Mushaboom Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Så Dodgeball i natt. Lo godt til tider, men filmen er fylt med klisjeer. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 The Incredibles Jaja, ble ikke så veldig imponert akkurat, noen morsomme øyeblikk men mer var det ikke. Synes ikke handlingen var noe spesielt å skryte av, etter så mye skryt denne filmen har fått og at filmen ligger på en så bra plassering på IMDB. En film kan ikke bare gis bra karakter etter hvor god animasjon det er.. Når personene i filmen kan gjøre seg om til alle ulike figurer og har alle mulige våpner blir det bare dårlig, selvom de er de utrolige... 6/10. Er nok ikke mange her som er enige med meg men.. ^^ slike ting får meg til å gråte. Enten liker du ikke superheltfilmer / 60&70-talls spionfilmer eller så har du mista fatninga mann Denne filmen er jo helt fantastisk, Pixar setter igjen en ny standard for film, og Brad Bird har gjort sitt livsverk her Siste film : The Polar Express. Mye å si om den, men alt i alt var den ganske bra. Veldig koselig julefilm og slår definitly ann. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Virus: Drittfilm. Terningkast 1 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Casshern, kule effekter, men litt treig. Sånn midt på treet film.. Link til trailer. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Så Dawn of the dead (2004), mens jeg gjorde Samfunnslære oppgaver Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 så 2 filmer i går Wimbledon: Helt grei hjernedød underholdning. Trenger ikke å tenke så mye når man ser slike filmer. 21 Grams: Alle skryter av denne filmen. Jeg likte den IKKE. Tidvis bra skuespiller prestasjoner, men jeg likte ikke måten story line hoppet i hytt og vær. Storyline hopping kan være bra (Pulp Fiction) men 21 grams tok det litt langt i mine øyne. V Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Spiderman 2: Nesten like bra som 1'ern. Terningkast: 4,5 Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Så Enemy at the gates, god nok forsåvidt, men litt kjedelig, trodde det skulle handle om Stalingrad, men var bare om to menn liksom.. menmen, alternativet var å se Alien :!: Endret 12. desember 2004 av ka1ser Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Monthy Pyton: Holy Grail Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 The Last Samurai, en helt grei film Huffnei. joda Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 The Big Lebowski, forbanna sær film Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 sky captain of the world.......z.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 The Big Lebowski, forbanna sær film Må se den et par ganger. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Osmider fått sett en film igjen: The Living Daylights, etter min mening en av de beste Bond filmene. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg så Mean girls.. (ikke spør) En veldig rosa og litt kjisjè film, men helt ok... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Alien vs. Predator. Helt grei, ikke fullt så dårlig som jeg hadde trodd. Men, jeg så for meg noe litt større, ikke bare predators som skulle ut på sin første jakt. Saw. Ganske underholdende, men litt langdryg, og relativt forutsigbar. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 A beautiful mind: Alle her har sikkert sett den. Jeg ble litt trist av å se den, stakkars folk som har det sånn. Skjønner godt at den har fått gode kritikker. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Close Encounters of the Third Kind - Jeg elsker når folk blir helt besatt av noe, når noen finner noe som er så fett at det er som om de har sovet gjennom hele livet og nettopp våknet. Det er så kjekt å se på og hjalp denne filmen ganske mye. 8/10 Insomnia - Overraskende god film, og bedre enn Christopher Nolan sin remake faktisk. Her var det stemningen og Stellan Skarsgård som virkelig skilte seg ut. Pacino er en bedre skuespiller, men Skarsgård passet best til denne rollen. 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå