saladin waits for alice Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Transformers Jeg har egentlig sagt det som kan sies før, så jeg sier bare følelsen jeg sitter igjen med etter å ha sett den. Blææææææææææææh!! 3/10 Transformers 2. Doblet Blææææææææh! 2/10 Hvorfor det, klare du ikke å bli tenkisk kåt? Er jo det eneste som er bra med den filmen =) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fantastiske anmeldelser :!: Ja, fantastisk å lese anmeldelser uten et snev av argumentasjon Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Fantastiske anmeldelser :!: Ja, fantastisk å lese anmeldelser uten et snev av argumentasjon Som jeg sa, har jeg sagt nok om filmen før, og gidder ikke gjenta det, folk vet min possesjon om filmen Endret 13. desember 2009 av Gunfreak Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Så hvorfor så du den på nytt? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Fantastiske anmeldelser :!: Ja, fantastisk å lese anmeldelser uten et snev av argumentasjon Som jeg sa, har jeg sagt nok om filmen før, og gidder ikke gjenta det, folk vet min possesjon om filmen Du følte likevel at du måtte gjenta det en gang til og ikke minst gi filmene en sjanse til? Endret 13. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 To grunner 1. Folk sier den har bra lyd, jeg har fått ny kabel til forserkeren og ville de som lyden ble noe bedre, noe den ikke ble, liker ikke lydmixen i filmen i det hele tatt. 2. jeg skulle se 2eren. og ville se 1eren først, da det er gode 9 månder siden jeg så den sist Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Transformers Jeg har egentlig sagt det som kan sies før, så jeg sier bare følelsen jeg sitter igjen med etter å ha sett den. Blææææææææææææh!! 3/10 Transformers 2. Doblet Blææææææææh! 2/10 Om Transformers 1 fikk Blæææ og karaktern 3, og Transformers 2 fikk dobbelt-blææææ, altså dobbels så mye som Transformers 1, burde den ikke da fått halveparten så dårlig karakter som Transformers 1, altså 1.5? (ja, det er søndag og lite å gjøre.) Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg har aldri skjønt hvorfor folk ser oppfølgere til filmer de misliker, med mindre oppfølgeren har et rykte på seg å være radikalt annerledes og/eller langt, langt bedre. Transformers 2 fyller ingen av de kriteriene. Endret 13. desember 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Transformers 2 fortjener heller ikke anmeldelser. Ræva fra start til slutt. Sånn. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Transformers Jeg har egentlig sagt det som kan sies før, så jeg sier bare følelsen jeg sitter igjen med etter å ha sett den. Blææææææææææææh!! 3/10 Transformers 2. Doblet Blææææææææh! 2/10 Om Transformers 1 fikk Blæææ og karaktern 3, og Transformers 2 fikk dobbelt-blææææ, altså dobbels så mye som Transformers 1, burde den ikke da fått halveparten så dårlig karakter som Transformers 1, altså 1.5? (ja, det er søndag og lite å gjøre.) Nei fordi mitt karatersystem er designet av en gal mann(meg) og 2 er faktisk 10 ganger så dårlig som 3, faktisk er 2 den absolutt dårligste karatern, da 1 er forbeholdt filmer som er så dårlige at de er litt morosme, og derfor en bedre opplevelse enn filmer med 2 Jeg har aldri skjønt hvorfor folk ser oppfølgere til filmer de misliker, med mindre oppfølgeren har et rykte på seg å være radikalt annerledes og/eller langt, langt bedre. Transformers 2 fyller ingen av de kriteriene. Igjen jeg ble nygjerrig, den skal liksom ha så bra bilde og lyd, Bilde er greit nok, ikke noe super bra, lyden var som med første film noe jeg ikke likte, fordi jeg ikke liker type mix dem bruker Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Transformers Jeg har egentlig sagt det som kan sies før, så jeg sier bare følelsen jeg sitter igjen med etter å ha sett den. Blææææææææææææh!! 3/10 Transformers 2. Doblet Blææææææææh! 2/10 Om Transformers 1 fikk Blæææ og karaktern 3, og Transformers 2 fikk dobbelt-blææææ, altså dobbels så mye som Transformers 1, burde den ikke da fått halveparten så dårlig karakter som Transformers 1, altså 1.5? (ja, det er søndag og lite å gjøre.) Nei fordi mitt karatersystem er designet av en gal mann(meg) og 2 er faktisk 10 ganger så dårlig som 3, faktisk er 2 den absolutt dårligste karatern, da 1 er forbeholdt filmer som er så dårlige at de er litt morosme, og derfor en bedre opplevelse enn filmer med 2 Jeg har aldri skjønt hvorfor folk ser oppfølgere til filmer de misliker, med mindre oppfølgeren har et rykte på seg å være radikalt annerledes og/eller langt, langt bedre. Transformers 2 fyller ingen av de kriteriene. Igjen jeg ble nygjerrig, den skal liksom ha så bra bilde og lyd, Bilde er greit nok, ikke noe super bra, lyden var som med første film noe jeg ikke likte, fordi jeg ikke liker type mix dem bruker Men blir det ikke ti-doblet "Blææææææææh" da? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvorfor bry seg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Herregud,gi dere da folkens. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Herregud da, folkens. Hva er et diskusjonsforum uten diskusjon? Gunfreak skal selvsagt få lov til å si meningene sine, men alle har rett til å kommentere dem. Spesielt når anmeldelsene er såpass mangelfulle. Endret 13. desember 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er oppfølgerene til From dusk till dawn like "bra" ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nei. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Transformers Jeg har egentlig sagt det som kan sies før, så jeg sier bare følelsen jeg sitter igjen med etter å ha sett den. Blææææææææææææh!! 3/10 Transformers 2. Doblet Blææææææææh! 2/10 Om Transformers 1 fikk Blæææ og karaktern 3, og Transformers 2 fikk dobbelt-blææææ, altså dobbels så mye som Transformers 1, burde den ikke da fått halveparten så dårlig karakter som Transformers 1, altså 1.5? (ja, det er søndag og lite å gjøre.) Nei fordi mitt karatersystem er designet av en gal mann(meg) og 2 er faktisk 10 ganger så dårlig som 3, faktisk er 2 den absolutt dårligste karatern, da 1 er forbeholdt filmer som er så dårlige at de er litt morosme, og derfor en bedre opplevelse enn filmer med 2 Jeg har aldri skjønt hvorfor folk ser oppfølgere til filmer de misliker, med mindre oppfølgeren har et rykte på seg å være radikalt annerledes og/eller langt, langt bedre. Transformers 2 fyller ingen av de kriteriene. Igjen jeg ble nygjerrig, den skal liksom ha så bra bilde og lyd, Bilde er greit nok, ikke noe super bra, lyden var som med første film noe jeg ikke likte, fordi jeg ikke liker type mix dem bruker Men blir det ikke ti-doblet "Blææææææææh" da? Nei fordi hver Blæææææh! er ikke det samme som karakterer. Så mens 2 er 10 ganger så dårligere enn 3, er en ekstra blææææh! det samme som 10 ganger på den andre skalaen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Mulholland Falls This isn't America, Jack. This is L.A. Herlig, herlig film som jeg først ville sagt har hentet mye inspirasjon fra selveste L. A. Confidential. Men denne kom et år tidligere. Så jeg vil si det er motsatt. Den har kvalitetsskuespillere over hele fjøla, et soundtrack som passer ekstremt bra til den deilige mystiske feelinga som er der fra start til slutt. Jeg elsker mystikk i film. Og denne har en herlig porsjon av det. Hva handler den om da? Ei dame blir funnet død, liggende på bakken. Eller gnudd ned i bakken. Bare dette åpner for mystikk, selve dødsårsaken, men det er så mye mer. Jeg skal ikke røpe for mye, men i bunn og grunn går det ut på å etterforske drapet. Selv om jeg så langt bare har hyllet denne filmen er den ikke uten feil. Jeg synes den har så mye potensiale som ikke blir utnyttet. Mange interessante karakterer får for lite spillerom, noen løse tråder og den er i det hele tatt for kort. Det hindrer den likevel ikke i å være en meget bra film. Føler også for å ta med denne replikken: ” See, that's federal property. This isn't. This is L.A. This is my town. Out here you're a trespasser. Out here I can pick you up, burn your house, fuck your wife, and kill your dog. And the only thing that'll protect you is if I can't find you. And I already found you.” Du kødder ikke med en sint Nick Nolte, han freser i denne filmen. 7/10 Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er oppfølgerene til From dusk till dawn like "bra" ? Nei, LANGT ifra. Dei er horrible. Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 2012 Kjedelig film med dårlig historie, dårlig manus og dårlig skuespillere. Når de kjører avgårde slik at de akkurat ikke blir tatt av ras og jordskjelv osv blir bare for dumt... Eneste lille plusset er spesialeffektene. 2/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå