andesam Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 så along came polly før i dag. ok film også så jeg akkurat Braveheart. Veldig bra film, og det er slike avsluttninger jeg liker. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Undercover brother -_- Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 American Beauty: 5/6 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Amistad. Men i dag skal jeg se Man On Fire. Man on fire er en av de bedre filmene jeg har sett....... V Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vel, kan vel kanskje ikke kalles film, men jeg så noen episoder Fawlty Towers i går! DVD-boksen koster ikke mere enn 199 kr. hos platekompaniet! Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hidalgo 4/6 Fahrenheit 9/11 4/6 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Amistad. Men i dag skal jeg se Man On Fire. Man on fire er en av de bedre filmene jeg har sett....... V Helt, helt, HELT enig. Den hadde alle ingrediensene en film skal ha (etter min mening). Også fikk den meg til å gråte også. Really bad. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Amistad. Men i dag skal jeg se Man On Fire. Man on fire er en av de bedre filmene jeg har sett....... V Helt, helt, HELT enig. Den hadde alle ingrediensene en film skal ha (etter min mening). Også fikk den meg til å gråte også. Really bad. eh ja, jeg kjente noe underlig greier i øyene jeg og Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jalla Jalla. Den er morsom den! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 SWAT og The League Of Extraordinary Gentlemen Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Så istid jeg, med norsk tale. Må vel se med engelsk tale en gang og. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Brotherhood of war Mektig koreansk epos fra koreakrigen. Dog var den noe forutsigbar, men den var mektig bra filmet. Gir den 5+ på terningen Lenke til kommentar
dmx Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Team Antonsen Volume 1.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Offtopic: er det noen som vet hva den nye norske filmen heter, som går/har gått på kino nå, handler om noen ungdommer i (Oslo?) og om livet doms på skolen og på fritiden. tror den heter noe med "Ungdomens.. .. " Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Offtopic:er det noen som vet hva den nye norske filmen heter, som går/har gått på kino nå, handler om noen ungdommer i (Oslo?) og om livet doms på skolen og på fritiden. tror den heter noe med "Ungdomens.. .. " Ungdommes råskap tror jeg Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Offtopic:er det noen som vet hva den nye norske filmen heter, som går/har gått på kino nå, handler om noen ungdommer i (Oslo?) og om livet doms på skolen og på fritiden. tror den heter noe med "Ungdomens.. .. " Ungdommes råskap tror jeg ja det kan nok stemme ja. tænk ju. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jalla Jalla.. Det var nokon morsomme situasjoner i filmen, men eg synest igrunn ikkje at den var så veldig morsom.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jalla Jalla i går kveld. Beste svenske filmen jeg har sett, garantert (har ikke sett så mange) Veldig bra :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå