Jan Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nei, hans 7. eller 8. beste. Agree. Den er ikke noe særlig interessant. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Re-animator er litt treig i starten med mye setup og buildup, men når den først slår inn er det bare moro hele veien. Oppfølgerne er faktisk gode begge to (Bride of Reanimator, Return of...). De blir mere og mere gory utover i serien, etterhvert som de får større budsjett. 3'rn er jo laget 15 år etter toern, og er en slags "The return of Jeff Coombs"..man blir rett og slett glad i West i all sin galskap, og det gikk en liten glad-frysning gjennom kroppen når West dukket opp tidlig i 3'rn. Han er den perfekte nerd. Han er et horrorikon nå. Hvis du sjekker kommentarsporet til Evil Dead 2 prater de masse om spesialeffektene mens vi ser dem i filmen. Det er for øvrig en av SVÆRT få filmer det er verdt å se med commentary, er Raimi og Campbell selv som kommenterer, og de snakker hele tiden. Like morsomt som filmen, nesten. Tre-monsteret på slutten f.eks. mobber de og kaller "the rotten apple monster". Endret 29. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Saa Selskapsreisen med kom. spor samt dokuen , greit nok 4 av 6 Filmen i seg selv 4.5 av 6..... Har lyst aa se den western slash kung fu filmen med Lee Van Cleef en dag..... Endret 30. april 2010 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Twilight: New Moon Trodde ikke det var mulig å være dårligere enn den første, men joda, denne er det! Skuespillingen må være noe av det dårligste jeg har sett. Det var elendig i den første, men her klarte de faen men å gjøre en dårligere jobb! Filmene er ikke annet enn en sammensetting av de mest klisje "romatiske" uttallelser. "I can't imagine being in a world with out you." "We will be togther forever." osv osv. Når de snakker ser du ingen tegn til faktisk kjærlighet, kunn uengasjerte blanke øyner. Til tider virket det som om de måtte vende øynene vekk fra hverandre for å ikke spy. Her var de heldige, ford i JEG måtte se på driten! Spenningskurven er vekke, hele filmen er på et lav nivå, 1 time inn satt vi der og lurte "Skal det ikke begynne snart?". Det hele føltes ut som en reklame for Taylor Lautner nye kropp. Og for at Kristen Stewart skal "Gasp/Sigh" (sukke) så ofte som mulig! Er ikke tull, hun gjør det i nesten hver enaste scene! Effektene er på et middels TV serie nivå. Varulvene såg ut som de var tatt ut fra Disney arkivene. Og ofte er de falsk bakgrunn, eller at folk er "plasser" på kunstig vis i områder. Det ser helt for jævlig ut! Jeg gav den første en 1 er, men det merkeligste skjedde mens vi så New Moon. Begge av oss sa flere ganger "Den første var jo mye bedre!"...så hva slaks karakter kan jeg gi her???? Det blir en 1/10 her også siden det ikke går ann å gi lavere på imdb.com. Skulle ønske du kunne gå til det negative.....what a piece of shit... Endret 30. april 2010 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg vil aldri skjønne tankegangen: "Originalfilmen var irriterende ræva, la oss sette på oppfølgeren!". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det beste med Iron Man 2 for meg var Stan Lee's cameo. Haha,som jeg lo. Kunne vært litt mer Iron man vs Whiplash spør du meg, men en god start på sommerblockbusterne. Hvilke filmer er denne sommerens blockbustere anyway? Jonah Hex? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Lee er jo med i de fleste, om ikke alle, Marvel filmene. Hvordan kan DET være det beste med filmen? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Toy Story 3 drar vel inn mest cash, The Expandables blir nok artigst og Inception best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Lee er jo med i de fleste, om ikke alle, Marvel filmene. Hvordan kan DET være det beste med filmen? Just see the movie. toppet hans cameo i Iron Man 1. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Kick Ass Tre gutter sitter og skravler som vanlig da en av dem får en idé. Hvorfor har ingen prøvd å kle seg opp som superhelter? Greit de ikke har superkrefter, men det hadde jo strengt tatt ikke Batman heller. I teorien burde det jo funger helt fint. De to andre tenker logisk og sier det ville endt med katastrofe og de ville fått bank, men han siste idioten prøver planen i praksis. Han bestiller en drakt fra internett, trener litt, finner på et bra kallenavn og starter en karriere som superhelten Kick Ass. Tro om det var så lurt? Det er egentlig få filmer jeg gleder meg til, men dette var en av dem. Greit nok hadde jeg ikke engang hørt om tegneserien den var basert på, men på den annen side likte jeg ikke tegneserien til The Crow heller noe særlig. (med unntak av The Crow: Flesh and blood, men den er ikke filmatisert.) Selve konseptet hørtes interessant ut, og jeg elsker superhelter. I hovedsak fra DC Universe, men noe Marvel går også bra. Nuvel. Denne filmen er ganske rå på veldig mange måter. Aaron Johnson er troverdig som både som nerded Dave og "helten" Kick Ass, og Nicholas Cage som Batman... øh, Big Daddy funker helt fint. Men den egentlige stjernen her er nok Chloe Moretz som Hit Girl. Hun er bare 13 år og ser ung og uskyldig ut, men allerede i den første scenen sier hun rett ut "I'm just fucking with you" før hun blir skutt av faren sin for å lære hvordan det kjennes. Ikke akkurat en vanlig jente, det der. Jeg vet det kan høres litt perverst ut siden jeg er tyve år eldre en henne, men jeg gledet meg til hver jækla scene hun dukket opp i. Maken til sprø jente skal man lete lenge etter, og det funker som bare fanken! For å ta en minispoiler har vi et rom fullt av gangstere med pistoler og andre skytevåpen i kamp med Hit Girl. De stakkars folkene har ikke en sjanse. Det er ikke ofte jeg gidder se en film flere ganger, men denne skal kjøpes i spesialutgave straks den kommer på DVD. Jeg vurderte å dra på kino i morra for å se Iron Man 2, men det er godt mulig jeg heller tar denne i reprise. Seriøst. Vurdering: 10/10 Endret 30. april 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Léon - The Professional En dyp film som rørte meg sterkt! Herlige actionscener og sterk dramatikk. Trenger ikke å si noe annet enn at jeg elsket den! 9/10 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Star Trek (2009) En god film som "introdusering" for oss ikke Star Trek fans. Ble litt forvirret med historen, men forsto det etterhvert (tids reising er alltid forvirrende). 7/10. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Das Weisse Band (2009) Haneke er fortsatt en jævel mot sitt publikum, men jeg så faktisk noen lysglimt av godhet presse seg gjennom den mørke og depressive, puritanske tåka han dekker filmen sin inn i. Det var litt hyggelig med slike små pusterom, for stort sett er dette så kjipt, traust og ikke minst filmteknisk vellagd som man forventer. 4/5 Jackie Brown (1997) Homage til en sub-sjanger hvor remaken av Shaft og Live And Let Die er det nærmeste jeg kommer noe som kan kalles relevant erfaring. Den er småcool til tider, men det er nesten så man tror filmen er en pre-Resevoir Dogs/Pulp Fiction flikk fordi man ser konturene av en regissør som er inne på noe, men som ikke helt har funnet historien, karakterene og øyeblikkene til å ta det noen steg til. Pluss for en svært undervurdert De Niro-rolle og en av de mest tilfredstillende Tarantino-drapene hittill. 3/5 Endret 1. mai 2010 av DoktorBacon 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Så at Cage pimpa den der Kick Ass sammen med Batman Adam West på Leno I Venus tegn (S Loren) 2/6 Handler om 2 søstre som er ute etter en mann , totalt uengasjerende film helt fri for drama eller humor. A breath of scandal (S Loren) 2.5/6 Kostymedrama som oxo er dørgende kjedelig , bare marginalt bedre enn Prince and Showgirl......flotte kostymer samt location (Wien) but that's about it. Endret 1. mai 2010 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvorfor var Adam West på Leno? Har han noe nytt prosjekt? De inviterer jo ikke folk som ikke har en ny film eller noe å promotere? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvorfor var Adam West på Leno? Har han noe nytt prosjekt? De inviterer jo ikke folk som ikke har en ny film eller noe å promotere? "Adam made a surprise appearance on the Jay Leno’s Tonight Show Wednesday night. Nic Cage was being interviewed about his role in the upcoming film Kick Ass. He was describing how he grew up on the Batman TV series and emulated Adam’s performance for the role. At which point, Jay brought Adam out to face off with Nic in a Batman triva game. " Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Åja. Han lever fortsatt på sin gamle status, altså. Ala typen som var inni Darth Vader-kostymet i 4,5 og 6. Får betalt for å troppe opp på fan conventions og sci-fi cons for å signere plakater og hilse på nerder Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Lever fortsatt på gammel status my ass. En av cast'n av Family Guy blandt annet. Han er jo populær og har selvironi på topp. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Lever fortsatt på gammel status my ass. En av cast'n av Family Guy blandt annet. Han er jo populær og har selvironi på topp. Og det er pga den gammle status at han er så populær, og selvironi er så morsom. Så ja, Bytex har rett, han lever forsatt på det. Endret 1. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Tombstone Blu Ray Lite ekstramatriale, men veldig fint bilde, ikke det beste men en stor forbedring fra dvd versjonen. Val Kilmer ser VIRKLIG syk it, svetten er utrolig tydlig på BD, det er nesten så man tror det er Kilmer som er syk og ikke rollen hans, så man er litt overasket over at Kilmer lever enda. Tombstone er kanskje den western som osser kulhet mest, fra start til finish er den kul, gode roller på alle sider, dypere "skurker" enn man vanligvis får i action filmer. Action delen er upåklagelig de 30-45 sekundene skytinga back OK corral varer er en av de meste action senen laget på film, rivende action, masse bly som flyr, men langt fra alle treffer. Filmen er fargerik mye mer fargerik enn man vanligvis ser i westerns, men det var faktisk slik de så ut i boomstowns på den tiden, folk ville vise frem pengene sine og de gjorde det med klær. fargerik silke, silke slips med dimanter i osv. Dette setter filmen fra andre westerns og gjør den unik. Alt i alt en rivende western masse farger og action, litt bible quoteing osv. Når du har Kilmer, Russel, Elliot og Biehn vet man at det blir kult. 9/10 PS. dette er den første i en gruppe westerns jeg vil se i løpet av mai, da red dead redemption kommer den 21. Mai Endret 1. mai 2010 av Gunfreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå