Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Chinese Hercules er oxo å anbefale , Bolo har relativ stor rolle i denne "Meng nan da zei yan zhi hu aka Image of BL" , starring Bruce Li......Bolo prøver å dobbelcrosse bossen i denne filmen noe som ikke er spes smart , bossen blir spilt av selveste Big Boss fra filmen med samme navn Ikke sikker men tror Bolo er good guy i Amsterdam Connection....... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Jeg digger begge to altså, men TDK er den seriøse og intelligente storebroren. Intelligente? Jaha, hvor da? Bare fordi den har litt dialog om politikk? Pfft, Batman er oppskrytt. Joda, morro og god underholding. Men når folk gir den 10/10 dør jeg litt inni meg....TDK er altså dagens Ciziten Kane liksom? At den ligger på samme nivå som One Flew Over the Cuckoo's Nest, Schindler's List, 12 Angry Men på imdb.com!!?! Sukk....er jo bare en mann i et flaggermus drakt....som har alt på belte unntatt en pakke Docs for halsen...som han tydligvis kraftig trengte i TDK. Sikkert derfor han var så humørsyk og alvårlig. Men mens vi snakker om "superhelt filmer", gleder jeg meg ufattelig til Kick-Ass! Har alle tegneserie bøkene så langt, og det er sykt morsomt. Håper de klarer å fenge den på film....men er tvilsom. Den måtte være verdens første superhelt-splatter film. Endret 15. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg digger begge to altså, men TDK er den seriøse og intelligente storebroren. Intelligente? Jaha, hvor da? Bare fordi den har litt dialog om politikk? Pfft, Batman er oppskrytt. Joda, morro og god underholding. Men når folk gir den 10/10 dør jeg litt inni meg....TDK er altså dagens Ciziten Kane liksom? At den ligger på samme nivå som One Flew Over the Cuckoo's Nest, Schindler's List, 12 Angry Men på imdb.com!!?! Sukk....er jo bare en mann i et flaggermus drakt....som har alt på belte unntatt en pakke Docs for halsen...som han tydligvis kraftig trengte i TDK. Sikkert derfor han var så humørsyk og alvårlig. Men mens vi snakker om "superhelt filmer", gleder jeg meg ufattelig til Kick-Ass! Har alle tegneserie bøkene så langt, og det er sykt morsomt. Håper de klarer å fenge den på film. Det er her du tar feil. Det er ikke bare en mann i en flaggermus drakt. Look closer.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 AvidGamer: Det skal en interessant person til for å sammenligne sin egen mening med flertallet, anta at samtlige har misforstått (framfor å se noe du ikke ser) og deretter avvise meningen deres som en over- eller feilvurdering. Hvis du ikke ser noe mer intelligens i filmen enn "litt snakk om politikk", og filmen likevel hylles fra alle kanter som en intelligent film - hvorfor slår det deg ikke at du kanskje ikke har fått med deg alt filmen prøvde å si? Det finnes utrolig få filmer (om noen) som jeg har sett og forstått 100% etter å ha sett dem én gang. Se gjerne på The Shining - lik den eller ei, det er UTROLIG mye mer i den filmen enn det som er fysisk mulig å få med seg etter én visning. Man trenger ikke like den, men å kalle den overvurdert uten at man selv har gjort en skikkelig vurdering virker svært tåpelig i mine øyne og absolutt ikke noe en filminteressert person burde finne på å gjøre. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) lol, forsøk nå ikke å klatre på den høye hesten din og oppføre deg som om jeg "ikke fått med meg" (din måte å kalle meg dum). Som om du er så forbanna allviten. Du kan ta et hvilket som helst film og "lese" mye i den om du så leiter/ønsker hardt nok. Dessuten sa jeg aldri "overvurdert", jeg sa jo "oppskrytt". Er noe HELT annet. Endret 15. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 lol, forsøk nå ikke å klatre på den høye hesten din og oppføre deg som om jeg "ikke fått med meg" (din måte å kalle meg dum). Som om du er så forbanna allviten. Du kan ta et hvilket som helst film og "lese" mye i den om du så leiter/ønsker hardt nok. 1. Jeg er smartere enn deg, og det du gjør nå er dumt. Jeg sa ikke det i det forrige innlegget mitt, men hvis du først skal være vanskelig så deltar jeg gjerne. 2. Du kan ta en hvilken som helst god film og finne en drøss med folk som har sett den, ikke forstått den og avvist den. I ditt tilfelle gjelder det TDK, personlig har jeg gjort det samme mange ganger. Det var først da jeg leste litt om filmen at jeg innså at store deler av den gikk over hodet mitt, enten det er hva som faktisk skjedde i Pan's Labyrinth og The Fountain eller hvorfor historien er som den er i O Brother. 3. Jeg er ikke allviten, jeg har flere ganger vært så ydmyk at jeg har innrømmet både at jeg ikke forstod noe i en film og måtte lese meg til det og at jeg tidligere har vært for rask i å dømme en film. 4. Når jeg kaller folk dum så gjør jeg det på en mye mer direkte måte. 5. Dummen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Personlig så forstår jeg ikke hvorfor folk synes TDK er bedre enn Batman Begins. Sistnevnte synes jeg er mye mer subtil og gjør ikke så mye ut av seg som TDK og er derfor jeg liker den bedre. TDK ble litt "over the top" for min del og derfor foretrekker jeg BB. TDK ble "over the top"? Den er strengt tatt hakket mer seriøs enn Begins som hadde en skikkelig typisk tegneserietrussel med denne giften som blir sluppet løs i Gothams vannsystem. Jeg vil heller ikke kalle den mer subtil, annenhver replikk har jo ordet "frykt" i seg (som jo er temaet for filmen). Jeg digger begge to altså, men TDK er den seriøse og intelligente storebroren. Det kan godt hende filmen trenger et gjensyn, for jeg har ikke sett den siden den kom på kino. For all del, det er en meget bra film den også, men BB gav meg en langt bedre filmopplevelse enn TDK. Hvorfor? Tja, si det. Jeg opplevde den som en bedre film... Endret 15. november 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 At den ligger på samme nivå som One Flew Over the Cuckoo's Nest, Schindler's List, 12 Angry Men på imdb.com!!?! Fordi de er intelligente filmer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 lol, forsøk nå ikke å klatre på den høye hesten din og oppføre deg som om jeg "ikke fått med meg" (din måte å kalle meg dum). Som om du er så forbanna allviten.Don't feed the troll Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 TDK er noobish. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Intelligente? Jaha, hvor da? Bare fordi den har litt dialog om politikk? Pfft, Batman er oppskrytt. Joda, morro og god underholding. Men når folk gir den 10/10 dør jeg litt inni meg....TDK er altså dagens Ciziten Kane liksom? At den ligger på samme nivå som One Flew Over the Cuckoo's Nest, Schindler's List, 12 Angry Men på imdb.com!!?! Sukk....er jo bare en mann i et flaggermus drakt....som har alt på belte unntatt en pakke Docs for halsen...som han tydligvis kraftig trengte i TDK. Sikkert derfor han var så humørsyk og alvårlig. Prøv å sett "intelligent" i sammenheng med popcornhit, superheltfilm eller sommerblockbuster og du vil kanskje forstå hva jeg mener. Og hvorfor denne konstante sammenlikningen med filmer som knapt deler et likhetstrekk med TDK? Hadde det ikke vært for et par skarve småting ville jeg selv smelt til med 10'ern, så du får vel dø enda litt mer innvendig. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Batman er sjef. End of story. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Følte jeg burde poste denne, en god video som sammenligner filmene. Husk at det bare er en fyrs mening og ikke fakta. http://thatguywiththeglasses.com/videolink...7184-batmanvsdk Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Det er fascinerende at folk lar seg irritere så kraftig over andre menneskers subjektive oppfatning av kunst. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Jeg tok feil når det gjaldt 2012. Sa tidlig at den kom til å bli ekstremt kjedelig/dårlig, men det var den ikke. Spennende fra begynnelse til slutt. Historien var selvfølgelig ikke den beste og det var en del klisjeer men den var så spennende og spesialeffektene var så gode at dette ikke hadde så mye å si. Dessuten fungerte historien og karakterene godt nok. Historie og struktur 6/10, spesial effekter 9.5/10, underholdning 10/10, til sammen 8.5/10. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Indeed, Crinderman. Akkurat hjemme fra kino, although jeg tror ikke jeg går helt ut og gir den full pott på underholdning. Strak 8'er totalt her. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Casablanca Det ble et gjensyn med denne klassikeren i går kveld, og jeg må si meg enig med at dette er en av de store. Historien er god, skuespillet er veldig bra og Humphrey Bogart stjeler hver scene han er i. Den kombinerer både drama, romantikk og komedie på en veldig bra måte, og jeg kjente klumpen i halsen mot slutten. "We will always have Paris". Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 2012 Denne filmen er rett og slett grensesprengende klisjéfylt. Er det ment som en spøk? For til tider satt jeg bare å lo av det hele, men over lengre tid så var det ikke så veldig underholdende. En liten peptalk på slutten av filmen som hadde noen gode poeng, ellers var dette en ganske mislykket film for min del. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) American Psycho Mulig jeg har anmeldt denne her i fordums tid.. Oh, well.. Here goes: American Psycho har en herlig luksuriøs stil over seg der du får innblikk inn i den fasjonable hverdagen til Patrick Bateman, filmens hovedkarakter og psycho. Dialogen er interessant og fengende, samtidig som enkelte av karakterene er morsomme å bivåne. Den siste filmen du vil se sammen med en date, men skrekken her er fresh og original, noe som gjør filmen til en av de beste med hovedrolleinnehaver Christian Bale. Anbefales sterkt! 5/6 Endret 16. november 2009 av Mr.SS Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Bale's beste rolletolkning etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå