zero_time Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Phone Boot.. Synest at den var ganske bra.. Litt artig at det går an å lage ein film, som så og si forgår inne i ein telefonboks.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ringenes Herre: Atter en Konge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Man on Fire Klarte ikke helt å leve opp til forventningene. Ble litt for pop for mitt vedkommende. Rimelig billig stil, men det er enormt mange som "faller" for den. Det ser gjennomført ut, men "I beg to differ". Mye kult, mye teit, mye stress. Denzel var kul, Rourke var for lite tilstede og, tja... Helt grei, inspirerende til de grader, men ganske langtrukken. 7/10 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 The Incredibles. Seriøst hvor bra filmen var. Lo hele tiden. Genial film 6/6 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 The Incredibles. Seriøst hvor bra filmen var. Lo hele tiden. Genial film 6/6 Jøss, snakka akkurat med en som ga den 1/6. Men nå skal jeg se den, jeg digger jo Pixar, så det kan umulig være dårligere enn 3/6 uansett. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 The Incredibles. Seriøst hvor bra filmen var. Lo hele tiden. Genial film 6/6 Jøss, snakka akkurat med en som ga den 1/6. Men nå skal jeg se den, jeg digger jo Pixar, så det kan umulig være dårligere enn 3/6 uansett. Da har du noe å se fram til. Det må være årets film fra min side. Hvorfor gå han du snakket med kun 1/6? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 marksommer 2 nå her jeg sett alle marksommer filmene Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 The Incredibles. Seriøst hvor bra filmen var. Lo hele tiden. Genial film 6/6 Jøss, snakka akkurat med en som ga den 1/6. Men nå skal jeg se den, jeg digger jo Pixar, så det kan umulig være dårligere enn 3/6 uansett. Da har du noe å se fram til. Det må være årets film fra min side. Hvorfor gå han du snakket med kun 1/6? Jeg prøvde og fortelle han at det er lite artig og se en film, cam-recorda i en kinosal brent ut på sliten dvd-plate ... men den var visst kjip uansett. Jeg nekter og tro han gett, tror mer på deg der ... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fikk sett The Incredibles, hadde lenge bange anelser om denne filmen, det jeg hadde sett av reklame ga ett inntrykk av at filmen var ekstremt klisjéfylt. Min mistanke ble bekreftet ved anslaget og jeg trodde jeg måtte sitte lidende igjennom nesten hele filmen, men der tok jeg feil. Filmen forandret raskt tone og vi fikk bl.a. se artige karakterer som f.eks. dette: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Så nettopp "Underworld" på Kiosk (canal digital) ... noe som er like moro hver gang med vampyr-historier. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Aliens - en meget god oppfølger, med utrolig intense spenningsopplevelser. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) I, Robot. I, Robot: In a nutshell Endret 7. desember 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 I, Robot. Is teh suck. I second that ... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Anbefaler deg å lese maddox sin utgreing! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 OMG, Maddox er den mest selvopptatte idioten som har noengang forsøplet internett. Hva med å ha sin egen mening om ting? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) I, Robot. Is teh suck. I second that ... Lurer på en liten ting. Om du (SkyMarshall) ser film døgnet rundt? Du skriver i denne posten 3 ganger daglig, minst, er det ikke slitsomt å bare se på film hele tiden? On topic: Siste film jeg så var Schindlers Liste Endret 7. desember 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 I, Robot. Is teh suck. I second that ... Lurer på en liten ting. Om du (SkyMarshall) ser film døgnet rundt? Du skriver i denne posten 3 ganger daglig, minst, er det ikke slitsomt å bare se på film hele tiden? On topic: Siste film jeg så var Schindlers Liste Jo, men jeg er sjuk da skjønner du! Så jeg gjør ikke stort annet enn å sitte her og røyke, være på dass og harke og ligge på sofaen og se parabol og film. Så lid med meg en uke til Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Return of the King Extended Edition Mange nye unødvendige scener der. Kunne fint ha lagt til mer FRA BOKA, istedet for å finne på noe nytt. Men som vanlig, EE forbedrer inntrykket fra kinoutgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå