AvidGamer Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) The Cove (2009) Jeg sitter her sint, forbanna, deppa, og følelsen av å være hjelpeløs. En kraftig klump sitter i halsen mens jeg bekjemper følelsene. Dette er et mektig dokumentar, og som mangen andre spår, og håper, at denne vil vinne Oscar. Jeg virkelig håper det vil skje sånn at ordet vil spre seg og at noe dramatisk vil skje og stoppe det. Priser holder den på å få allerede, med sitt Winner of the Audience Award for Best Documentary på 2009 Sundance Film Festival. Filmen tar fokus på Japans slakting av delfiner (som de nekter for skjer) hos et område i Taiji. Mer er det ikke å si, bortsett for at denne bør alle se. De gjøre det de kan, og må ty til sikkelig "covert" operasjon, og klarer å skaffe noe sikkelig sjokkerande video. Det er spennende, lærerikt og ekte. 9/10 The Cove Endret 14. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Den filmen ser bra ut, men en film med så mange "thumbs up" kommentarer, well, it is sickening, lol Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Jeg må si meg enig med Tjalla når det gjelder Dis. Ble faktisk positivt overasket. Jeg forventet noe helt på trynet dårlig og ufrivillig morsomt, men fikk en interessant film som det oser kunstnerisk visjon og personlighet av. Sand har skapt en film bestående av lyrikk og bilder, desverre er det skivebom og totalt uengasjerende for min del, men jeg ser ikke hva som er så dårlig. Endret 14. desember 2009 av Speik Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Year One Jeg lo godt da jeg så denne filmen, det er ingen vanlig komediefilm, men er noe med den som gjør den spesiell. Jack Black leveren varene på sølvfat :> 10/10 Oh....my.....god..... ? Den var jo bra, men henger man seg opp i detaljer og bagateller istedet for å nyte filmen så blir den mindre bra (mange som gjør det -.- ) Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 The Prestige Likte dette her sinnsykt godt. Var en veldig lur film, som bare fortsatte og fortsatte og imponere. Vil ikke si for mye heller for har ikke lyst til og spoile dette for de som ikke har sett den. Beste filmen jeg har sett. Anbefales sterkt! 10/10 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Dis er en kalkun, spør du meg. Er dog enig i at den ikke så (ufrivillig) morsom som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Halloween 2 2009 Herregud.. Hvorfor tror dei folka som lager denne filmen at den kommer til å bli bra? Hadde jeg hatt andre ting å gjøre på så hadde jeg ikke giddet å sett hele filmen. Begynte bare å se den for jeg trodde det va Friday the 13th 2. Men jeg blanda mellom navna. Ikke at friday 13th noe spes bra heller, men som sagt.. Ikke så veldig my å gjøre idag 3/10 Endret 14. desember 2009 av [email protected] Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Dis - en historie om kjærlighet Er denne mulig å få tak i legalt? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Dis - en historie om kjærlighet Er denne mulig å få tak i legalt? Ja, om du skriver pent til Aune lar en kopi seg alltids ordne. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Dis - en historie om kjærlighet Er denne mulig å få tak i legalt? Ja, om du skriver pent til Aune lar en kopi seg alltids ordne. dvs ..nei. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 In the Mood For Love (2000) Drit bra film. 10/10. Stemningen var å ta og føle på. Et skikkelig godt karakterstudie. Syns fortsatt 2046 er den beste i trilogien men. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Dis - en historie om kjærlighet Er denne mulig å få tak i legalt? Den ble utgitt på VHS. Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 In the Mood For Love (2000) Drit bra film. 10/10. Stemningen var å ta og føle på. Et skikkelig godt karakterstudie. Syns fortsatt 2046 er den beste i trilogien men. Jeg synes faktisk Chunking Express var bedre jeg. Fant 'in the mood for love' ikke så fengende som jeg hadde håpt den skulle være Lenke til kommentar
jesus124 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Year One Jeg lo godt da jeg så denne filmen, det er ingen vanlig komediefilm, men er noe med den som gjør den spesiell. Jack Black leveren varene på sølvfat :> 10/10 Oh....my.....god..... Og det kommer fra deg... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Year one VAR skuffandes, men litt komedie var jo der. Om du er 12 år gamal, that is. Om Year one fortenar 10/10, kva skal då fight club få? Eg trur ikkje baguett er så bevandra i filmverda (det er vel ikkje eg helder, samanlikna med dei største bidragsytarane i denne tråden ) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Okuribito/Departures (2008) Blandt de eneste hel-japanske filmene jeg har sett. Til å le og gråte av, på den positive måten, og i riktige proporsjoner. Gåsehud-fremkallende klassisk musikk, og godt skuespill. Verdt å få med seg. 10/10 Endret 15. desember 2009 av T.F.T Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) In the Mood For Love (2000) Drit bra film. 10/10. Stemningen var å ta og føle på. Et skikkelig godt karakterstudie. Syns fortsatt 2046 er den beste i trilogien men. Jeg synes faktisk Chunking Express var bedre jeg. Fant 'in the mood for love' ikke så fengende som jeg hadde håpt den skulle være Enig at Chungking Express er bedre, men In the Mood For Love er ikke langt fra, synd at du ikke likte den. Så oppfølgeren til Chungking Express for ikke så lenge siden. Var rimelig genial, men langt fra like bra. Var mer eller mindre det samme formularet en gang til, men med litt gærnere karakterer og litt mer skyting. Purken fra 1ern har blitt stum av å spise for mange rotne ananaser :!: og har blitt mer eller mindre gal også. Endret 14. desember 2009 av Crinderman Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Okuribito/Departures (2008) Helt enig. Fantastisk film Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har lenge hatt ovennevnte film på lista. Gleder meg! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Troll 2 Tok endelig mot til meg og bestilte en double-feature med Troll og Troll 2 brukt på DVD. Troll 1 funka ikke, og likevel er den langt bedre en dette tullet. Kort sagt er det ikke engang troll med, men gobliner. Gidder ikke engang prøve å vurdere den. Men bare så det er sagt har jeg bestilt en ny kopi av Troll 1. På VHS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå