nr.4 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har tenkt å benke meg sammen med noen andre med Heat etterpå. Er det en bra film? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ja, det er den jo. Spesielt den scenen litt uti filmen utenfor banken. Skyte scenene og lyden har vel nærmest kult status. Heat er en film man må ha HØYYYYY lyd til V Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Godt å høre. Lyd skal bli. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Så Big Fish idag, kjempe film spør du meg. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Godt å høre. Lyd skal bli. Skyte scenen fikk jeg høre i et av hifi klubbens lytterom en gang. Fyren som jobba der digget den filmen og skrudde sinnsykt høyt. 3 dager senere ble jeg kvitt susingen i ørene. Kjøpte nye høytalere når susingen var borte V Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 kom akkurat hjem fra Alexander. Egentlig ikke så veldig underholdene film. Det kunne ha vært noe med av den fete kamp scenen som var på begynnelsen. Ble for mye storfilm klsjeer. Men allikevel kan den være verd å se hvis man liker slike filmer. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Så nettopp "Den tredje mann/The third man". Jeg har alltid lurt på hvilken noir som har gitt tegneserieskaperne inspirasjon til de ekstreme noir-effektene som de bruker. Nå vet jeg det. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Fahrenheit 9\11...skremmande Lenke til kommentar
Floydiac Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg så den andre Indiana Jones filmen "De Fordømtes Tempel" på min prosjektør i går, Elendig film Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Siste 15 min av Apocalypse now Endret 3. desember 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Schindlers liste Så den i klassen. Man blir temmelig beveget av den Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Siste 15 min av Apocalypse now Jeg koste meg noe voldsomt når jeg så redux versionen Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 bare bea.. utrolig skuffende saker! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 bare bea.. utrolig skuffende saker! jepp, skikkelig fjortiss-film! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Siste 15 min av Apocalypse now Jeg koste meg noe voldsomt når jeg så redux versionen Syns redux verisjonen ble litt i lengste laget, men apoc er uansett den beste Vietnam-war filmen til nå Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Politiskolen 2? Var det 2 som gikk på TVNorge idag? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Freddy Vs. Jason. Fet film. Litt fjortiss skjrekk tendenser innimellom, men det gjør egentlig ikke noe i denne filmen. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Sky Captain and world of tomorrow Ganske bra film, bedre enn ventet. Litt "overdreven" adventure men med søte scifi inspill.. Jeg likte den hvertfall, men tipper det kommer til å komme mange delte meninger etterhvert. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Siste filmen jeg så var..King Arthur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå