Gregers Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) jeg så dreamcatcher. Trodde det skulle være en skummel film, men den var verken skummel eller bra. Foresten, noen som vet av no bra filmer å se sammen med ei dame? Endret 4. desember 2004 av Gregers Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Foresten, noen som vet av no bra filmer å se sammen med ei dame? Nothing Hill. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Foresten, noen som vet av no bra filmer å se sammen med ei dame? Fisting Firemen 9 ¬_¬ 1 Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tror jeg står over den siste. Notting hill har jeg sett før, men går vel bra en gang til sikkert, Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 siste filmen jeg så, var "mean girls" grei nok den... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Harry Potter and the Prisoner of Azkaban! Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Den siste jeg så var: Ginger Snaps (Bra film)!!! Holder på og ser: Atter en konge nå! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Collateral, konge film. Og jeg som trodde Jamie Foxx bare kunne spille stor i kjeften... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Harry Potter and the Prisoner of Azkaban The Flight of the Phoenix - awesome. Anbefales! Dawn of the Dead - bedre enn forventet. Forste filmen jeg har sett gjennom hele enda en gang for a hore kommentarene fra regissoren... LOTR: ROTK Monster - knall Lost in Translation - hmm Garfield the movie - morsom til tider, men tam Deler av Mona Lisa Smile Walking Tall - *gjesp* The Day After Tomorrow Shrek 2 - med smaunger i huset er det overraskende hvor fort man kan bli lei en film. Tok meg knappe to dager for jeg spydde bare av a hore navnet Shrek 2. Men morsom var den... Fahrenheit 9/11 Joan of Arc As Good As it Gets - :-D Robin Williams Live on Broadway The Miracle on 34th Street The Terminal - Hanks er konge, som vanlig... Christmas With the Kranks Spiderman 2 David Blaine - Fearless Sikkert flere ogsa... Dette er na de jeg kom pa i farten... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Så nettopp Alexander på kino. Jeg er usikker på hva jeg egentlig synes om den. Trenger litt tid til å tenke over det. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Så nettopp The Incredibles på kino. Den var DEN beste animasjons filmen jeg har sett (har sett alle som er verd å nevne) og uten tvil beste filmen jeg har sett i år. Pixar vet hva de driver med og de har aldri gjordt det bedre. Morsom, intens, spennende og vakker. Anbefaler alle å se den på kino! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Return of the King Extended Edition. Selvsagt strålende, 6/6 som den regulære utgaven. Når det gjelder utvidelsen (som jo var lang), skulle jeg kanskje sett at bokens etterord hadde fått litt tid, men ellers må jeg si meg fornøyd. Etter å ha sett alle filmene ørten ganger, kan jeg konkludere med at jeg synes de oppsummerer bøkene på en svært bra måte. Det er sikkert mange som er uenig, men jeg mener de har vært heldige med utelatelsen av hendelser og innførelsen av nytt "oppspinn". En ting jeg merket denne gangen jeg så filmen var at Frodos reise etter han kommer inn i Mordor kanskje blir litt langdryg og repetitiv, av typen: "aaaggh.. klarer ikke mer... *øøøørgh*", -"Jo, Frodo, kom igjen", "Aaaa! OK!". Men som sagt, ikke noe som trekker mer ned enn at denne filmen, som de to foregående, scorer 6 av 6 hos meg. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 -Master and commander (spennende kanonkamper, resten var stort sett uinteressant) -Animatrix Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Anacondas - The Hunt For the Blood Orchid Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 The Thomas Crown Affair på TV. Pierce Brosnan spiller den mest karismatiske rollefiguren siden Sebastian Valmont, og bowlerhattscenen er herlig, som å se en dominorekke falle. Alt er synkront, og resten av filmen fungerer. 5/6, pga bowlerhattscenen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Full Pakke 2 Sykt bra film Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Schindlers List Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Så manchurian candidate i går (2004 versjonen) Likte den ikke 1/6 V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå