Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pulp Fiction (1994)

Vel, hva skal jeg si om denne? Angrer på at jeg ikke har sett den før, for dette var en jævlig genial, og råtøff film! :D

9,5/10

Minus fordi slutten var litt spontan, og at den gjerne kunne vart lengre.

Jeg klarte ikke se den filmen jeg. Veit ikke hva det var, men starten var så døll at jeg sovna.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tatt et gjensyn hvis jeg var deg, det er vanlig at man ikke liker filmer ved første titt, men kanskje etter en andre visning får man en bedre opplevelse. Sånn var det med meg og mange av mine per dags dato absolutte favoritter, blant annet Lost in Translation og Blade Runner.

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Ja, jugde kanskje litt når jeg sa at jeg ikke hadde sansen for Tarantinos avsluttninger, for selv om de er spontane og man vil se mer, så passer de likevel ganske godt. Slutten på RD skuffet meg samtidig som den var genial, samme føler jeg med Inglorious Basterds. Jeg ville se mer, men så ... Bare sluttet filmen. :(

Lenke til kommentar

Selv om mange av dere er filmentusiaster som kan alt om alle filmer og mener at film er et tidløst medium og sikkert mener filmer fra 1930 er best.

Kan dere ikke gidde å skrive årstallet på filmene dere anmelder i parantes. Merkelig nok er dette god praksis ellers på internetten ;).

Og i tillegg ennå bedre, gidd å legg inn en link under tittelen til IMDB.

Håper ikke dette setter for store krav til trådens praktiske aspekt altså hehe. Disse tingene burde være et mal-krav for å poste her etter min mening.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg hadde tatt et gjensyn hvis jeg var deg, det er vanlig at man ikke liker filmer ved første titt, men kanskje etter en andre visning får man en bedre opplevelse. Sånn var det med meg og mange av mine per dags dato absolutte favoritter, blant annet Lost in Translation og Blade Runner.

Interessant, jeg er en av de som ikke likte Blade Runner særlig godt, men har bare sett den 1 gang og det var for under et år siden. Kanskje jeg skal prøve meg på et gjensyn snart. Jeg husker ikke hvilken versjon jeg så sist, men vet det finnes flere forskjellige. Hvilken versjon er "best" for meg?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...