LarsP Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Nei, det gjør de nok ikke. Dessuten er det ingenting som kan oppveie for en flatulerende Jetfire i luftfartsmuseumet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Transformers: Revenge of the Fallen (2009)Actionscenene var av en annen verden, men resten av filmen var pur galle. 3/10 Jeg føler karakteren din er missvisende da actionscenene pryder omlag 80% av filmen. Nja, filmen har mye action men er også såpass lang at den inneholder mye fjas og mas også. 80% vil jeg si er en ganske stor overdrivelse. For meg var forøvrig Jetfire, samt Prime-time det som var høydepunktene. Skulle gjerne likt å sett en versjon av Transformers uten noe CGI. Blir sikkert mest skrik og hyl a la dette: http://bit.ly/Ly7TW Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Ellers vil det se ut som japanske live action tv-serier fra 70/80-tallet (tokusatsu/tsubaraya). Alle robotene bare er billige plastklosser som "flyr" og monstrene er menn i gummidrakter, og eksplosjoner ser ut som scenefyrverkeri. Endret 18. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ellers vil det se ut som japanske live action tv-serier fra 70/80-tallet (tokusatsu/tsubaraya). Alle robotene bare er billige plastklosser som "flyr" og monstrene er menn i gummidrakter, og eksplosjoner ser ut som scenefyrverkeri. Jeg savner power rangers jeg Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ellers vil det se ut som japanske live action tv-serier fra 70/80-tallet (tokusatsu/tsubaraya). Alle robotene bare er billige plastklosser som "flyr" og monstrene er menn i gummidrakter, og eksplosjoner ser ut som scenefyrverkeri. I en fornuftig verden ville Bay aldri fått operert med større budsjett enn som så. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Bay har mye å lære fra japansk 80-tall. Endret 18. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Festlig kommentar, Montag. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg vil nesten gå så langt som og si at filmen inneholdt 50% med bare helt ræva vitser. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Bay har mye å lære fra japansk 80-tall. Så ikke helt 80-talls ut... Dette er kvalitet: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Tror det også kalles nostalgi. Gud så dårlig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tror det også kalles nostalgi. Gud så dårlig. Eller "So bad it's good." Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Dead and Buried - Artig zombie/mystery-film. Sheriffen i en amerikansk småby får hodebry når en rekke turister blir funnet myrdet, for så å dukke opp som integrerte innbyggere noen dager senere. Litt vel saktegående til tider, men den siste halvtimen er fin og avsluttes med en ellevill twist. 65/100 Motel Hell - Ikke slik jeg hadde sett den for meg, og dermed automatisk en liten skuffelse. Likevel en fin sak med mange minneverdige øyeblikk. Ikke en film som går i glemmeboka med det første, men ikke først og fremst fordi den er spesielt bra. 65/100 Flight of the Living Dead: Outbreak on a Plane - Huhei, denne var tåpelig. Grusom dialog, latterlige karakterer og syltynt plot. Ikke dermed sagt at den ikke var underholdende. 55/100 Larry David: Curb Your Enthusiasm - En slags pilotepisode som fulgte med Curb Your Enthusiasm- season 1-DVDen. Har bare sett første sesong, men føler at jeg allerede nå kan si at serien er fantastisk. Piloten er også finfin, men et lite hakk under serien. 80/100 Porcile - Min tredje Pasolini-film. Fascinerende fyr. Porcile er samfunnskritiserende samtidig som de to karakterene man følger utvilsomt fungerer som selvportretter. Han ene er på flukt i ørkenen etter å ha drept og spist sin far. Han andre er sønn av en nazistisk familie og tilbringer store deler av fritiden sammen med familiens griser som han forlyster seg seksuelt med. Interessant film med en rekke fine bilder. Dessverre er den ganske ujevn. Fortellingen om grisegutten blir dessverre preget av svulstig dialog og er i tillegg ganske kjedelig til tider. Fortellingen om kannibalen er derimot på grensen til perfeksjon. 75/100 Endret 18. oktober 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tror det også kalles nostalgi. Gud så dårlig. Hvem kan vel ikke like en blanding av japansk tokusatsu med kinesisk kung fu-film? The Super Inframan er forresten kinas første superhelt, og fortjener å få hedersplassen i alles DVD-hylle. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kuleste jeg har sett noensinne I hvert fall siden fredag. Lenke til kommentar
Norah Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Den filmen jeg så sist var Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father, som handlet om en kompis som lagde en dokumentarfilm om sin venn, uten å avsløre for mye. Mitt inntrykk av filmen var at den var veldig trist og gripende. Kurt Kuenne (regissøren) hadde lagt mye arbeid i filmen, og har reist USA rundt å intervjuet venner av Andrew Bagby. Man får ett inntrykk av at Andrew har mange venner og mange som bryr seg om han. Jeg satt igjen med stor medfølelse for foreldrene hans, og fikk et stort sinne mot Shirley Turner. Dere burde så absolutt sette av tid og se filmen, anbefales!! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Må bare kaste meg på Dear Zachary bølgen. Pleier normalt ikke å poste her, men siden filmen fikk nærmest universal skryt av samtlige kresne filmseere var det vel ikke til å unngå. En ufattelig trist og rørende film. At livet kan være så urettferdig... Anbefales. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Surrogates Var overrasket over gøy filmen var. Satt lys på hvordan teknologi kan ta over livet vårt bokstavelig talt ( (syns det var lame at den person som skapte "robotene" var den samme som i I Robot...) 8/10 Endret 18. oktober 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Surrogates virker som en "se hvor galt MMORPG kan gå, unger, slutt å spille data" type film. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Il Fiore delle mille e una notte/ Arabian Nights Dårligste Pasolini-filmen jeg har sett til nå. Likte den første i The Trilogy of Life bedre. Denne er meget ujevn. Ingen av delhistoriene slår meg som fantastiske, og filmen blir til tider ganske kjedelig. Likevel er det noe forførende med den. 70/100 Endret 18. oktober 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Bay har mye å lære fra japansk 80-tall. Hvis det der er scenefyrverkeri så må jeg gå mer på teater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå