Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
King Arthur - og den var dødsbra!

Riktig. Sykt nok.

Ja ikke sant!?! Det var artig og få den historien der servert litt mer historisk korrekt (om det da er det) istedenfor det sedvanelige pyntede eventyret. Også har jeg vel sjelden sett en tøffere bad-guy enn sakserkongen.

... også må jeg bare måpe av hu Keira Knightley. Holy kraaap ... :dribble:

Lenke til kommentar
King Arthur - og den var dødsbra!

Riktig. Sykt nok.

Ja ikke sant!?! Det var artig og få den historien der servert litt mer historisk korrekt (om det da er det) istedenfor det sedvanelige pyntede eventyret. Også har jeg vel sjelden sett en tøffere bad-guy enn sakserkongen.

... også må jeg bare måpe av hu Keira Knightley. Holy kraaap ... :dribble:

Nåvel.... Jeg kan vel egentlig bare si meg enig i ett ord som ble sagt her; Crap!

Folk i fantasy/tribal-kostymer som løper rundt i en spekulativ "historisk" versjon av en myte hvor hovedpersonen er oppdatert til en slags uselvisk frelserfigur..... Spar meg :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva hovedperson angår så var det en ting som plaget/plager meg veldig med King Arthur. Kan være det er noe jeg ikke har fått med meg, men

I fight for a cause that not you nor anyone else understands. It's bigger blablabla

Hvilken "cause" da?

Lenke til kommentar
Hva hovedperson angår så var det en ting som plaget/plager meg veldig med King Arthur. Kan være det er noe jeg ikke har fått med meg, men

I fight for a cause that not you nor anyone else understands. It's bigger blablabla

Hvilken "cause" da?

At alle menn skal være like mye verd? Han babler jo om det rett før og når han redder de romerne som bor så langt av gårde.

Jeg klarer ikke å se hva som er så bra med den filmen... Den mangler karakteroppbygging så til de grader! Eller har dette blit endret i EE?

Lenke til kommentar

Hvilken "cause" da?

not you (saxon kongen) or romans understand altså: FREEEEEEDOOOOOM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...