CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Milk og Brokeback kommer jeg forsåvidt aldri til å se. Greit at Brokeback har klining, men er det så mye homoseksualitet i Milk da? Handler den ikke bare om en fyr som gjør masse greier og er homo? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hehehe, er det fortsatt menn (gutter?) som ikke vil se Brokeback Mountain og andre filmer pga homofilt innhold? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hehehe, er det fortsatt menn (gutter?) som ikke vil se Brokeback Mountain og andre filmer pga homofilt innhold? Homofober ja. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Milk og Brokeback kommer jeg forsåvidt aldri til å se. Det er to sett pupper i Brokeback. Det veier fint opp for eventuell homoseksualitet du skulle bli utsatt for. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Cuneax: Hadde ikke noe særlig kunnskap om Leigh på den tiden. Men nå vet jeg at han har laget endel "mørke" filmer. Synes både traileren og coveret på filmen misleder veldig. Endret 7. desember 2009 av Mr.BadSmile Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Handler den ikke bare om en fyr som gjør masse greier og er homo? Han gjør en del homoting også. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Futurama: Bender's Big Score (2007) Format: 720p Futurama som serie er kjempemorsom, på lik linje med family guy, men som film funket det svært dårlig for min del. Historien var litt artig, og innimellom ble det en god latter her og der, men dette var langt ifra den futurama jeg kjenner, et artig forsøk dog. Denne må nok sees (eller ses?) igjen med noen av mine "like barnslig humor" venner. Dom: Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Handler den ikke bare om en fyr som gjør masse greier og er homo? Han gjør en del homoting også. Diskusjon på høyt nivå :!: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Handler den ikke bare om en fyr som gjør masse greier og er homo? Han gjør en del homoting også. That's pretty gay. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Dere glemte Happy Together på listen deres. Forøvrig ikke så ille, men åpningscenen er litt "homo". (hoho) Milk har jeg ikke sett, men jeg tror jeg ville tåle den. Endret 7. desember 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Vi må heller ikke glemme Naked Lunch som inneholder kongen av alle sodomiscener Endret 7. desember 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Milk og Brokeback kommer jeg forsåvidt aldri til å se. Greit at Brokeback har klining, men er det så mye homoseksualitet i Milk da? Handler den ikke bare om en fyr som gjør masse greier og er homo? Ikke akkurat mye homoting i Milk, nei. Det er et par kyssescener o.l, men å kalle det en homofilm blir å ta det litt langt. Den handler om en homofil politker og hans gruppe som kjemper for homofile og lesbers rettigheter. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Brokeback Mountain er en bra film, til tross for homoelementene. Milk er bare en dårlig film, ikke noe stress å gå glipp av. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Veldig gode prestasjoner av både Sean Penn og Emile Hirsch, for ikke å snakke om et godt manus, som jeg tror filmen vant Oscar for? Brokeback er fremdeles bedre film i mine øyne, da den går dypere og omhandler et veldig spennende tema. thesinner: siden vi er inne på homsefilmer nå så kan jeg jo fortelle deg at jeg har kommet ut som gay, så hurra for meg Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Mammoth: En god film som får deg til å tenke over hva som er viktig i livet. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Veldig gode prestasjoner av både Sean Penn og Emile Hirsch, for ikke å snakke om et godt manus, som jeg tror filmen vant Oscar for?Brokeback er fremdeles bedre film i mine øyne, da den går dypere og omhandler et veldig spennende tema. thesinner: siden vi er inne på homsefilmer nå så kan jeg jo fortelle deg at jeg har kommet ut som gay, så hurra for meg Litt av et sted å break the news, men gratulerer! Veldig happy for you. Jeg er i Tønsberg noen dager nå, faktisk, og kommer til å være det i romjula, kanskje vi sees en dag! Mammoth:En god film som får deg til å tenke over hva som er viktig i livet. Mammut er en jævlig bra film ja! Håper så mange som mulig ser den... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) "Æsj Homo"? Dummeste jeg har hørt på lenge. Endret 7. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 thesinner: siden vi er inne på homsefilmer nå så kan jeg jo fortelle deg at jeg har kommet ut som gay, så hurra for meg Hyggelig å høre at du har fått orden på saker og ting. Gratulerer så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå