Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Boiler Room. Bra film, men for en slutt! Kom igjen for svarte; et dårlig forsøk på en epilog er ikke verdig en film av dette kaliber. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 The Mummy på NRK1 i går kveld. Ganske bra film, men oppfølgeren er mye bedre Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Starship Troopers - digger stemningen i den filmen! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Starship Troopers - digger stemningen i den filmen! Sett nr.2 ? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Starship Troopers - digger stemningen i den filmen! Kongefilm! En av mine klare favoritter! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Starship Troopers - digger stemningen i den filmen! Sett nr.2 ? Nr.2 må hver den verste filmen noen sinne. Dårliger film har jeg ikke sett. Styr unna!!! Så Resident Evil: Apocalypse nå nettopp. Ganske bra underholdning og mye action. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Starship Troopers - digger stemningen i den filmen! Sett nr.2 ? Nr.2 må hver den verste filmen noen sinne. Dårliger film har jeg ikke sett. Styr unna!!! Så Resident Evil: Apocalypse nå nettopp. Ganske bra underholdning og mye action. Ja jeg HAR nummer 2 på DvD. Og den er rett og slett bare latterlig. Men det forandringer ikke det faktum at nummer 1 eier hardt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ok, bare lurte på om jeg skulle skjekke ut nr.2. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Starship Troopers - digger stemningen i den filmen! Sett nr.2 ? Nr.2 må hver den verste filmen noen sinne. Dårliger film har jeg ikke sett. Styr unna!!! Så Resident Evil: Apocalypse nå nettopp. Ganske bra underholdning og mye action. Ja jeg HAR nummer 2 på DvD. Og den er rett og slett bare latterlig. Men det forandringer ikke det faktum at nummer 1 eier hardt. Enig. Ener`n er x antall ganger bedre. Så traileren for en stund siden, og der virket den faktisk lovende ut, men der tok jeg rimelig feil. Den kunne vært så mye bedre. Paul Verhoeven skulle tatt på seg jobben med å lage oppfølgeren Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Så Matrix på Skolen idag: Terningkast 5 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 - Kopps, igjen. veldig bra film. - The Naked Gun 2 1/2. Intens humor. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Final Destination 2 <---- O.M.F.G.F.F.S og de tar av i den filmen med fantasifulle måter og dø på. Også den kjedekollisjonen da ... drittfilm ... men alikevel utrolig underholdende. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Final Destination 2 <---- O.M.F.G.F.F.S og de tar av i den filmen med fantasifulle måter og dø på. Også den kjedekollisjonen da ... drittfilm ... men alikevel utrolig underholdende. dritt film!? jeg syns Final Destination er bra filmer..! Lenke til kommentar
dmx Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 den siste filmen jeg så er Home Alone 4.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) den siste filmen jeg så er Home Alone 4.. Når kommer den på kino? Eller var den rett og slett så dårlig at den ikke kom på kino? Trodde de var ferdig med de filmene, var den bra? Btw, siste film jeg så var på ztv for en god time siden. "Jaget" med Harrison Ford, likte den faktisk. En typisk 90-talls film, hoho, elsker slike filmer Endret 7. desember 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Alexander. Den kan ikke anbefales! Det forbauser meg hvordan Oliver Stone har klart å lage et slikt makkverk basert på livshistorien til en av verdenshistoriens mest interessante og betydningsfulle personligheter. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Lord of the Rings - Return of the Knug Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Steamboy. er man katsuhiro otomo fan er dette et must. knallbra manga Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Lord of the Rings - Return of the Knug Mobber du knugen? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Predator 2. Mange år siden forrige gang, så jeg måtte se denne igjen. Grei action, litt over midt på treet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå