effekter, bilde og lyd. Men det var veldig vakkert å se på, så karakteren får stå som den er til en ny film overgår denne. 6/10 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Veldig morsom film, satt i en ekstrem kontekst. Anbefales hvis du vil le, få en dose U.S. High Scool og liker 80-tall flicks. Christian Slater STRÅLER i filmen, og er til tider hysterisk i sine scener. Winona Ryder fungerer som fabelaktiv juletrepynt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Likte du den bør du ta en titt på Pump Up the Volume (1990), så får du enda med high school dose med masse musikk. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Siden sist: Symbol (Shinboru) (2009) Liker slike filmer. Filmer hvor da hovedpersonen er stengt inne i ett rom, og må klare å komme seg ut. Artig var ihvertfall denne, men må si at jeg synes slutten tok av litt for mye. Ellers så er denne noe å anbefale. Precious (2009) Nei. Synes denne ble litt for typisk "Amerikansk". Med mange "triste" scener som skapte null følelse. Pluss scener som var svært lite interresant å se på, snakker da om da henne drømmer seg bort. Veldig godt skuespill da, men det var vel det hele. Glasses (Megane) (2007) Dette var herlige greier. Litt surrealistisk egentlig, men det var vel bare i begynnelsen. Etterhvert så venner både hovedpersonen og seerne seg til dette lille stedet, slik at det surrealistiske forsvinner. Avslappende og herlig. Anbefales. Pandorum (2009) Nuvel, var ikke så ille som jeg forventet. Var underholdene nok. Hadde noe smålige intense scener, greie effekter osv. Helt grei lørdagsunderholdning. A Pure Formality (1994) Dette var absolutt gode saker. Veldig god dialog og stemning. Elsket dette lille stedet handlingen var på. Regnet og lyn/torden i bakgrunnen satte en veldig god stemning. Artig å se Polanski i hovedrolle også, trodde ikke han var en såpass god skuespiller. Depardieu spilte også herlig. Litt blandet følelser om slutten, likte hvor uforventet det var, men samt så synes jeg det ble litt for enkelt. Ellers en flott film. Seconds (1966) Småsurealistisk kafka feeling film. Begynte veldig mystisk, deretter gikk sagte over til litt mere vanlig tempo. Kameraet var veldig flott ett par ganger, veldig forut sin tid egentlig. Var en scene som varte nesten i det uendelige, kunne ha kortet ned på den. Men fin film absolutt, slutten var fantastisk. Il divo (2008) Stilistisk politisk film. Kameraføringen var jævla flott, mest gjennomtenkte føringer jeg har sett på en stund. Skuespillet var også veldig veldig godt. Dessverre var jeg litt trøtt når jeg så den, så var ikke alt jeg fikk med meg. Gjensyn er noe som må til. Pociag (1959) Fine greier. God stemning på dette toget, men herlig musikk. Litt spennende historie er ett pluss. Hitchcock aktig. Anbefales. A Fistful of Dollars (1964) Temmelig god film. Leone klarer virkelig det med å gi en western følelse. Med flott kamera, godt skuespill, veldig god musikk og god historie så blir man godt fornøyd. Dog den svakeste i trilogien, men verdt en titt. For a Few Dollars More (1965) Bedre enn den første, lengre, litt mer artig historie. Men ellers så er det vel ganske så lik kvalitet på dette. The Good, the Bad and the Ugly (1966) Uten tvil den beste i trilogien. Tre episke timer, jævla bra musikk, om ikke det beste jeg har hørt i en film. Skuespillet er perfekt ifra dem 3 kjeltringene. Kameraet er bedre enn noen gang og historien er absolutt herlig. Leone har kokt sammen tidenes western film, og en av mine favorittfilmer. Ellers så har jeg sett disse, men orker ikke skrive noe særlig om dem: Contact 5.5/10 Maléfique 6/10 My Neighbors the Yamadas 6/10 Whisper of the Heart 9/10 The Road 8.5/10 The Fugitive 7/10 Alice in Wonderland (2010) 4/10 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Iron Man 2 8/10 Samme formel som forrige gang, noe som funker forholdsvis bra enda en gang. Endret 16. mai 2010 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Precious (2009) Nei. Synes denne ble litt for typisk "Amerikansk". Med mange "triste" scener som skapte null følelse. Pluss scener som var svært lite interresant å se på, snakker da om da henne drømmer seg bort. Veldig godt skuespill da, men det var vel det hele. For meg ble det heller en del triste scener som skapte masse følelser Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Kick ass Okay you cunts let's see what you can do now Hva skal jeg si? By far den beste filmen jeg har sett så langt i år. Liker hvordan hele greia er en parodi på superhelt filmer og tar seg så useriøst, men samtidig inneholder mange av de samme "moralene" og hoved elementene i en typisk superhelt film. Filmen bygde seg også fint opp med action scenene som begynte relativt rolige men ble mere og mere intense i løpet av filmen. Og Btw Hit Girl må være den kuleste superhelten ever. Endret 16. mai 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 KickAss! 8,5/10 Genial og overraskende film! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9zLsdBEsr90 Who are you?! I'm Hit-girl. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Har ikke sett filmen "Kick ass", men reagerte litt på traileren. Jeg mener; er det ikke over streken på en måte, å få barn til å bruke slikt vulgært språk i filmer? Min umiddelbare reaksjon på det var hvertfall negativ. Endret 17. mai 2010 av groenn Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Har ikke sett filmen "Kick ass", men reagerte litt på traileren. Jeg mener; er det ikke over streken på en måte, å få barn til å bruke slikt vulgært språk i filmer? Min umiddelbare reaksjon på det var hvertfall negativ. Det er bare én grunn til at streken finnes, og det er for at folk skal vite når de er blitt for gamle. Mor synes Pulp Fiction var over streken, stakkar. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Vet ikke om jeg skjønte den, men ok. Tenkte mer på barna selv, sånn som hun som spiller her. Hun er vel blitt oppfordret av voksne til å prate sånn på film? Tenk på hvordan det kan være for foreldrene hennes, familie søsken osv. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Alle barn banner, bare voksene som tror de ikke gjør det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Alle barn banner, bare voksene som tror de ikke gjør det. Ja det har du jo selvsagt rett i. Vet det selv det fra når vi var barn. Untatt meg da, jeg har nesten aldri bannet. Har aldri funnet meg kompfertabel med det. Men det er jo litt rart: Traileren blir innledet med at den bare er passene for et "voksent publikum". Nuvel. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ser ikke hva som er galt i og uttrykke ting via et ord som er "bannlyst". Jeg kan gå rundt og si gulrot isteden for faen, men når faen har utviklet seg til et slikt ord som det har blitt er det bedre og bruke det. En anen ting er overdrivelse. I filmer er det helt ok og drit artig, men utenom film er det stygt... OT: Fikk lyst til og se Kick-Ass. Så jo, ja, jævlig artig ut. Det eneste stygge ordet jeg hørte var "cunt"?. Den filmen må anskaffes Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det irriterer meg med en mengde steder i USA. Å si fuck eller damn er totalt utelukket, men å fudge eller darn er totalt akseptabelt, på tross av at ordene nå har mer eller mindre samme betydning. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Men det er jo litt rart: Traileren blir innledet med at den bare er passene for et "voksent publikum". Nuvel. Nå er den jo rated 'R' i USA. Det er ikke en barnefilm Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Men det er jo litt rart: Traileren blir innledet med at den bare er passene for et "voksent publikum". Nuvel. Nå er den jo rated 'R' i USA. Det er ikke en barnefilm Nei, men spørsmålet er jo hvorfor man da bruker barn. Er ikke barn barn enten de er på utsiden eller innsiden av filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå