Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Boiler Room.

Bra film, men for en slutt! Kom igjen for svarte; et dårlig forsøk på en epilog er ikke verdig en film av dette kaliber.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Starship Troopers - digger stemningen i den filmen!

Sett nr.2 ?

Nr.2 må hver den verste filmen noen sinne. Dårliger film har jeg ikke sett. Styr unna!!!

Så Resident Evil: Apocalypse nå nettopp. Ganske bra underholdning og mye action.

Ja jeg HAR nummer 2 på DvD. Og den er rett og slett bare latterlig. :thumbdown: Men det forandringer ikke det faktum at nummer 1 eier hardt.

Lenke til kommentar
Starship Troopers - digger stemningen i den filmen!

Sett nr.2 ?

Nr.2 må hver den verste filmen noen sinne. Dårliger film har jeg ikke sett. Styr unna!!!

Så Resident Evil: Apocalypse nå nettopp. Ganske bra underholdning og mye action.

Ja jeg HAR nummer 2 på DvD. Og den er rett og slett bare latterlig. :thumbdown: Men det forandringer ikke det faktum at nummer 1 eier hardt.

Enig. Ener`n er x antall ganger bedre. Så traileren for en stund siden, og der virket den faktisk lovende ut, men der tok jeg rimelig feil. Den kunne vært så mye bedre. Paul Verhoeven skulle tatt på seg jobben med å lage oppfølgeren :thumbup:

Lenke til kommentar
Final Destination 2 <---- O.M.F.G.F.F.S og de tar av i den filmen med fantasifulle måter og dø på. Også den kjedekollisjonen da ... drittfilm ... men alikevel utrolig underholdende.

dritt film!? :dontgetit:

jeg syns Final Destination er bra filmer..!

Lenke til kommentar
den siste filmen jeg så er Home Alone 4.. :D

Når kommer den på kino? Eller var den rett og slett så dårlig at den ikke kom på kino? :p Trodde de var ferdig med de filmene, var den bra?

Btw, siste film jeg så var på ztv for en god time siden. "Jaget" med Harrison Ford, likte den faktisk. En typisk 90-talls film, hoho, elsker slike filmer :love:

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...