KKake Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Pulp Fiction (1994) Vel, hva skal jeg si om denne? Angrer på at jeg ikke har sett den før, for dette var en jævlig genial, og råtøff film! 9,5/10 Minus fordi slutten var litt spontan, og at den gjerne kunne vart lengre. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Pulp Fiction (1994) Vel, hva skal jeg si om denne? Angrer på at jeg ikke har sett den før, for dette var en jævlig genial, og råtøff film! 9,5/10 Minus fordi slutten var litt spontan, og at den gjerne kunne vart lengre. Jeg klarte ikke se den filmen jeg. Veit ikke hva det var, men starten var så døll at jeg sovna. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Bad for you. Nå synes jeg ikke at starten var noe særlig døll da, men du bør virkelig prøve å se den igjen, gjerne en dag du ikke er trøtt. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Refsa, så du i det hele tatt forbi kaféscenen helt i begynnelsen? Endret 11. april 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Ja, så til narkodealsa og litt etter det. Han vi følger helt først var skutt og bruce løper rundt med noe greier. Mer husker jeg ikke... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Jeg hadde tatt et gjensyn hvis jeg var deg, det er vanlig at man ikke liker filmer ved første titt, men kanskje etter en andre visning får man en bedre opplevelse. Sånn var det med meg og mange av mine per dags dato absolutte favoritter, blant annet Lost in Translation og Blade Runner. Endret 11. april 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Støtter den ja. Pulp Fiction er en av de mest geniale filmene jeg har sett, og fristet å gi den en 10'er. Har bare ikke heeelt sansen for Tarantinos måte å avslutte filmene sine på, heller ikke i PF, derfor trakk jeg den litt. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Skulle også likt å se en litt annerledes slutt. Reservoir Dogs derimot, måten Tarantino valgte å avslutte den på slo veldig godt an hos meg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Ja, jugde kanskje litt når jeg sa at jeg ikke hadde sansen for Tarantinos avsluttninger, for selv om de er spontane og man vil se mer, så passer de likevel ganske godt. Slutten på RD skuffet meg samtidig som den var genial, samme føler jeg med Inglorious Basterds. Jeg ville se mer, men så ... Bare sluttet filmen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Da slipper jeg og føle at jeg må se mer av PF ihvertfall... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Ikke bli sint da Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Så også Pulp Fiction for en liten stund siden. Hadde sett den før i syvende klasse da den ikke falt i smak. Likte den veldig godt denne gangen, men syntes enda den er litt overvudert. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Gud takk for at noen er enig med meg. Men nå er vi litt OT her Endret 12. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Selv om mange av dere er filmentusiaster som kan alt om alle filmer og mener at film er et tidløst medium og sikkert mener filmer fra 1930 er best. Kan dere ikke gidde å skrive årstallet på filmene dere anmelder i parantes. Merkelig nok er dette god praksis ellers på internetten . Og i tillegg ennå bedre, gidd å legg inn en link under tittelen til IMDB. Håper ikke dette setter for store krav til trådens praktiske aspekt altså hehe. Disse tingene burde være et mal-krav for å poste her etter min mening. Endret 12. april 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Du klarer vel å copy-paste tittelen inn i søkemotoren oppe i hjørnet? Vips så er du inne på filmens side på IMDB. Latskap går begge veier. Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Ditt tap. Denne kommentaren underholder meg like mye hver gang jeg ser den. Man må se det man selv ønsker å se, hvis ikke er sjangsen stor for at filmen ikke faller i smak uansett. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Dorian Gray. Mørk film som fikk meg til å tenke litt 7/ 10 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Jeg hadde tatt et gjensyn hvis jeg var deg, det er vanlig at man ikke liker filmer ved første titt, men kanskje etter en andre visning får man en bedre opplevelse. Sånn var det med meg og mange av mine per dags dato absolutte favoritter, blant annet Lost in Translation og Blade Runner. Interessant, jeg er en av de som ikke likte Blade Runner særlig godt, men har bare sett den 1 gang og det var for under et år siden. Kanskje jeg skal prøve meg på et gjensyn snart. Jeg husker ikke hvilken versjon jeg så sist, men vet det finnes flere forskjellige. Hvilken versjon er "best" for meg? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 12. april 2010 Rapporter Del Skrevet 12. april 2010 Dorian Gray. Mørk film som fikk meg til å tenke litt 7/ 10 Har du lest boken? Jeg elsker boken, men er "redd" for at filmen skal vise seg å være katastrofe i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå