Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så 1 time av Transformers 2, mest bortkasta tiden jeg har brukt på lenge. Glad for at jeg skrudde den av, da jeg skjønte at filmen ville fortsette på det samme dumme nivået gjennom hele greia. (Ikke at jeg hadde troen på filmen)

Sovnet mot slutten. Det var gøy med eksplosjoner i ca 5 minutt, men når det nærmer seg 1time og 30min non stop action og bad jokes, da sovner man.

Er jo det som er så fantastisk bra med den :roll:

Lenke til kommentar

Jeg syntes eneren var genial, og toeren var ikke så gærn heller da jeg så den. Nå, i ettertid så skal jeg se begge filmene rett etter hverandre, så snart toeren er ute på DVD. Det har gått en stund siden jeg så begge, og nå når jeg tenker på ROTF i ettertid så blir den dårligere for hver gang...

 

Man går vel lei av å se Shia løpe og skrike fra monsterroboter etterhvert, og hvor enn pen Fox er så hjelper hun ikke filmen. Og hva i huleste var det med sidekickene deres? To wannabe-roboter og to idioter? Pokker heller, skjønner hvordan småunger kan like den... men for meg er den way for dum.

Lenke til kommentar
Tviler på at jeg gidder å se Transformers 2, i hvertfall frivillig, 1eren var en veldig dårlig og tullete film. og 2eren skal være værre

 

2'eren var dårligere enn 1'eren ja, men lydsporet i seg selv var vært å se filmen for. Sitter man å ser den uten hjemmekino derimot, hadde det nok ikke vært like morro. Helt grei hjernedød action. Kjedet meg aldri ihvertfall.......

Lenke til kommentar

Enig, filmer var grei hvis man skrudde av alt av smak og hjerneceller. Hvis en prøver å ikke innleve seg i filmen, så er det umulig å ikke se den som en fiasko. Jeg prøvde å innleve meg, men det ble virkelig for dumt noen ganger...

 

Det var kun en god ting som kom ut av den filmen, og jeg snakker ikke om Megan Fox (aldri likt hun, og heller ikke skjønt greia med at hun skal være så pen). Uansett, det som var bra med filmen var "New Divide" med gode, gamle LP. Elsker den sangen :wee:

Lenke til kommentar

The Man Who Shot Liberty Valance

 

Måtte se denne filmen igjen da den var såpass spesiell, westerns og krigs filmer var da tidens action filmer, og her lager man en film der bare en eneste man blir drept og resten av filmen handler helt andre ting, om mot og anger, tørre å stå opp for noe man tror på osv. Er litt som at man pluttselig tok og lagde Lethal weapon 5 og det bare var en eneste som ble skutt i filmen og resten var et seriøst drama.

Filmen er enkel men kraftig og veldig uttradisjonel for tiden på en veldig bra måte.

Helt klart en av de beste filmene fra 60tallet(som jeg har sett) Helt anderledes enn andre westerns jeg har sett fra den tiden. En drama film først western kommer på andre linje.

 

Filmen tokk seg opp ende mer på andre vising og setter den nå på 9.5/10

Lenke til kommentar
But some things never change

 

Selv så jeg aldri Tr2, og kommer nok ikke til å se den heller. Den første filmen var skrekkelig dårllig, og dersom oppfølgeren er enda verre må jeg nok stå over. Har ikke god nok kontroll over brekningsrefleksene enda.

Hehe, nå er det er like før pungen din får smake pisken til onkel dotten, tenker jeg. Nei, jeg for min del skal nok få sett den en gang, om ikke annet fordi Bays filmer alltid bidrar til å øke min forståelse for hvor gode øst-europeiske samt japanske s/h filmer flest er.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...