Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Det virker som alle som har sett på Super Size Me har sluttet å spise på Mc'ern.. Jeg liker McDonalds så jeg mistenker at det ikke er en film jeg vil se, jeg vil egentlig fortsette å spise der uten å vite ingrediensene...

Tro meg; du skal være passe lettpåvirkelig for å bite på det der. For å si det slik: er du Bush-tilhenger, kan du trygt se Super Size Me. Funker ikke Moores propaganda, gjør i alle fall ikke denne filmen det.

Man må for guds skyld se filmen med et kritisk utgangspunkt. Nytter ikke å ta alt innover seg. Egentlig så er det epilogen hans som ødelegger.

I know what you're saying. You're saying nobody's supposed to eat this food three times a day. No wonder all this stuff happened to you. But the scary part is: there are people who eat this food regularly. Some people even eat it every day. So, while my experiment may have been a little extreme, it's not that crazy.

Yes, mr. Spurlock; your experiment was fucking crazy!

Lenke til kommentar
Det virker som alle som har sett på Super Size Me har sluttet å spise på Mc'ern.. Jeg liker McDonalds så jeg mistenker at det ikke er en film jeg vil se, jeg vil egentlig fortsette å spise der uten å vite ingrediensene...

Jeg tenkte akkurat det samme ;) Har hatt den liggende et par måneder uten å se den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...