Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fantastiske anmeldelser :!:

Ja, fantastisk å lese anmeldelser uten et snev av argumentasjon :roll:

Som jeg sa, har jeg sagt nok om filmen før, og gidder ikke gjenta det, folk vet min possesjon om filmen

Du følte likevel at du måtte gjenta det en gang til og ikke minst gi filmene en sjanse til?

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Transformers

Jeg har egentlig sagt det som kan sies før, så jeg sier bare følelsen jeg sitter igjen med etter å ha sett den.

Blææææææææææææh!!

3/10

Transformers 2.

Doblet Blææææææææh!

2/10

Om Transformers 1 fikk Blæææ og karaktern 3, og Transformers 2 fikk dobbelt-blææææ, altså dobbels så mye som Transformers 1, burde den ikke da fått halveparten så dårlig karakter som Transformers 1, altså 1.5? :p (ja, det er søndag og lite å gjøre.) :p

Lenke til kommentar
Transformers

Jeg har egentlig sagt det som kan sies før, så jeg sier bare følelsen jeg sitter igjen med etter å ha sett den.

Blææææææææææææh!!

3/10

Transformers 2.

Doblet Blææææææææh!

2/10

Om Transformers 1 fikk Blæææ og karaktern 3, og Transformers 2 fikk dobbelt-blææææ, altså dobbels så mye som Transformers 1, burde den ikke da fått halveparten så dårlig karakter som Transformers 1, altså 1.5? :p (ja, det er søndag og lite å gjøre.) :p

Nei fordi mitt karatersystem er designet av en gal mann(meg)

og 2 er faktisk 10 ganger så dårlig som 3, faktisk er 2 den absolutt dårligste karatern, da 1 er forbeholdt filmer som er så dårlige at de er litt morosme, og derfor en bedre opplevelse enn filmer med 2

Jeg har aldri skjønt hvorfor folk ser oppfølgere til filmer de misliker, med mindre oppfølgeren har et rykte på seg å være radikalt annerledes og/eller langt, langt bedre.

Transformers 2 fyller ingen av de kriteriene.

Igjen jeg ble nygjerrig, den skal liksom ha så bra bilde og lyd,

Bilde er greit nok, ikke noe super bra, lyden var som med første film noe jeg ikke likte, fordi jeg ikke liker type mix dem bruker

Lenke til kommentar
Transformers

Blææææææææææææh!!

3/10

Transformers 2.

Doblet Blææææææææh!

2/10

og 2 er faktisk 10 ganger så dårlig som 3, faktisk er 2 den absolutt dårligste karatern, da 1 er forbeholdt filmer som er så dårlige at de er litt morosme, og derfor en bedre opplevelse enn filmer med 2

Jeg har aldri skjønt hvorfor folk ser oppfølgere til filmer de misliker, med mindre oppfølgeren har et rykte på seg å være radikalt annerledes og/eller langt, langt bedre.

Bilde er greit nok, ikke noe super bra, lyden var som med første film noe jeg ikke likte, fordi jeg ikke liker type mix dem bruker

Men blir det ikke ti-doblet "Blææææææææh" da?

Lenke til kommentar
Transformers

Blææææææææææææh!!

3/10

Transformers 2.

Doblet Blææææææææh!

2/10

Men blir det ikke ti-doblet "Blææææææææh" da?

Nei fordi hver Blæææææh! er ikke det samme som karakterer. Så mens 2 er 10 ganger så dårligere enn 3, er en ekstra blææææh! det samme som 10 ganger på den andre skalaen

Lenke til kommentar

Mulholland Falls

This isn't America, Jack. This is L.A.

Herlig, herlig film som jeg først ville sagt har hentet mye inspirasjon fra selveste L. A. Confidential. Men denne kom et år tidligere. Så jeg vil si det er motsatt. Den har kvalitetsskuespillere over hele fjøla, et soundtrack som passer ekstremt bra til den deilige mystiske feelinga som er der fra start til slutt. Jeg elsker mystikk i film. Og denne har en herlig porsjon av det.

Hva handler den om da? Ei dame blir funnet død, liggende på bakken. Eller gnudd ned i bakken. Bare dette åpner for mystikk, selve dødsårsaken, men det er så mye mer. Jeg skal ikke røpe for mye, men i bunn og grunn går det ut på å etterforske drapet.

Selv om jeg så langt bare har hyllet denne filmen er den ikke uten feil. Jeg synes den har så mye potensiale som ikke blir utnyttet. Mange interessante karakterer får for lite spillerom, noen løse tråder og den er i det hele tatt for kort.

Det hindrer den likevel ikke i å være en meget bra film. Føler også for å ta med denne replikken:

See, that's federal property. This isn't. This is L.A. This is my town. Out here you're a trespasser. Out here I can pick you up, burn your house, fuck your wife, and kill your dog. And the only thing that'll protect you is if I can't find you. And I already found you.

Du kødder ikke med en sint Nick Nolte, han freser i denne filmen.

7/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...