Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Jay and Silent Bob Strike Back er jo en herlig film, jeg digger de to! Du digget vel heller ikke Dogma, Clerks og resten av Smiths herlige filmer?

Høydepunkter som da Mark Hamill fikk hånden kappet av (igjen) og åpningsrappen til Jay er bare diggbare.

Ble veldig fort lei av humoren i den filmen der jeg. Fuck, fuck, fuck og atter fuck. Litt for kjedelig humor. Det eneste jeg lo av var når de folka snakket om hvem som gidder å se på c-filmer, og de da snudde seg mot kamera. Bra med selvironi.. :thumbup:

Ironien ligger gjerne i at i filmer som Dogma og Clerks har de veldig interessante, originale og til tider geniale kommentarerer som sies på en dum måte. Språket er på en måte altfor avansert for dem, og det er det som gjør det hele så artig å se på. Jeg syns det ligger noe litt dypere enn fuckfuckfuck...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har i dag sett alle de tre første Harry Potter-filmene.  :blush:

 

Barnslig, men veldig underholdende og sjarmerende! Jeg kommer til å se de tre neste etter hvert som de kommer.

 

5.jpg

fatter ikke at unger tørr se tre'ern jeg. Værre enn LOTR 3 jo

Når jeg diskuterer Harry Potter med noen blir jeg fort irritert når de kaller de barnefilm, er det no en barnefilm? De to siste Harry Potter filmene har jo vært ganske skremmende, det virker jo ikke akkurat som de viser til et så veldig ungt publikum, jeg husker godt da jeg var på Kino får å se Harry Potter 3, da var det noen foreldre som tok med ungene sine ut av salen, det gråt som juling, va vist ikke så tøft med varulf og div. :p

Lenke til kommentar

Once upon a time in america av Sergio Leone. Likte egentlig ikke once upon a time in the west så veldig godt, men denne var veldig bra. Toppkarakter, et sted mellom 5 og 6 av 6 mulige.

Men synes Ennio Morricone, som hadde musikken til denne filmen, er noe oppskrytt. Main themet er bra, men synes musikken til tider passer litt dårlig.

Lenke til kommentar
Jeg har i dag sett alle de tre første Harry Potter-filmene.  :blush:

 

Barnslig, men veldig underholdende og sjarmerende! Jeg kommer til å se de tre neste etter hvert som de kommer.

 

5.jpg

fatter ikke at unger tørr se tre'ern jeg. Værre enn LOTR 3 jo

Når jeg diskuterer Harry Potter med noen blir jeg fort irritert når de kaller de barnefilm, er det no en barnefilm? De to siste Harry Potter filmene har jo vært ganske skremmende, det virker jo ikke akkurat som de viser til et så veldig ungt publikum, jeg husker godt da jeg var på Kino får å se Harry Potter 3, da var det noen foreldre som tok med ungene sine ut av salen, det gråt som juling, va vist ikke så tøft med varulf og div. :p

Jeg vil kalle de litt barnslige når aldersgrensen er 8 år (på video). Men det hindrer ikke meg i å synes at de er bra filmer.

 

Filmen fikk 11 års aldersgrense da den gikk på kino (8 år i følge med foresatte). Da jeg var 9 år så jeg den første Alien filmen, og den var mer spennende enn skummel. Jeg synes at Jurassic Park var skumlere da jeg så den på kino som 9-åring, men det var en god film. Noen synes Harry Potter er skummel, mens andre derimot synes at Alien er spennende... Men det er kanskje bare meg som synes det. :ermm:

 

Det hadde vært noe å se Alien på kino som 9-åring. Da kunne den faktisk bli mer skummel enn spennende. :love:

 

Edit:

Statens Filmtilsyn

Endret av guezz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...