Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Man on Fire - Tony Scott vet å skape spenning, desverre går det ikke like bra i denne. Filmen preges av handling uten refleksjon, noe som forsåvidt forventes av en "hevn-film", men det finnes da grenser. Herlige Dakota Fanning er verdt en titt, though.

Agreed!

Lenke til kommentar

"The Girl Next Door" Den usensurerte versjonen (den var ikke akkurat sjokkerende av den grunn).

 

Jeg synes faktisk at den var ganske bra. Den var til tider morsom, og den var ikke særlig kjedelig.

 

Edit:

Men under 18 år gav filmen 7.7 (høyest aldersmessig) i snitt hos IMDB. Horny bastards! :!:

post-199-1102848845_thumb.jpg

Endret av guezz
Lenke til kommentar

Clerks.

Ikke bare den beste filmen av Smith, men en av de bedre jeg har sett i mitt liv. Det er fascinerende hvor lenge kamera står helt fast i ro uten at du føler at du kjeder deg. Dialogene mellom guttene er fantastisk; idiotiske og håpløse teorier og meninger framstilt på en rasende intelligent måte.

Ikke like latterlig-morsom som Dogma eller Jay & Silent Bob, men mye, mye bedre. 9/10

Lenke til kommentar

Alien vs. Predator: Like dårlig som jeg trodde den ville være. Underholdende til tider, men stort sett lavmålt. Er glad jeg ikke betalte penger for å se den. 2/6.

 

King Arthur extended edition: Stort sett bra, noen småting som trakk litt ned. God underholdning og spenning. 5/6.

 

Dog ikke like bra som Gladiator.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...