Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Man on Fire

Klarte ikke helt å leve opp til forventningene. Ble litt for pop for mitt vedkommende. Rimelig billig stil, men det er enormt mange som "faller" for den. Det ser gjennomført ut, men "I beg to differ". Mye kult, mye teit, mye stress. Denzel var kul, Rourke var for lite tilstede og, tja...

Helt grei, inspirerende til de grader, men ganske langtrukken. 7/10

Lenke til kommentar
The Incredibles. Seriøst hvor bra filmen var. Lo hele tiden. Genial film

6/6 :thumbup:

Jøss, snakka akkurat med en som ga den 1/6. Men nå skal jeg se den, jeg digger jo Pixar, så det kan umulig være dårligere enn 3/6 uansett. :hmm:

Da har du noe å se fram til. Det må være årets film fra min side. Hvorfor gå han du snakket med kun 1/6?

Lenke til kommentar
The Incredibles. Seriøst hvor bra filmen var. Lo hele tiden. Genial film

6/6 :thumbup:

Jøss, snakka akkurat med en som ga den 1/6. Men nå skal jeg se den, jeg digger jo Pixar, så det kan umulig være dårligere enn 3/6 uansett. :hmm:

Da har du noe å se fram til. Det må være årets film fra min side. Hvorfor gå han du snakket med kun 1/6?

Jeg prøvde og fortelle han at det er lite artig og se en film, cam-recorda i en kinosal brent ut på sliten dvd-plate ... men den var visst kjip uansett. Jeg nekter og tro han gett, tror mer på deg der ...

Lenke til kommentar

Fikk sett The Incredibles, hadde lenge bange anelser om denne filmen, det jeg hadde sett av reklame ga ett inntrykk av at filmen var ekstremt klisjéfylt. Min mistanke ble bekreftet ved anslaget og jeg trodde jeg måtte sitte lidende igjennom nesten hele filmen, men der tok jeg feil. Filmen forandret raskt tone og vi fikk bl.a. se artige karakterer som f.eks. dette:

Lenke til kommentar
I, Robot.

Is teh suck.

I second that ... :thumbdown:

Lurer på en liten ting. Om du (SkyMarshall) ser film døgnet rundt? :p Du skriver i denne posten 3 ganger daglig, minst, er det ikke slitsomt å bare se på film hele tiden? :roll:

On topic: Siste film jeg så var Schindlers Liste :thumbup:

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
I, Robot.

Is teh suck.

I second that ... :thumbdown:

Lurer på en liten ting. Om du (SkyMarshall) ser film døgnet rundt? :p Du skriver i denne posten 3 ganger daglig, minst, er det ikke slitsomt å bare se på film hele tiden? :roll:

On topic: Siste film jeg så var Schindlers Liste :thumbup:

Jo, men jeg er sjuk da skjønner du! Så jeg gjør ikke stort annet enn å sitte her og røyke, være på dass og harke og ligge på sofaen og se parabol og film. Så lid med meg en uke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...