Xtra Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) The Proposition En annerledes og fin western fra 2005, men denne gang satt til Australia og ikke USA. Flott kinematografi og nydelige bilder fra outbacken in Australia. Ellers gjør Guy Pearce og Ray Winstone meget gode rolletolkninger, mens jeg synes Emily Watson ble litt vel anonym og kjedelig i denne filmen. Ellers, flott soundtrack (Nick Cave har bl.a. medvirket) og totalt sett en veldig grei film, men for min del gav meg den ikke det helt store. Uansett.. en film som fortjener mer oppmerksomhet enn den har fått og absolutt er verdt en titt. 7/10 Endret 24. november 2009 av Xtra Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 The Proposition En annerledes og fin western fra 2005, men denne gang satt til Australia og ikke USA. Flott kinematografi og nydelige bilder fra outbacken in Australia. Ellers gjør Guy Pearce og Ray Winstone meget gode rolletolkninger, mens jeg synes Emily Watson ble litt vel anonym og kjedelig i denne filmen. Ellers, flott soundtrack (Nick Cave har bl.a. medvirket) og totalt sett en veldig grei film, men for min del gav meg den ikke det helt store. Uansett.. en film som fortjener mer oppmerksomhet enn den har fått og absolutt er verdt en titt. 7/10 Flott om du hadde giddet å poste anmeldelsen din her også ettersom The Proposition for tiden er temaet i Filmklubben. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 The Propositionznip Flott om du hadde giddet å poste anmeldelsen din her også ettersom The Proposition for tiden er temaet i Filmklubben. Skal se om jeg får tid til en litt mer skikkelig anmeldelse, men hvis ikke får tid til det, kan jeg poste den i tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 The Replacements 4.5 eller 5/6 Gøyal fottballfilm med Keanu Reaves , Hackman og Brook "Melrose" Langton......Langton er grisefin som cheer leader *zoinks* Oscarkaliber skuespill it ain't men greit nok i grunn........ Serenity.......gidder ikke gi teningkast da jeg mistet interessen etter 15 min , tråkig sci fi film med stor T :/ Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Serenity.......gidder ikke gi teningkast da jeg mistet interessen etter 15 min , tråkig sci fi film med stor T :/ Hadde du sett Firefly før du såg filmen? Eg trur nok vi som var fans av tvserien frå før hadde eit betre utgangspunkt for å lika den filmen. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Det kan godt hende, magnusbe, men jeg ble skuffet over filmen i forhold til det jeg forventet etter å ha sett Firefly. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg så Firefly etter at jeg så Serenity, og likte både serien og filmen godt. Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor serien ble kansellert så fort. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Lave seertall. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 FOX ville ikke ha serien, så de sente episodene hulter i bulter, og aldri på samme tid. Ikke rart folk ikke greide å følge med Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) P2 Husker ikke hvem som anbefalte den, men takk og lov for at personen gjorde det! Filmen handler om en forretningsdame som skal forlate jobben sin en sen julekveld for å tilbringe resten av dagen med familien sin, men ender istedet opp med å være fanget i garasjen da alle utganger er låst. Hun leter etter den snåle vakten med nøkklene, men finner fort ut at det er en psykopat ravende rundt i garasjen... Jeg kan egentlig ikke forklare noe videre da det vil bli en eneste stor spoiler, men jeg vil virkelig anbefale filmen! Eneste jeg vil sette fingeren på er dårlig skuespill i begynnelsen fra to biroller, en angrende ansatt og en arbeidskollega, og det at hun aldri trykket på brannalarmen... 8/10 Endret 25. november 2009 av FredrikH Lenke til kommentar
JohnnyRubber Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Green street Hooligans. Etter min mening; fantastisk! Bra oppfølger, selv om den ikke helt når eneren Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 FredrikH: Jeg nevnte den i julefilm-tråden Så den selv i forgårs. Meget bra film! Veldig intens, og et par saftige skvettescener. Er egentlig helt enig i din anmeldelse, inkludert ratingen. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 The Last King of Scotland Positivt overasket, hadde regnet med en klisjèfilm ala Blood Diamond, men fant ingen. Bra prestasjon av Forest Whitaker, og en god historie. 7/10 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Brüno Denne var faktisk veldig morsom. Jeg trodde jeg hadde fått en overdose av Sasha Baron Cohen med Borat, men denne filmen var bare så ekstrem og drøy at jeg ikke kunne gjøre annet enn å bare bende over. Right up my alley. 7/10 Mener ikke og være barnslig nå, men sitatene Bend over og up my alley var vel ikke det viseste ordvalget i denne sammenhengen? Forøvrig en ok film, eneste problemet jeg hadde var at jeg ikke visste når det var skjult kamera eller ikke. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Tror du ordvalgene var tilfeldige? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Tror du ordvalgene var tilfeldige? Haha, nei med nærmere ettertanke så tror jeg ikke det Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Såg nettopp 2001:A space odyssey bra film, men slutten gjorde meg litt forvirra.. Veit eigentleg ikkje kva karakter eg skal gi. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Såg nettopp 2001:A space odyssey bra film, men slutten gjorde meg litt forvirra.. Veit eigentleg ikkje kva karakter eg skal gi. Det er gjerne sånn. Litt som sex. Man vet ikke helt hva man går til, selv om man har hørt folk snakke både varmt og kaldt om det. Man venter litt, prøver igjen og ser hva det blir til. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Green street Hooligans. Etter min mening; fantastisk! Bra oppfølger, selv om den ikke helt når eneren Det er med andre ord Green Street Hooligans 2 du har sett? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Såg nettopp 2001:A space odyssey bra film, men slutten gjorde meg litt forvirra.. Veit eigentleg ikkje kva karakter eg skal gi. Se Se SEE!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå