Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig med 10/10 Taken. Årets filmhøydepunkt. Så den sammen med 40 karer i militæret. Samtlige kjedet seg ikke ETT sekund

Ga den samme selv, knall film :)

Twilight: New Moon

Ble litt for mye kjærlighetsplask og mindre action enn den første, men kunne ikke forvente meg så mye annet enn dette. Ellers en helt grei film. Må legge til at jeg aldri har sett så mange chicks på en kino, og tror ikke jeg tar i hvis jeg sier at 95% av salen var fylt med jenter (drømmeland med andre ord):D Kunne bare hver kino vært sånn hehe :roll:

6,5/10

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Blade Runner Directors cut

En spesiell film, skurken er en mer interesang karakter enn helten, filmen er rotete men samtidig dyp.

Visuelt knakende bra den er som ingen annen film, men samtidig greier jeg ikke helt å forelske meg i den.

Den føles som sagt litt rotene og styres løs, virker som alt handler om det visuelle og karakterer også har histrien for å samle karakterne bare blitt tenkt ut på slutten. det virker litt random når karakter møtes.

Dette kan hende er gjort med vilje at fremdtiden skal være litt random og ting ikke er som det skal, men jeg vet ikke helt om jeg liker det.

En spesiel og unik film flott visuelt, og intresange karakterer men føler den mangler driv og retting.

7.3/10

Lenke til kommentar
2012

Verste filmen jeg har sett?

Da har du sett alt for lite film.

Ikke noen stor handling, bare dommedag.

Hvis du følger med, foruten om at jorda bokstavelig talt faller sammen, så vil du merke at det er ei handling.

Så sitter du der å ser filmen og blir bare irritert over hvor dårlig planlagt det hele er! hvem bygger vel 6-9 (Husker ikke hvor mange det var) skip på samme plass?

For en elendig plan! Og midt i Himalaya med mange fjell de kan kræsje på!.

Det hadde jo vært en enda dårligere plan å bygge alle skipene på ulike steder. Samlokalisering ved industri er en bra ting. I tillegg hadde sjansen for at de skulle bli oppdaget av uvedkomne økt. Noe som også var grunnen til at de ble bygget i Himalaya. Pluss at det er høyt over havet slik at de har lenger tid på seg når vannstanden øker.

Denne filmen hadde dårlig og kort handling.

Ingen mening med filmen i det hele tatt!

Den har jo absolutt ei handling, hvordan du kan si noe annet finner jeg merkelig. En mening med filmen er å prøve å vise hvordan menneskene villa ha reagert hvis dette skulle intreffe. På mange måter synes jeg filmen gjør et godt forsøk på det.

Lenke til kommentar

Twin Peaks (1990): Pilot

Siden denne varte i 1,5 time, så tar jeg den like godt her. Har kjøpt den store Twin Peaks boksen, og begynte i kveld på piloten. Jeg så original og ikke alternative version (bør jeg se begge?)

Uansett. FY FAEN. En helt egen stemning og stil fra Lynch. Jeg har 30 episoder å se nå, og har allerede blitt godt introdusert til karakterene. Men det er jo ikke så rart, den har jo filmlengde. Uansett, gleder meg veldig til å se resten.

Lenke til kommentar
Twin Peaks (1990): Pilot

Siden denne varte i 1,5 time, så tar jeg den like godt her. Har kjøpt den store Twin Peaks boksen, og begynte i kveld på piloten. Jeg så original og ikke alternative version (bør jeg se begge?)

Uansett. FY FAEN. En helt egen stemning og stil fra Lynch. Jeg har 30 episoder å se nå, og har allerede blitt godt introdusert til karakterene. Men det er jo ikke så rart, den har jo filmlengde. Uansett, gleder meg veldig til å se resten.

David Lynch er en geni strek.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...