Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

The Proposition

En annerledes og fin western fra 2005, men denne gang satt til Australia og ikke USA.

Flott kinematografi og nydelige bilder fra outbacken in Australia. Ellers gjør Guy Pearce og Ray Winstone meget gode rolletolkninger, mens jeg synes Emily Watson ble litt vel anonym og kjedelig i denne filmen.

Ellers, flott soundtrack (Nick Cave har bl.a. medvirket) og totalt sett en veldig grei film, men for min del gav meg den ikke det helt store.

Uansett.. en film som fortjener mer oppmerksomhet enn den har fått og absolutt er verdt en titt.

7/10

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Proposition

En annerledes og fin western fra 2005, men denne gang satt til Australia og ikke USA.

Flott kinematografi og nydelige bilder fra outbacken in Australia. Ellers gjør Guy Pearce og Ray Winstone meget gode rolletolkninger, mens jeg synes Emily Watson ble litt vel anonym og kjedelig i denne filmen.

Ellers, flott soundtrack (Nick Cave har bl.a. medvirket) og totalt sett en veldig grei film, men for min del gav meg den ikke det helt store.

Uansett.. en film som fortjener mer oppmerksomhet enn den har fått og absolutt er verdt en titt.

7/10

Flott om du hadde giddet å poste anmeldelsen din her også ettersom The Proposition for tiden er temaet i Filmklubben. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

The Replacements 4.5 eller 5/6

Gøyal fottballfilm med Keanu Reaves , Hackman og Brook "Melrose" Langton......Langton er grisefin som cheer leader *zoinks*

Oscarkaliber skuespill it ain't men greit nok i grunn........

Serenity.......gidder ikke gi teningkast da jeg mistet interessen etter 15 min , tråkig sci fi film med stor T :/

Lenke til kommentar

P2

Husker ikke hvem som anbefalte den, men takk og lov for at personen gjorde det!

Filmen handler om en forretningsdame som skal forlate jobben sin en sen julekveld for å tilbringe resten av dagen med familien sin, men ender istedet opp med å være fanget i garasjen da alle utganger er låst. Hun leter etter den snåle vakten med nøkklene, men finner fort ut at det er en psykopat ravende rundt i garasjen...

Jeg kan egentlig ikke forklare noe videre da det vil bli en eneste stor spoiler, men jeg vil virkelig anbefale filmen! Eneste jeg vil sette fingeren på er dårlig skuespill i begynnelsen fra to biroller, en angrende ansatt og en arbeidskollega, og det at hun aldri trykket på brannalarmen...

8/10

Endret av FredrikH
Lenke til kommentar
Brüno

Denne var faktisk veldig morsom. Jeg trodde jeg hadde fått en overdose av Sasha Baron Cohen med Borat, men denne filmen var bare så ekstrem og drøy at jeg ikke kunne gjøre annet enn å bare bende over. Right up my alley.

7/10

Mener ikke og være barnslig nå, men sitatene Bend over og up my alley var vel ikke det viseste ordvalget i denne sammenhengen? :p

Forøvrig en ok film, eneste problemet jeg hadde var at jeg ikke visste når det var skjult kamera eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...