Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

  • Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
  • The Flight of the Phoenix - awesome. Anbefales!
  • Dawn of the Dead - bedre enn forventet. Forste filmen jeg har sett gjennom hele enda en gang for a hore kommentarene fra regissoren...
  • LOTR: ROTK
  • Monster - knall
  • Lost in Translation - hmm
  • Garfield the movie - morsom til tider, men tam
  • Deler av Mona Lisa Smile
  • Walking Tall - *gjesp*
  • The Day After Tomorrow
  • Shrek 2 - med smaunger i huset er det overraskende hvor fort man kan bli lei en film. Tok meg knappe to dager for jeg spydde bare av a
     
    hore navnet Shrek 2. Men morsom var den...
  • Fahrenheit 9/11
  • Joan of Arc
  • As Good As it Gets - :-D
  • Robin Williams Live on Broadway
  • The Miracle on 34th Street
  • The Terminal - Hanks er konge, som vanlig...
  • Christmas With the Kranks
  • Spiderman 2
  • David Blaine - Fearless

Sikkert flere ogsa... Dette er na de jeg kom pa i farten...

Lenke til kommentar

Så nettopp The Incredibles på kino. Den var DEN beste animasjons filmen jeg har sett (har sett alle som er verd å nevne) og uten tvil beste filmen jeg har sett i år.

 

Pixar vet hva de driver med og de har aldri gjordt det bedre. Morsom, intens, spennende og vakker.

 

Anbefaler alle å se den på kino!

Lenke til kommentar

Return of the King Extended Edition. Selvsagt strålende, 6/6 som den regulære utgaven.

 

Når det gjelder utvidelsen (som jo var lang), skulle jeg kanskje sett at bokens etterord hadde fått litt tid, men ellers må jeg si meg fornøyd. Etter å ha sett alle filmene ørten ganger, kan jeg konkludere med at jeg synes de oppsummerer bøkene på en svært bra måte. Det er sikkert mange som er uenig, men jeg mener de har vært heldige med utelatelsen av hendelser og innførelsen av nytt "oppspinn". En ting jeg merket denne gangen jeg så filmen var at Frodos reise etter han kommer inn i Mordor kanskje blir litt langdryg og repetitiv, av typen: "aaaggh.. klarer ikke mer... *øøøørgh*", -"Jo, Frodo, kom igjen", "Aaaa! OK!". Men som sagt, ikke noe som trekker mer ned enn at denne filmen, som de to foregående, scorer 6 av 6 hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...