Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Futurama: Bender's Big Score (2007)

Format: 720p

2wrognc.jpg

Futurama som serie er kjempemorsom, på lik linje med family guy, men som film funket det svært dårlig for min del.

Historien var litt artig, og innimellom ble det en god latter her og der, men dette var langt ifra den futurama jeg kjenner, et artig forsøk dog.

Denne må nok sees (eller ses?) igjen med noen av mine "like barnslig humor" venner.

Dom: 334ohzl.jpg

Lenke til kommentar
Milk og Brokeback kommer jeg forsåvidt aldri til å se.

Greit at Brokeback har klining, men er det så mye homoseksualitet i Milk da? Handler den ikke bare om en fyr som gjør masse greier og er homo?

Ikke akkurat mye homoting i Milk, nei. Det er et par kyssescener o.l, men å kalle det en homofilm blir å ta det litt langt. Den handler om en homofil politker og hans gruppe som kjemper for homofile og lesbers rettigheter.

Lenke til kommentar

Veldig gode prestasjoner av både Sean Penn og Emile Hirsch, for ikke å snakke om et godt manus, som jeg tror filmen vant Oscar for?

Brokeback er fremdeles bedre film i mine øyne, da den går dypere og omhandler et veldig spennende tema.

thesinner: siden vi er inne på homsefilmer nå så kan jeg jo fortelle deg at jeg har kommet ut som gay, så hurra for meg :yes:

Lenke til kommentar
Veldig gode prestasjoner av både Sean Penn og Emile Hirsch, for ikke å snakke om et godt manus, som jeg tror filmen vant Oscar for?

Brokeback er fremdeles bedre film i mine øyne, da den går dypere og omhandler et veldig spennende tema.

thesinner: siden vi er inne på homsefilmer nå så kan jeg jo fortelle deg at jeg har kommet ut som gay, så hurra for meg :yes:

Litt av et sted å break the news, men gratulerer! Veldig happy for you. Jeg er i Tønsberg noen dager nå, faktisk, og kommer til å være det i romjula, kanskje vi sees en dag!

Mammoth:

En god film som får deg til å tenke over hva som er viktig i livet.

Mammut er en jævlig bra film ja! Håper så mange som mulig ser den...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...