sdasdsad Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Garfield med norsk tale. Var no rare oversettelser syntes jeg. Når de først er så seriøse som å lage en norsk dub burde de ta på seg bryet med å oversette rett og da. Gir jo plutselig ny mening mange av de geniale kommentarene Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Starship Troopers 2. Ikke så gæli som folk skal ha det til. Men 2'ern er en helt annen film enn 1'ern, og har lite med Starship Troopers 1 å gjøre i det hele tatt. 2'ern er en slash/gore film. 5/10. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Starship Troopers 2. Ikke så gæli som folk skal ha det til. Men 2'ern er en helt annen film enn 1'ern, og har lite med Starship Troopers 1 å gjøre i det hele tatt. 2'ern er en slash/gore film. 5/10. Starship Troopers 2 er UTEN TVIL den mest patetiske oppfølgeren siden Speed 2. Jeg satt bare og måpte gjennom hele filmen av forundring over at jeg kasta bort 99,- på den uten og høre med andre først. ST1 er konge ... nummer 2 kunne de spart seg for. 1/10 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Starship Troopers 2. Ikke så gæli som folk skal ha det til. Men 2'ern er en helt annen film enn 1'ern, og har lite med Starship Troopers 1 å gjøre i det hele tatt. 2'ern er en slash/gore film. 5/10. Starship Troopers 2 er UTEN TVIL den mest patetiske oppfølgeren siden Speed 2. Jeg satt bare og måpte gjennom hele filmen av forundring over at jeg kasta bort 99,- på den uten og høre med andre først. ST1 er konge ... nummer 2 kunne de spart seg for. 1/10 Helt enig. Følte at jeg hadde kastet bort 90 minutter av mitt liv etter å ha sett den. Endret 8. desember 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kom plutselig til å tenke på hvor ille Speed 2 egentlig er Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ja jeg følte nesten for å ta mitt eget liv etter å ha sett den. Snakk om å radbrekke en fra før genial 1'er! Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Siste filmene jeg så er: Ginger Snaps 2 Unleashed, genial film for de som har sett Ginger Snaps!!! (5/6) og Ginger Snaps Back: The Begininng (en av de beste filmene jeg har sett! 6/6) Noen som har sett en eller flere av filmene? Endret 8. desember 2004 av LockNess Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Speed 2 var et fordømt dårlig forsøk på å lage en spennende film. Den siste filmen jeg så var Signs. Den er genial Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 the butterfly effect! Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Taxi N.Y.C. .... Lurer på hvilken fransk film den bygger på? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Teh incredibles, kongefilm! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 alexander den store Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Teh incredibles, kongefilm! Du synes også det ja. Ble positivt overrasker over hvor bra og ikke minst morsom filmen var. Gadd ikke å se trailer av filmen før heller Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 New York Minute (hvem slo meg med noe tungt før jeg så denne filmen?) Olsen Twins er fortsatt fine men ja.. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 12 monkeys, veldig spesiell, men bra. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Exorsisten <---- kødden liten film (Excorsiten III begynner på CMore Film på canal digital 00:45 btw) Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Garfield. Sjarmløst, teit og kjedelig. Var en stor fan av denne katten som liten, så det var skuffende. (Ja, jeg veit det er en barnefilm, men lignende barnefilmer er gjort tidligere, og mye bedre enn dette.) Endret 9. desember 2004 av JBlack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå