Nilsen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Bare Bea. Fy fader å jeg lo noen steder :!: Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 National Treasure5/6. God underholdning. Abigail Chase i den filmen... er det samme som Abbey Chase i Danger Girl? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Man on the Moon. Til tross for at jeg har en drøss med usette DVDer liggende ser jeg de samme filmene om igjen og om igjen. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Mulholland Drive - dette er herlig. Herlig på så mange måter. Vanvittig fengslende historie som lar så mange spørsmål stå ubesvart - noe som ikke er negativt. Vakker musikk og overaskende gode skuespillerprestasjoner. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Open Range. Den var bra syntes jeg. Bra skuespill, og skytescenene var heftige. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Open Range. Den var bra syntes jeg. Bra skuespill, og skytescenene var heftige. Den filmen gledet jeg meg til. Liker en god western jeg. men jeg synes den var kjedelig, og sovna.... Skal se den en gang til når jeg ikke har lest i 10 timer i strekk V Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dawn of the dead - Dario Argentos`s cut. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ser på The Rock på TV3 nå for...ja...gud veit hvor mange ganger jeg har sett den. En av de mest stemningsfulle filmene man får tak i, spesielt i begynnelsen. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Open Range. Den var bra syntes jeg. Bra skuespill, og skytescenene var heftige. Den filmen gledet jeg meg til. Liker en god western jeg. men jeg synes den var kjedelig, og sovna.... Skal se den en gang til når jeg ikke har lest i 10 timer i strekk V Er våken under filmene jeg, men hvis jeg prøver å lese til eksamen, så blir jeg trøtt med en gang Men du bør gi filmen et forsøk til ja. Engasjer deg i historien, så blir det ikke kjedlig Lenke til kommentar
Crack Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Collateral, it was sweet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Hah! Jammen er mange innlegg slettet. Jeg så nettopp første episode av Taken, som egentlig ikke er film, men varer i 1 time og 20 minutter hver. Intens kuul serie, jeg gleder meg til å se resten. Endret 2. desember 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Twisted aka Black Out på norske markeder. Jeg begynner å bli rimelig lei av slike type filmer filmer som Mindhunters, Spartan og overnevnte. De er laget utelukkende for å tjene penger. Selvsagt ønsker produsentene å bruke minst mulig penger, slik at dette skrapet ikke blir samme kvalitetshjernefyll som for eksempel Bad Boys II. Det verste er at det er regissører som faktisk kan lage film (David Mamet og Renny Harlin) som står bak disse makkverkene. Beviser ikke dette noe? At teamet bak en Hollywood-regissør er av større betydning enn det de burde være? Jeg tror at selv om Conrad L. Hall er død, vil fortsatt Sam Mendes lage kvalitetsfilmer. Det største irritasjonsmomentet er at jeg som jobber i en filmbutikk må anbefale dette skrapet for å tjene mest mulig penger ( ). Farvel yrkesstolthet... Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du kan med god samvittighet lyve, og si at du ikke har sett disse filmene. Lenke til kommentar
Seifer Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Anacondas: Hunt For The Blood Orchid Underholdende men ingen storfilm.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Siste film var Dont say a word. Meget bra film! Likte den og den passet akkurat til morgen humøret mitt. 5/6 Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Bah, databasekrasj-tullet. Får vel poste siste filmen jeg så på nytt, da. Rumble Fish - en helt unik visuell opplevelse i en meget realistisk og troverdig historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå