Ceaucescu Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Alien³ - nok en film, nok en regissør - David Fincher. Stemningen, spenningsopplevelsene og beundringsverdigheten som preget de to første filmene eksisterer ikke i denne. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Excorsisten III Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kjøpte inn alle Alien filmene. Alien på Søndag. Aliens på Mandag. Alien 3 på Tirsdag. Alien: Resurrection på Onsdag (i går). Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Passion of the Christ. Noe skuffende etter all furoren, 5/10 Lenke til kommentar
Crack Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Requiem for a dream For en synnsik film. En av de beste filmene jeg noen gang har sett... Genial film. Og Genial Musikk. he he. bra fordi det var litt rompe mot rompe i den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Requiem for a dream For en synnsik film. En av de beste filmene jeg noen gang har sett... Genial film. Og Genial Musikk. Velkommen etter. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Orions belte. Ok underholdning, men ikke så mye mer. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Super size me Mc Donalds Filmen anbefales på det starkaste! Endret 9. desember 2004 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Mean machine. The munk er genial. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det virker som alle som har sett på Super Size Me har sluttet å spise på Mc'ern.. Jeg liker McDonalds så jeg mistenker at det ikke er en film jeg vil se, jeg vil egentlig fortsette å spise der uten å vite ingrediensene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det virker som alle som har sett på Super Size Me har sluttet å spise på Mc'ern.. Jeg liker McDonalds så jeg mistenker at det ikke er en film jeg vil se, jeg vil egentlig fortsette å spise der uten å vite ingrediensene... Tro meg; du skal være passe lettpåvirkelig for å bite på det der. For å si det slik: er du Bush-tilhenger, kan du trygt se Super Size Me. Funker ikke Moores propaganda, gjør i alle fall ikke denne filmen det. Man må for guds skyld se filmen med et kritisk utgangspunkt. Nytter ikke å ta alt innover seg. Egentlig så er det epilogen hans som ødelegger. I know what you're saying. You're saying nobody's supposed to eat this food three times a day. No wonder all this stuff happened to you. But the scary part is: there are people who eat this food regularly. Some people even eat it every day. So, while my experiment may have been a little extreme, it's not that crazy. Yes, mr. Spurlock; your experiment was fucking crazy! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Alien. Fredag for tre uker siden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Propaganda? For hvem da? Er han sponset av grønnsaksforretninger? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det virker som alle som har sett på Super Size Me har sluttet å spise på Mc'ern.. Jeg liker McDonalds så jeg mistenker at det ikke er en film jeg vil se, jeg vil egentlig fortsette å spise der uten å vite ingrediensene... Jeg tenkte akkurat det samme Har hatt den liggende et par måneder uten å se den Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Min bror Bjørnen Kjempe morsom: "Jeg ser en vertikal stokk...." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå