cbastus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Handler ikke Hostel stort sett om blodige og makabre greier, litt som Saw 3, 4, 5, 6, og gud vet hvor mange det er, bare at den har et litt mer intelligent plott? Hvis det er humor i den er den ekstremt langt nedi bøttevis med blod, og det virker som man skal ha en spesiell smak for å klare å finne den. Braindead er en klassisk splatterkomedie med åpenbar humor. Jeg mener Hostel er for ekte til å være artig. For meg blir det som å le av Fritzel fordi han har hår som Don King... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Litt off topic: Når det er snakk om groteske filmer, er det noen som har sett Splatter Farm? Har ei sett den selv men har hørt det er noe av det mest absurde og groteske som er laget. Noe av det dårligste som er laget, er det vel heller. Men nå er det en amatørfilm som ikke kostet mye mer enn videoen den er spilt inn på. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Handler ikke Hostel stort sett om blodige og makabre greier, litt som Saw 3, 4, 5, 6, og gud vet hvor mange det er, bare at den har et litt mer intelligent plott? Hvis det er humor i den er den ekstremt langt nedi bøttevis med blod, og det virker som man skal ha en spesiell smak for å klare å finne den. Braindead er en klassisk splatterkomedie med åpenbar humor. Jeg mener Hostel er for ekte til å være artig. For meg blir det som å le av Fritzel fordi han har hår som Don King... Nettopp dette jeg mener. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hostel-filmene er ikke komedier på samme måte som Bad Taste og Braindead, men den inneholder helt klart mye humor. Kanskje ikke av den åpenbare sorten, men likevel. Tror ikke akkurat Eli Roth prøver å komme med gravalvorlige saker her, men snarere en hylles til explotation-genren. Hostel er ikke engang så voldelig som alle skal ha det til, man klarer neppe å fylle opp mange bøtter hvis man skal skrape sammen blodet i éneren (har ikke sett oppfølgeren). Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Riktig. Se toeren forresten, den er enda bedre og enda morsommere Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Dazed and Confused Herlig stemning, herlig musikk, herlig humor, herlig film. 10/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Herlig anmeldelse. Jeg er fullstendig enig med deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kunne ikke vært mer enig. ''That's what I love about these high school girls, I keep getting older, they stay the same age.'' Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 I ekstramaterialet på Hostel 2 koser Eli Roth seg i de værste torturscenene og forteller oppspilt om hva han er inspirert av. F.eks. scenen der den japanske jenta får plukka ut øyet og brent med blowtorch, og heltinna kommer inn og dreper torturisten og redder dama. Men må klippe av øyet som henger etter synsnerven. "I added some yellow puss just for fun, to make it even more over the top" Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Noen som har sett filem - Into The Wild? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Noen som har sett filem - Into The Wild? Ja, likte den veldig godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Tipper du ikke er den eneste som har sett den. Emile er meget god i den. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Så klart jeg har sett Into the Wild. En av favorittfilmene mine. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Køøøøøda xD Endret 25. august 2009 av zibiri Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Nå nå,unge mann, selv om mange har sett den filmen,gir det deg ingen rett i å spoile. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Takker for en utrolig lite givende anmeldelse og spoiling av verste sort. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Jeg hadde denne usett i hyllen. Tusen hjertelig takk!!! Nå trenger jeg ikke å se den Endret 25. august 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Virkelig deprimerende å se at så mange får ødelagt en virkelig god film. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Hehe, du har et poeng der, Merkwürdichliebe. Den fristet ikke uansett. Endret 25. august 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå