akira7 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 I Robot - Fet film Æsj Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 master and commander Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Så cradle of fear sammen med en kamerat igår. Makan til drit skal man lete lenge etter. 2 timer meningsløs film. Vi hoppa foresten over en del, fikk med oss alt av action da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Twisted aka Black Out på norske markeder. Jeg begynner å bli rimelig lei av slike type filmer filmer som Mindhunters, Spartan og overnevnte. De er laget utelukkende for å tjene penger. Selvsagt ønsker produsentene å bruke minst mulig penger, slik at dette skrapet ikke blir samme kvalitetshjernefyll som for eksempel Bad Boys II. Det verste er at det er regissører som faktisk kan lage film (David Mamet og Renny Harlin) som står bak disse makkverkene. Beviser ikke dette noe? At teamet bak en Hollywood-regissør er av større betydning enn det de burde være? Jeg tror at selv om Conrad L. Hall er død, vil fortsatt Sam Mendes lage kvalitetsfilmer. Det største irritasjonsmomentet er at jeg som jobber i en filmbutikk må anbefale dette skrapet for å tjene mest mulig penger ( ). Farvel yrkesstolthet... Ah yes, jeg husker en MadTv skit om akkurat dette her med Ashley Judd og "black, older, sexually non-threatening male role models". Hun bokset ikke tilfeldigvis i trenings-bh? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Friday, skamtidig film. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 King Arthur og Scarface Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Snatch. Klassiker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Taxi Driver Jeg hadde ingen anelse at denne filmen var så kontroversiell som den var (er tross alt født 10 år etter den ble laget), men jeg reagerte virkelig på scenene med Foster og Kietel (som det forresten var artig å se som P.I.M.P.). De Niro viser hvorfor han omtales som Robert Fucking De Niro. En ekte klassiker, men ikke Scorseses beste. Endret 2. desember 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Garfield - The Movie Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Garfield - The Movie Så den på mandagen. Genial film Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ultimate Kylie. gir den 12 av 10 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Så Hero med Jet Li (for 20. gang) Blir aldri lei av den filmen. En "perfekt" film 10/10 6/6 V Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg så Troy, eller Troja som den heter her. Var jo ok den, men ingen storslått film. Blir mest underholdning synes nå jeg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg så Dog Soldiers her om dagen, action/horror. Den hadde fått 6.7 på IMDB, som jo er relativt brukbart, men større drittfilm er det lenge siden jeg har sett. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Walking Tall The Rock rocks! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Lethal Weapon 4 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Forrest Gump. Jeg har sett veldig mange gode filmer i det siste (f eks Taxi Driver, Man on the Moon, Heat, osv) og det disse filmene har til felles er at de er gode filmer med noen geniale scener. Det som skiller de beste fra de gode er det som er spesiellt med Forrest Gump: hele filmen er genial scene etter genial scene. Alt er bare perfekt, den har alt. Så klisjé som det høres ut får den deg til å le og gråte, og når du forlater kinosalen/sofa'n er du rett og slett i godt humør. Ikke misforstå, den fortjente ikke Oscarene den stjal fra The Shawshank Redemption, men den er herlig. 6/6 Lenke til kommentar
Crack Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 siste jeg så var Bare bea, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå