Döden Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Så nettopp "Basketball" med en kammerat. Utrolig morsom dum humor. Vi lo godt under sykehus-scenen. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Så nettopp "Basketball" med en kammerat. Utrolig morsom dum humor. Vi lo godt under sykehus-scenen. Mener du Baseketball så er jeg helt enig. Du vet at de to "dustene" er gutta bak Southpark, ja? -KJ Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Immortel, http://www.imdb.com/title/tt0314063/ noe sær.. men veldig bra... fortsatt ikke 100% sikker på alt i den.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Så nettopp "Basketball" med en kammerat. Utrolig morsom dum humor. Vi lo godt under sykehus-scenen. Mener du Baseketball så er jeg helt enig. Du vet at de to "dustene" er gutta bak Southpark, ja? -KJ Stemmer ja. Visste først bare at de hadde lagd filmen men ikke at de spilte. Ligner forøvrig mistenkelig på side-show-bob fra Simpsons. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Om du likte Baseketball så MÅ dere se Orgazmo av nettopp Parker/Stone. Skikkelig latterkule. Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Saved! ... http://www.imdb.com/title/tt0332375/ Ganske moro liten film det... med Mandy Moore (...og Macaulay Culkin (n) ) Men jeg må si ...eneste ting som iriterte meg med den var at morra til hovedpersonen ( Heather Matarazzo) bare er 2 år eldre enn hun som skal være dattera ... Endret 6. august 2004 av pabelo Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Var å så stepford wives i går, ikke så veldig imponerede må jeg si Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) den siste filmen eg så var vel Sev7n eller seven om du vill..ganske spennende .. kevin spacy (var det rikti?) har spillt en del gode filmer ja..som f.eks K-Pax..must see Endret 6. august 2004 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Om du likte Baseketball så MÅ dere se Orgazmo av nettopp Parker/Stone. Skikkelig latterkule. ORGAZMO. Trodde jeg var den eneste i hele verden som satte pris på "dildoboy" og "stuntcock"-vitsene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 den ER jo konge da. Ey, I don't wanna sound like a queer or something, but I think Unicorns KICK ASS" ahhaaa, som jo lo av de der. Matt Stone var genial som Dave. En annen ting var også "I'm Choda boy". Den måten han sa det på. hæhæhæhæ For ikke å glemme navnet på badguyen: "MAX ORBISON" ahEHEHhhaHHEHAHHAHH Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) så "the butterfly effect".. Faktisk en jævli syk film,men bra Endret 6. august 2004 av sKRud Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 så "the butterfly effect".. Faktisk en jævli syk film,men bra Så den nylig, og det er overasket meg at ashton greide å lage en bra film. Siste filmen jeg så var Memento for noen minutter siden.. Herlig film! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 så "the butterfly effect".. Faktisk en jævli syk film,men bra Så den nylig, og det er overasket meg at ashton greide å lage en bra film. Er ikke Ashton som har laget den, men du ordla deg sikker bra feil Memento er bra den. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Siste filmen jeg så var "I, robot", den var sinnsykt bra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 så "the butterfly effect".. Faktisk en jævli syk film,men bra Så den nylig, og det er overasket meg at ashton greide å lage en bra film. Er ikke Ashton som har laget den, men du ordla deg sikker bra feil Memento er bra den. Jepp, liten feil der. Men som oftest henger jo filmer på hovedskuespilleren(-innen).. Poenget mitt var at han var flinkere enn det jeg forventet av Dude, where's my car og Punk'd.. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Så The Sting igjen. Meget bra. Edit: En liten feil med linken. Endret 6. august 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Så nettopp Grand Theft Auto. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Så The Sting igjen. Meget bra. Edit: En liten feil med linken. Genial film sist jeg så den. Med Redford og kompani. Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Så Tears of the sun og the Transporter i går 2 bra filmer Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Waterworld. Kult film. Men begynner å bli gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå