Trygve Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Så AvP i dag på kino Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 -The 36th Chamber of Shaolin (aka The Master Killer) -Return to the 36th Chamber (aka The Master Killer II) -Disciples of the 36th Chamber (aka The Master Killer III) Dette er nå kanskje favoritt filmserien min. 9/10 til alle sammen. Anbefales på det sterkeste for kung fu fans. Spesielt for dem som har problemer med wire Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 I Robot 4/6 Band Of Brothers er ikke noe mer å si om denne serien som ikke allerde er sagt 6/6 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Siste 15 min av Apocalypse now Jeg koste meg noe voldsomt når jeg så redux versionen Det var den versjonen vi så, jeg låner Apocalypse Now: Redux av Stefan og vi så den ferdig. (Stefan hilser og sier at han ikke syns den er for lang og at hele greien er et mesterverk uten like). Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Så The Butterfly Effect på DVD i kveld, bra film! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Cheech and chong: Up in smoke. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 The Manchurian Candidate, fet film. Tipper de brukte samme metode på folkene rundt Bush... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Harry Potter og fangen fra Azkaban Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Harry Potter and the Prisoner from Azkaban. Jeg hata at han som spilte professor Humlesnurr i 1ern og 2ern har dødd på seg, og blitt erstattet med ny skuespiller, men denne filmer/serien eier så hardt. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Star Wars: Empire Strikes Back. En av mine favoritter Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Så Beyond Re-Animator for et par dager siden. Filmen var vel grei nok, men levde ikke opp til den originale Re-Animator filmen (som selv ikke engang rekker novellen opp til ankelen). Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Evil Dead-trilogien er unnagjort endelig. Eneren og toeren var supre begge to, men Army of Darkness var en større nedtur. Ikke direkte dårlig, men den virket veldig ugjennomført egentlig. Underholdningverdien dabbet av mot slutten. Selv slaget ble kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg skjønner ikke hva folk ser i Army of Darkness. Uansett hvor Raimi-fan jeg er, så kan jeg ikke få meg til å like den. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg så Alexander den store i går kveld, skuffende, overambisiøs og rett og slett for dårlig. 3/6 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Cheech and chong: Up in smoke. Så den filmen hos halvbroren min for en stund siden. Holdt på å le meg ihjel, genial film!! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg så Alexander den store i går kveld, skuffende, overambisiøs og rett og slett for dårlig. 3/6 Enig. Pluss at Angelina var lite med. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Pluss at Angelina var lite med Det var det mest positive med filmen :!: Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Cheech and chong: Up in smoke. Så den filmen hos halvbroren min for en stund siden. Holdt på å le meg ihjel, genial film!! Liker 2 korsikanske tvillinger og jeg. Scenen hvor de sitter og spiser er helt kanon. V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå