AndyG Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Siste filmen jeg så var Secret Window med Johnny Depp. Leiefilm ja, tro det eller ei.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har sett; Dumb and Dumberer, Grease og Resident Evil i kveld. Kurrant det, men jeg har sett alle filmene flere ganger før også. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Fight Club: Terningkast 5 Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Bad Santa. Skikkelig grisenisse! "You ain't gonna shit right for a week!" :!: Kom virkelig i julestemning av denne! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 One Flew Over The Cuckoo's Nest. Genial film som alltid. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Event Horizon Digg film Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Event Horizon Digg film Ja, ikke sant Synes den var litt creepy til tider Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det virker som alle som har sett på Super Size Me har sluttet å spise på Mc'ern.. Jeg liker McDonalds så jeg mistenker at det ikke er en film jeg vil se, jeg vil egentlig fortsette å spise der uten å vite ingrediensene... Jeg syntes ikke i det hele tatt at Super Size Me avskyr deg til å spise på McDonald's, filmen viser i grunn at amerikanere har ikke den eneste anesle på hva å spise sunt er for noe, de viser han jo ved å spise bare fast food i en hel månede, som tragisk nok er sannheten for noen amerikanere, og den viser jo hvor feit egentlig den gjennomsnittelige amerikaner er....Maten ser jo fristende ut enda, men de kunne egentlig spart seg for hvordan de lager McNugget's da, men jeg spiser ikke Nugget's uansett Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja jeg spiste på McDonalds to ganger i forrige uke, og det var fanken banke meg digg. Ja jeg har sett SupahaSaizh Moi! Ikke mye avskrekkende.... men skremmende. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 -Regjeringen Martin (tror det var det den het). Norsk kortfilm på en halv time. En av de beste ideene til en film jeg noen gang har sett, go den er bra gjennomført. annbefales på det sterkeste! -Jay and silent bob strikes back. Morro film, men tviler på at den er noe morsom å se alene... -Eurotrip. Mye bra humor som man ler godt av (hvis man skjønner den fult ut). Men den er veldig forutsigbar, ikke at det egentlig trekker så veldig ned. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 LOTR 3 - EE Tja klar 6 av 6 mulige. Ligger nå og tar hundre bilder av filmen Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Minority Report <- JØSS, en bra Tom Cruise film!!! Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Minority Report <- JØSS, en bra Tom Cruise film!!! Har han SÅ mange dårlige da? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Minority Report <- JØSS, en bra Tom Cruise film!!! Har han SÅ mange dårlige da? Njeeei. Top Gun er jo en fet film. Men etter Mission Impossible 2, så mista jeg liksom litt respekten for han! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Napoleon Dynamite hadde jeg hørt mye bra om og gledet meg til å se. Ble så enormt skuffet over den. Syns faktisk den var crap. Noen god komedie er det iallefall ikke etter min mening. 4/10 Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Minority Report <- JØSS, en bra Tom Cruise film!!! Tom Crusie har da noen gode filmer, hva med Rain man, Magnolia, Collateral, Interview With The Vampire..... Endret 11. desember 2004 av steffe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det virker som alle som har sett på Super Size Me har sluttet å spise på Mc'ern.. Jeg liker McDonalds så jeg mistenker at det ikke er en film jeg vil se, jeg vil egentlig fortsette å spise der uten å vite ingrediensene... Jeg syntes ikke i det hele tatt at Super Size Me avskyr deg til å spise på McDonald's, filmen viser i grunn at amerikanere har ikke den eneste anesle på hva å spise sunt er for noe, de viser han jo ved å spise bare fast food i en hel månede, som tragisk nok er sannheten for noen amerikanere, og den viser jo hvor feit egentlig den gjennomsnittelige amerikaner er....Maten ser jo fristende ut enda, men de kunne egentlig spart seg for hvordan de lager McNugget's da, men jeg spiser ikke Nugget's uansett Anti-amerikansk propaganda? Hurra. Jeg er virkelig lei av det, sannheten er at for de fleste fattige er det mye billigere å spise på Mc'en enn å lage mat selv. Sammenligner du prisene på en Big Mac her i Norge med en i USA vil man se at det faktisk er en latterlig stor forskjell. At man går utifra at feit=lat er jo en fordom i seg selv, men man kan i det minste trekke inn faktorer som ADM som skal ha corn oil i absolutt alt fordi det er hundre ganger billigere og man blir mye feitere av det. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mean Girls Artig liten sak V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå