CypheroN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg står på mitt - den var fin. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Når man ser bildene ser man vel også at en tier ikke er til å komme unna. Skjønte det ved harebildet. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Kvalm og irriterende kan faktisk være positivt, men masete er i mine øyne utelukkende noe negativt. Syns anmeldelsen var helt grei, men når du gir filmen 10/10 vil jeg gjerne ha en skikkelig begrunnelse. Spesielt siden du ikke akkurat er den mest rause med toppkarakteren. Bildene kan jeg finne frem til selv. De sier ikke så altfor mye om opplevelsen din. Endret 18. august 2009 av Infenso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (...) men masete er i mine øyne utelukkende noe negativt. Er ikke Tetsuo masete? -- Hvis dere ser filmen så skjønner dere hva jeg mener. Det virker som om Godard prøver å irritere seeren og vil at man/vi skal forlate kinosalen/filmen. Masse masete og irriterende elementer. Dette ble etterhvert dekket av at filmen ble så uhyre interessant av skuespill, kamera, kinemato.., stil, atmosfære, you name it... Og til slutt vil jeg innrømme at jeg likte disse elementene; er noe jeg aldri har vært borti. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Njæ.. Kommer an på hvordan vi skiller masete og kaotisk. Tetsuo er så absolutt kaotisk, men masete.. Jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Anbefaler deg i hvert fall et snurr Infenso, så får vi se. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ja, den ser unektelig meget interessant ut. À bout de souffle ble en liten skuffelse, men dette ser ut til å være en ganske annerledes film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Hehe, "you either love it or hate it" har aldri passet mer enn her. ^^ Endret 18. august 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hvis dere ser filmen så skjønner dere hva jeg mener. Virkelig nyttig anmeldelse, altså. Alt er screenshots, du skriver tvetydig og rotete og rettferdiggjør det med at vi må se filmen. Jeg vet nå absolutt ingenting mer om filmen, men litt mer om deg. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Når ble bilder en negativ ting egentlig? Sett bort i fra bildene, så er anmeldelsen mer eller mindre helt normal. Ingen grunn til å klage. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hvis dere ser filmen så skjønner dere hva jeg mener. Virkelig nyttig anmeldelse, altså. Alt er screenshots, du skriver tvetydig og rotete og rettferdiggjør det med at vi må se filmen. Jeg vet nå absolutt ingenting mer om filmen, men litt mer om deg. Plz. You're wasting my time. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hvis dere ser filmen så skjønner dere hva jeg mener. Det virker som om Godard prøver å irritere seeren og vil at man/vi skal forlate kinosalen/filmen. Masse masete og irriterende elementer. Jeg fant ikke filmen det spor masete, og jeg ser ikke hvordan man kan gjøre det heller. Forklar Men ellers flott at du likte filmen. En fantastisk liten sak Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg fant ikke filmen det spor masete, og jeg ser ikke hvordan man kan gjøre det heller. Forklar - Bil-kø-scenen. Konstant tuting i åtte min. Masete og frustrerende (spesielt om du ikke liker denne type film) - Det er mye "unødvendig" (det vil si "scener man ikke skjønner) som popper tilfeldig inn. De sparer ikke akkurat på futten for å si det sånn Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Ahh, bilkøen selvfølgelig! Selv tenkte jeg ikke så mye over tutingen. Fokuserte mer på menneskene vi passerte. Men forstår at den scenen kan virke masete Jeg vil ikke kritisere anmeldelsen din (du har nok hørt nok allerede), men jeg vil gjerne vite mer om hvorfor det ble en 10/10. Filmen er så merkverdig (badumtisch) at jeg fortsatt ikke vet helt hvilken karakter jeg gir den Endret 18. august 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) - Jeg er en sucker for lange tagninger, og her blir det brukt bedre enn noe annet sted. Når bil-kø-scenen kom ble jeg enda mer betatt (ganske tidlig i filmen). Jeg har aldri sett noe lignende. Det er akkurat som om dette er filmen "jeg har venta på". Jeg er en jøde og dette er mitt JESUS. Merker jeg føler for å se den igjen nå, mens jeg skriver dette.. BAM. Sorry hvis jeg ikke "har god nok grunn", jeg gidder ikke skrive mer om dette nå. Endret 18. august 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ingen grunn til å beklage seg for å ikke ha god nok grunn. Noen ganger bare stemmer filmen, og det kan være vanskelig å sette ord på hva det er Forøvrig likte jeg pianokonserten bedre enn bilkøen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Forøvrig likte jeg pianokonserten bedre enn bilkøen Visuelt/cinematografisk sett var nok konserten finest, det var vel 6-7 min lang tagning hvor det ble snurret 360 grader en gang, så tilbake 360 også litt frem og tilbake etter det. Utrolig imponerende. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Haha, jeg liker godt mennesker som overser kritikk og motargumenterer med nedsettende kommentarer. "Its your loss of you dont understand it, yo." Endret 18. august 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Han har forsåvidt rett, konstruktiv kritikk er totalt bortkastet på de som ikke klarer å ta det til seg. Sånn sett kastet jeg uten tvil bort tiden hans, da han tydeligvis var ute etter en medalje og ikke slike ansiktsuttrykk -> Endret 18. august 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 "Ekte kunstnere krever ikke å bli forstått." var det noen som sa en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå